Автор Тема: Протест срещу мобилните оператори  (Прочетена 2339 пъти)

Roko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #15 -: Февруари 10, 2011, 03:04:38 pm »
И аз да кажа нещо хубаво за нашите мобилни и домашни любимци :)  Глобул милите гърчета не се налапаха, та искат още 2 месеца да пооскубят като за последно златните кокошчици сиреч нас, преди да спрат канчето с автоматичното преподписване ... А за Виваком квото и да кажа се ще е малко... Не ми е толкова богат речника, че да опиша с думи това което правят... Опитват се да хитреят на дребно, но се получава нещо гротескно... Г-да, що за безумие беше това и кой малоумник измисли дистанционните договори по телефона???? Интересно ми е спите ли нощем добре г-да, или нямате никви огризения, че окрадахте пенсионерите с т.нар. \"дистанционна търговия?\" Явно си спите много добре и сте с абсолютно чиста съвест, понеже никой не смее да ви осъди за безчинствата напоследък... Станахте толкова безочливо нагли, че чак си позволихте да практикувате очевадно престъпни и подсъдни деяния! Толкова ли е прост българина, че да го баламосвате по такъв плиткоумен начин? Или чисто и просто използвате, че пенсионерите не чуват добре и не могат да отидат до офисите да вдигнат скандали? Колко лицемерно, предлагате да отпадне автоматичното подновяване, но почва ерата на дистанционото такова, с изнудвания по телефона и записани разговори! КРС и КЗП трябва да ви накаже за престъпната и цинична практика и да компенсирате всички изгорели хорица, които без да знаят са се сдобили с нови д-ри за още 2 годинки...

Stanka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #16 -: Февруари 10, 2011, 03:35:54 pm »
Дано след вчерашната среща с КЗП и КРС да им се свият малко перките, че много ги бяха наперили ... Широко им беше около вратлетата на всички ама сега май ще им се затегне примката... На мен ми е чудно Глобул откъде извадиха тая наглост и безочие та да искат още 2 месеца срок за да превключат на икономичен режим без автоматично преподписване, искат още 2 месеца да ни поощавят та да имат джобни за Великден :)  А Вивакомчетата хитреят на дребно с тия дистанционни договори! Кой търговски гений измисли това чудо на маркетинговата мисъл, дистанционен договор по телефона? Чудно ми е как се сключва той, пак ли по телефона? Не ви ли е нужен подпис или вече може и без него да минете? Нали веднъж вече ни имате подписа на предишния договор, кво ше стане ако просто го копирате и в новия договор... Никой нема да разбере... Станахте толкова нагли, че чак прибягнахте до подсъдни деяния! Тъй като явно политиците и всички регулатични органи няма да ви накажат адекватно за престъпленията спрямо нас, ние ще ви накажем като масово се откажем от вашите услуги... Ще ви видим тогава!

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #17 -: Февруари 10, 2011, 08:41:18 pm »
Нали се сещате, че дори и да се отменят клаузите за автоматично преподписване, това ще важи само за договорите сключени след определена дата, а тези които са подписали вече договор с автоматично подновяване ще продължава да им се подновява договора автоматично.А относно дистанционната търговия сърдете се на депутатите които са гласували този закон, операторите не са виновни, като има възможност защо да не я ползват.По този начин преди време даваха по bTV измамници които теглиха кредити само с лични данни и подтвърждение по телефона.

Veselin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #18 -: Февруари 11, 2011, 09:34:28 am »
Топ 5 луди гении на България. Стартът даден! Изпращайте предложения. :)
« Последна редакция: Февруари 11, 2011, 09:36:17 am от Veselin »

freezingskull

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #19 -: Февруари 13, 2011, 09:24:46 am »
BeTaTesTeR , ако промените се въведат в закона з аелектроните съобщения в правото има възможност да се определи задна датаи да важи за всички договори. Друга възможност е да се приложи за всичк идоговори, за това операторите казаха че искали технчиеско време няколко месеца да го направя. Аз лично ще съм много доволен дори и след 3-4 месеца да се премахне преподписването и ще знам, че от това да отстояваш правята си и да правиш протести има смисъл. Относно дистанционното подписване на договори, силно се съмнявам ВИВАКОМ, които го правят, и МТЕЛ, които вече го подготвиха, да спазват закона, защото когато звънят и рпедлагат безпалтен подарък телефон не споменават договора, който върви с тях... А за депутатите и закона, няма смисъл да им се сърдим, ами крайно време е, когато някой закон не ни харесва и е в ущърб на гражданите да огласим и заявим недоволството си за да го премахнат.

