Автор Тема: Проблеми с Т Маркет  (Прочетена 33719 пъти)

iv

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми с Т Маркет
« -: Февруари 27, 2007, 11:34:39 am »
Искам да се оплача,че във веригата магазини ТМаркет специално във Враца се продавават хранителни стоки със изтекъл срок на годност.Моля ви, нека органите на реда да вземат мерки.Надявам се,че този зов ще бъде взет под внимание.
« Последна редакция: Февруари 19, 2014, 12:37:42 pm от Lachezar Barakov »

Асен Ненов

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 129
    • Профил
ТМАРКЕТ
« Отговор #1 -: Февруари 27, 2007, 01:50:14 pm »
Занесете закупената стока в РИОКОЗ Враца на адрес ул. Бенковски 6, тел. 092/626377. Органите на реда никога няма да вземат мерки, ако потребителите не са достатъчно активни.

pisatel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 17
    • Профил
ТМАРКЕТ
« Отговор #2 -: Юли 24, 2007, 09:26:09 pm »
Свидетелство.Райфайзенбанк (България) ЕАД-най гъляма измама, шмекерия, лъжа и ограбване.Доказателство;сметка в евро №В642RzBB91551475140105.
Ако искате дополнителен доход ние ще ви научим и покажем как; www.sapood.narod.ru . Има хляб за всеки, тичай.
НАЦИОНАЛНО СДРУЖЕНИЕ``ГРАЖДАНСКО ОБЕДИНЕНИЕ БЪЛГАРИЯ``
/Искам да работя и живея за България/ . П О К А Н А ; www.sgob.narod.ru,
Научно-технически съвет. Редовни сбирки; всeки понеделник от 18.00 часа, адрес: София-1000, ул.``Бенковски``,№25, тел: 02/9318006, 9871522, 9883796;
Отговорник за НТС-Михаил Вашкевич; vashkevich@mail.bg, GSM: 0889-200141.
Задължения; Следи за новостите в обществената сфера;
-Създава автоматизирана система за управление и обработка на информацията.
-Осъществява контакти с научни, културни и обществени институции.
-Изготвяне на анализи и прогнози, съхраняване на данни.
-Откриване на Европейски университет у нас.
-Огласява в печата наши и чуждестранни постижения. ЗАПОВЯДАЙТЕ!
Дарителска сметка;ОББ,клон\"Фр.Нансен\",банков код 20078205;сметка в лева и валута 1026366518;Дан.номер:2221162717,Булстат:130550905. МОЛ: Михаил Вашкевич.

gancho

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ТМАРКЕТ
« Отговор #3 -: Юли 25, 2007, 09:34:45 pm »
Здравейте, вчера влязох в спор с управителя на \"Практикер\" Велико Търново затова, че според мен те са в нарушение на закона, като не обявяват \"старата цена\" при промоциране на стоки под името \"Акция\". Не е ли така? Така те могат да заблудят клиента, клиента няма как да прецени дали е \"на сметка\" покупката, защото не знае \"нормалната\" цена?! Моля за мнението Ви!

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
ТМАРКЕТ
« Отговор #4 -: Юли 26, 2007, 09:56:12 am »
Наскоро в сайта на КЗП публикуваха статия точно за обявяване на промоции и намаления - нали е сезон на разпродажбите:

Задълженията на търговците при обявяване на намаления

iliqnka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Т Маркет
« Отговор #5 -: Септември 30, 2007, 04:13:54 pm »
В магазин \"Т Маркет\" в Пловдив си купих сирене крема. На опаковката беше отбелязан срок на годност 25.10.2007г, но сиренето беше развалено. Върнах се в магазина след около 2 часа и от там отказаха рекламация, защото вече съм изхвърлила касовата бележка. Въпросът ми е: Трябва ли да пазя касовата бележка,докато изконсумирам цялата закупена стока от този магазин (това може да стане и след месец,примерно)????

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
да. За да направите рекламация трябва да пазите касовия бон. Той доказва кога, какво и от къде сте купили.

