Автор Тема: Фирма ДЕСИЛЕНА-Плевен няма такива мошеници  (Прочетена 4165 пъти)

Aristotel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте,

Искам да изкажа възмущението си от една изключително некоректна фирма за мебели, като се надявам опарените като мен да са по-малко. Не съм спамер, нито работя в бранша, така че нямам никакво намерение да правя анти-реклама на конкурент, по-скоро вярвам, че най-накрая мошениците ще си понесат заслуженото.

Става въпрос за фирма Десилена, която произвежда мебели в гр. Плевен. Реших да си поръчам кухня, защото имах отзиви, че работят добре, макар и по-бавно. ОК, но всичко си има граници. Направихме поръчка и сключихме договор на 28.10.2010 със срок по договор 45 календарни дни, като бяхме предвидили да отпразнуваме Коледните празници с ново обзавеждане. Всяка домакиня може да си представи какво означава да няма къде да приготвиш празничната трапеза. Е, днес е 01.01.2011 и кухнята не само, че не е готова, но не е дори започвана, а другарят Иван, който търсихме многократно по телефона не спря да измисля опашати лъжи как вече я е запознал. Нужно беше само да посетим цеха, за да си дадем сметка, че това е далече от истината. Най-лошото в случая не е дори срока- да заложи 60 или 90 дни, за да можем поне да знаем кога ще е готова кухнята, но да спази срока!
В момента сме в състояние на шах, защото ако ни върне парите (ако изобщо го направи) ще трябва да започнем с чакането отново, а ако продължим да вярваме, че фирмата ще спази договора си, може да чакаме още доста.

В заключение, нека да престанем да говорим за криза, защото в условията на криза е трудно да се помисли, че някой може с такава лека ръка да изгуби клиенти.

Пазете се!!!

Честита Нова Година!

Mariya Ivanova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Фирма ДЕСИЛЕНА-Плевен няма такива мошеници
« Отговор #1 -: Юли 11, 2011, 11:27:44 am »
Здравейте Уважаеми/а господине/госпожо Aristotel,

Много се извиняваме за причиненото от нас неудобство и провалените Коледни и Новогодишни празници. Разбира се, че кризата не може да бъде оправдание или причина за некоректно отношение към Вас-нашите клиенти, а напротив, това ни ангажира въпреки огромните трудности да бъдем максимално коректни към всеки един от Вас. За съжаление понякога в производствените фирми се случват забавяния по независещи от нас причини, което навярно ни е затруднило в конкретния случай да Ви посочим точната дата за монтаж, въпреки огромното ни желание да изпълним поръчката максимално бързо и в удобно за Вас време. В такива случаи винаги компенсираме клиентите си под формата на допълнително извършени услуги или мебели или аксесоари, или неустойка в парично изражение, съобразно желанието на клиента и съгласно договора , сключен помежду ни. За нас Вие сте ценен клиент и е особено важна обратната връзка с Вас относно качеството и гаранционното обслужване на изпълнените от нас мебели. Искрено се надяваме, че като цяло сте доволни от изпълнените от нас мебели и ги ползвате с удоволствие. В случай, че това не е така, или в момента на изпълнение на Вашата поръчка е станало недоразумение и не е извършена компенсация в натурално или стойностно изражение, моля заповядайте в офиса на фирмата ни на адрес в гр. Плевен, ул. Гена Димитрова 16, или се свържете с нас на телефони 064/807817; 0896846414, за да обсъдим най-приемливия за Вас начин на компенсация.

С уважение: Мария Иванова

Mariya Ivanova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Фирма ДЕСИЛЕНА-Плевен няма такива мошеници
« Отговор #2 -: Юли 12, 2011, 01:06:40 pm »
Здравейте Уважаеми/а господине/госпожо Aristotel,

Много се извиняваме за причиненото от нас неудобство и провалените Коледни и Новогодишни празници. Разбира се, че кризата не може да бъде оправдание или причина за некоректно отношение към Вас-нашите клиенти, а напротив, това ни ангажира въпреки огромните трудности да бъдем максимално коректни към всеки един от Вас. За съжаление понякога в производствените фирми се случват забавяния по независещи от нас причини, което навярно ни е затруднило в конкретния случай да Ви посочим точната дата за монтаж, въпреки огромното ни желание да изпълним поръчката максимално бързо и в удобно за Вас време. В такива случаи винаги компенсираме клиентите си под формата на допълнително извършени услуги или мебели или аксесоари, или неустойка в парично изражение, съобразно желанието на клиента и съгласно договора , сключен помежду ни. За нас Вие сте ценен клиент и е особено важна обратната връзка с Вас относно качеството и гаранционното обслужване на изпълнените от нас мебели. Искрено се надяваме, че като цяло сте доволни от изпълнените от нас мебели и ги ползвате с удоволствие. В случай, че това не е така, или в момента на изпълнение на Вашата поръчка е станало недоразумение и не е извършена компенсация в натурално или стойностно изражение, моля заповядайте в офиса на фирмата ни на адрес в гр. Плевен, ул. Гена Димитрова 16, или се свържете с нас на телефони 064/807817; 0896846414, за да обсъдим най-приемливия за Вас начин на компенсация.

С уважение: Мария Иванова

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Фирма ДЕСИЛЕНА-Плевен няма такива мошеници
« Отговор #3 -: Юли 13, 2011, 03:11:24 pm »
Браво!
Коректни хора -  харесват и уважават работата си и желаят да се развиват