Последните месеци успяхме да качим темата за проблемите на хората от интернет в медиите. На 20-ти февруари пред народния театър Иван Вазов от 11 часа е вторият протест:

Какво целим?
@ отмяна на неравноправните клаузи в договорите;
@ отмяна на робското автоматично преподписване;
@ отмяна на чудовищните неустойки в договорите;
@ отмяна на §22 при смяната на мобилния оператор;
@ отмяна на порочното \"спамене\" денем и нощем;
@отмяна на заблуждаващата реклама;


На протест 20 февруари:
@ ще чуеш това, което други не смеят да кажат на глас;
@ ще присъстваш на церемонията по раздаването на българските \"Оскари\". Приз \"ПЪЛЕН ПАМПЕРС\"с номинации:
1.За пълно безхаберие - Председатетелят на КРС
2.За платформа \"по-близо до клиента\" - Мтел
3.За малтретиран клиент - Виваком
4.За \"Ни лук ял, ни лук мирисал\" – Глобул

http://www.mediafire.com/?9p1bucrohyzoy3q
http://www.facebook.com/pages/Protest-Da-sprem-proizvola-na-telekomite-v-Blgaria/127888060612250
« Последна редакция: Февруари 13, 2011, 09:29:19 am от freezingskull »

BISTRA

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
Протест срещу мобилните оператори
« Отговор #20 -: Февруари 13, 2011, 10:28:39 am »
ОТНОСНО: ГЛОБУЛ-ДОГОВОР ОБЩИ УСЛОВИЯ - КРЕДИТЕН ЛИМИТ???????????????- Е НЯМА ТАКОВА НЕЩО