Асен Ненов

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 129
    • Профил
Независимо дали трябва да пазите фискалния бон, според мен в един развит пазар, търговеца решава случая в полза на потребителя. Това е така защото този удовлетворен потребител ще продължи да му бъде клиент, а и ще разкаже на 8-10 човека за случката, което ще е реклама \"от уста на уста\". В другия случай, неудовлетвореният потребител ще престане да бъде клиент на търговеца и ще разкаже за случката на 20-25 човека. Сами разбирате, за кой случай четем в момента и дали Българският пазар е развит.

Tsvetan

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Как не прочетох това по-рано. Абсолютни кретени са търговците  \"Т - маркет\". По български ни  продават боклуци, а ние сме богати да им ги плащаме. Ще потърся съдействие в пресата дано ги махнат от пазара. Аз също купих пробита кафеварка, да не трябваше да я пробвам на място ли що ли?????????????

bjork

  • Новак
  • *
  • Публикации: 41
    • Профил
T MArket sa baltijska firma.

Razvalena stoka ima vyv vsichki superi iz Bulgaria. Tyrsete si parite, pravata, zitirajte im Zakona za potrebitelkq i t.n.

muhi4kata

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
За Т-Маркет- това е най-неприятния магазин от веригите супермаркети в БГ. Всички касиерки са толкова зли и нелюбезни, не се усмихват и могат да ти развалят настроението. В Т-Маркет в Дървеницар( предполагам и  навсякъде) в събота е лудница-работи само една каса-опашка в целият магазин, рафтовете празни... Най неприятното нещо-на щанда за сурово месо, филета и т.н.-прадавачът ти взима месото в ръка,без да се досети да използва ръкавица, слага го в теглилката ей-така с кръвта по него (след това в тази теглилка теглят всичко цял ден),,чак тогава ти го слага в плик,след това пипа мръсните пари и ги окървавява,и после пак взима месо в ръка,след като е пипал парите!!!! Толкова е мръсно и нехигиенично. Дори и в кварталната бакалия когато ти режат от нещо-било то сирене, салам и т.н го взимат с ръкавица.Това случва ли се е Европейския Съюз-едва ли!

san4o

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Не само Т-маркет имат лошо обслужване,а за това за касите, и фантастико имат проблем с касиерите!Много хора ,работят 3 каси ,а опашките са до щандовете за детски играчки или да обясня по точно - дължина на опашката 30 метра!Сега в Т-маркет са пуснали томбола с награда кола,но никой не ти дава талон за участие!Като си поисках талон ми дадоха 40 малки талончета за участие!Не знам каде да ги пускам,смисал че няма обозначение каде да ги пуснеш !Незнам и колко са магазините в България!Ако някой знае да пише?

evangeline

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
В Т маркет в \"Дървеница\" ми се случи следното - на витрината с насипни салати, сирена и колбаси видях жената, която я обслужваше, да си топва в руската салата с хлебче и след това си \"чупна\" малко сирене... Е, добре, гладна е жената, разбирам, но това просто ме удиви!!! И то с ръка, без ръкавици някакви... Смятайте, че бях дотук с пазаруването от този щанд. Да не говорим, че няма с какво да си вземеш франзелите и хлебчетата, ами трябва с ръка да ги си ги сложиш в торбичката. Е, добре, ама нали се сещате, че и някой преди теб е препипал хлебчетата?! Нямям думи..А иначе най-редовно се извиват опашки пред касите, явно нямат достатъчно персонал.
« Последна редакция: Декември 07, 2007, 01:04:53 pm от evangeline »

m_maria

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Забелязали ли сте, че в Т - Маркет Дървеница цените на етикетите не отговарят на тези на касовата бележка?
Случвало ми се е поне десетина пъти да са \"забравили\" да сменят цената!
Ако не бях погледнала бележката нямаше и да забележа, но е обидно, не че ми пука за 20 - те стотинки повече.

TOPSI

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
T-МАРКЕТ Дървеница  е магазин с най-ниска хигиена и с най-ниска култура на
обслужване! На щанда за месо  мирише отблъскващо ! Пътеките между рафтовете са винаги затрупани с неподредена стока! Много често цените на етикетите са различни с тези на касовата бележка! Опашките са огромни и
точно тогава едно момиче идва с метла и лопата да мете нещо покрай теб.
Ужасно е за пазаруване! Няма много избор къде да пазаруваш, както е в
Младост например.