СЪГЛАСНО ЧЛ.2 ОТ ОБЩИТЕ УСВОВИЯ, УСЛУГИТЕ СЕ ПРЕДОСТАВЯТ ВЪЗ ОСНОВА НА ИНДИВИДУАЛЕН ДОГОВОР. - ТАКА, ЗНАЧИ В МОЯ ДОГОВОР ПИШЕ:
ЦЕНОВИ УСЛОВИЯ.
СИМ КАРТАТА, ОПИСАНА ПО-ГОРЕ, ЩЕ БЪДЕ ПОЛЗВАНА ПРИ ПОСОЧЕНИТЕ ЦЕНОВИ УСЛОВИЯ НА ИЗБРАНАТА АБОНАМЕНТНА ПРОГРАМА, КАКТО СЛЕДВА:
--------------------------------
КРЕДИТЕН ЛИМИТ:50 ЛВ.
2. В ЧЛ.2, ПИШЕ ТАКА: ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ СА НЕРАЗДЕЛНА ЧАСТ ОТ ИНДИВИДУАЛНИЯ ДОГОВОР МЕЖДУ ГЛОБУЛ И ПОТРЕБИТЕЛИТЕ И ИМАТ ЗАДЪЛЖИТЕЛНА СИЛА ЗА ТЯХ, ОСВЕН АКО НЕ Е ИЗРИЧНО УГОВОРЕНО ДРУГО В ИНДИВИДУАЛНИЯ ДОГОВОР. - Е ПО ТОЯ ПОВОД- В МОЯ ИНДИВИДУАЛЕН ДОГОВОР ПИШЕ- КРЕДИТЕН ЛИМИТ ИЗРИЧНО УГОВОРЕН 50ЛВ!!!!!!!!!
ПО-НАТАТЪК ИМА ГЛАВА 6. КРЕДИТЕН ЛИМИТ
ГЛОБУЛ ДОГОВАРЯ ИНДИВИДУАЛНО ЛИМИТ И АКТУАЛИЗИРА ПЕРИОДИЧНО ЛИМИТ, ИЗЦЯЛО ЕДНОСТРАННО, БЕЗ ДА Е НЕОБХОДИМО УВЕДОМЯВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ, А ПЪК ПОТРЕБИТЕЛЯ Е ДЛЪЖЕН ДА СИ ПЛАЩА ВСИЧКО ЗНАЕЛ НЕЗНАЕЛ - ЧЛ. 35.
Е КАК ЩЕ ЗНАЕ ВСЪЩНОСТ КОГА ПЕРИОДИЧНО МУ СЕ ПРОМЕНЯ- ПРЕДИ ДЕСЕТ ДНИ- ПРИМЕРНО 50ЛВ, СЛЕД ДВА ДНИ- 80ЛВ, СЛЕД ОЩЕ ТРИ ДНИ - 200ЛВ.
СЪЩО ТАКА- КЪДЕ СА ОПИСАЛИ В ДОГОВОРА ИЛИ ПЪК ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ, КАКВО Е ТОВА КРЕДИТЕН ЛИМИТ, КАКВО СЕ ВКЛЮЧВА В НЕГО- ЦЯЛОТО ЗАДЪЛЖЕНИЕ, С ТАКСА МЕСЕЧНА, С ДДС, С ЛИЗИНГОВИ ВНОСКИ?
И ИЗОБЩО МОЕТО МНЕНИЕ Е СЛЕДНОТО: ХЕМ ИМАМ ЛИМИТ, ХЕМ НЯМАМ, ХЕМ Е 50ЛВ, ХЕМ МОЖЕ ДА Е ВСИЧКО ДРУГО, ХЕМ НЕ ТРЯБВА ДА МИ КАЗВАТ А И АЗ НЕ ТРЯБВА И ДА ЗНАМ.
ХЕМ В ИНДИВИДУАЛНИЯ ДОГОВОР ИЗРИЧНО ПИШЕ 50ЛВ, ХЕМ НЕ Е?
ЕМИ ТОВА АКО НЕ СА АБСУРДИ В ТИЯ ДОГОВОРИ, КАКВО СА??????????
УСПОРВАМ ТАКЪВ ДОГОВОР, В КОЙТО ОПИСАНИТЕ ФИНАНСОВИ УСЛОВИЯ НЕ СЕ СПАЗВАТ, МАКАР ЧЕ ИЗРИЧНО СА УПОМЕНАТИ, А СЕ ПРИЛАГАТ ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ, КЪДЕТО ИМАШ НЯКАКЪВ ЛИМИТ, НО ТОЙ Е НЯКАКВА ИМАГИНЕРНА ВЕЛИЧИНА, КОЯТО САМО В ГЛОБУЛ СИ Я ЗНАЯТ И ПРОМЕНЯТ ,КОГАТО СИ ИСКАТ!
АЗ ГОВОРЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ПРИ ОПРЕДЕЛЕНИ УСЛОВИЯ, НИКОЙ НЕ ГОВОРИ ЗА ПЛАЩАНЕ ИЛИ НЕ!!!!!!!
А И ОСВЕН ТОВА ОПЕРАТОРА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИНТЕРЕСУВА ЕДИНСТВЕНО ОТ СВОЕТО УДОБСТВО, А И ОТ ТОВА ДАЛИ СЪЗДАВА УДОБСТВО НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА НЕГОВАТА УСЛУГА!
И защо отказва да приеме заявление лично от абоната за намаляване на кредитния лимит - не е ли логично, че ако абоната сам заяви до какъв лимит ще ползва услугите, съответно и в Глобул да има по-малко некоректни платци- с какво по-точно се затрудняват в Глобул при желание от страна на потребителя да се намалява кредитния лимит??????? Защо, както отговарят от там, било възможно само увеличаване???????? Е те по-добре ли ще ми определят платежоспособността от мен???? Аз бих желала да правя такъв разход за разговори, какъвто аз преценявам.