Автор Тема: Проблеми с Билла  (Прочетена 22149 пъти)

Maria Ilieva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #75 -: Март 15, 2012, 01:16:35 pm »
Моята история е малко стара, но очвидно ситуацията в Билла не се е променила. Преди около година закупих готово изпечено пиле от топлата витрина на Била в Дружба 2 в София. Прибирайки се вкъщи, сервирам пилето и в потрес на всички около масата, то миришеше на мърша. Ядосах се, грабнах го и директно в магазина. Помолих касиерката да извика управителя. След известно чакане се оказа, че на работа в момента е зам. управителя, но той приема стока и няма как да ми отдели нужното внимание, за сметка на това ми праща продавачката от топлата витрина. Жената упорито се опита да ми обясни, че те вина нямат, такива им ги карат и услужливо ми предложи да ми даде координатите на фирмата производител на пилета от която зареждат и там да си търся правата. Обясних и, че аз отношение с птицефермата нямам, а с Билла и че трябва да ми върнат парите или да ми заменят стоката. Категорично отказа, единственото което можела да направи е да вземе пилето и да го изхвърли ?!? Само, че аз не съм от хората дето си оставят магарето в калата и на другата сутрин се свързах с централния офис на Била в България. Не мога да отрека, че бяха бързи. След около час ми се обадиха да ми се извинят, казаха че ще ми върнат парите, а като компенсация за причинените неудобства получих бутилка вино.
Като допълнение мога да добавя - често пътувам в Италия и когато съм там винаги пазарувам от Била - чисто, сравнително евтино и най-важното храната е качествена. Любимата ми шунка е около 15 евро килограма - чисто розово месо без сланини, без желатин, без неприятни миризми.
И това е жалкото - пазаруваме на безумни цени некачествена стока и ни третират като прасета.

Rayna Zafirova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #76 -: Март 15, 2012, 01:24:39 pm »
Искам да се включа и аз към хората недоволни от Билла. Забелязали ли сте как излизат техните касови бележки?! Когато ги погледнеш, за да свериш дали правилно са ти маркирани закупените стоки, недоумяващо се взираш в листчето!!! Гледаш и не можеш да разбереш, кое име, за коя стока се отнася!!! Записани са по име на производителя,някакви странни надписи, които по никакъв начин не те ориентират! Например си закупил веро, а на касовият бон пише Clever, вместо дезедорант - MY и т.н. !!! Кашата е пълна!!! Дали не е с умисъл това нещо?! Целящо заблуда на клиентите т.е. колкото по-малко разберат,толкова по-добре!!! Силно се надявам тази порочна практика да се промени!!!

gogodif

  • Новак
  • *
  • Публикации: 11
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #77 -: Март 19, 2012, 06:19:54 pm »
Аз съм много доволен от Била.Когато построиха в близост до дома ми техен магазин  се отнесох с голямо недоверие към тях.Но,постепенно ме спечелиха,и това е магазина на моето семейство.Добри цени,добро качество и отлично обслужване.Винаги те поздравяват на касата и ти пожелават приятен ден.

Пламен Илиев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #78 -: Май 16, 2012, 12:06:58 am »
Днес ми преровиха раницата с дрехи от фитнеса пред десетки хора. Толкова за спазване на чл.30 ал.2 т.3 от Закона за частната охранителна дейност.

Без коментар ...

Джимини Щурчо

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #79 -: Август 16, 2012, 09:45:30 am »
тносно промоциите в Била и обещаваното намаление 25% за определена група продукти за уикенда.
Надявам се по-малко хора да се връзват на тези празни обещания!
Миналата седмица имаше широко обяснявано по медиите и брошурите 25%-но намаление на цената на всички перилни препарати, което ще получим веднага на касата на Била.
Да, ама не!
Избраният от мен прах за пране получи намаление от 12 на 11 лева и някакви стотинки, а това не е 25% естествено.
Никаква вяра повече на промоциите на Била!

mayahpetrowa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 9
    • Профил
Re: За Билла- България
« Отговор #80 -: Април 07, 2013, 02:17:03 pm »
Здравейте,

Ние сме студенти в  2ри курс ,  ИУ - гр.Варна.  Каним Ви да вземете участие в нашето проучване свързано със супермаркетите в България. Проучването е с нестопанска цел и резултатите от него ще бъдат използвани единствено с цел обучение. Представяме Ви въпросник, състоящ се от 9 кратки въпроса. Ние мислим, че ще Ви бъде лесно да го попълните, защото въпросите са интересни и свързани с решенията, които взимате всеки ден като клиент. 
Крайният срок за попълване е 14.04.2013г.

Предварително Ви благодарим за съдействието!

Линк към въпросника :
http://www.ehac-cluster.com/iwr.asp?project=RETAIL1


eva46

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Re: За Билла- България
« Отговор #81 -: Юни 12, 2013, 11:47:58 am »
В продължение на 1 година на касата в Била ,Младост 4 ме лъжат вече два пъти . Първият път след бърза реакция и проверка на наличносттите в касата ми върнаха 10 лв, но преди месец,преди Великден ,на касата при сметка от11,37 лв., аз дадох на касиерката 21, 37 лв. Понеже ми беше зле/диабетичка съм/, това беше използвано от касиерката да ме излъже отново с 10 лв, но вече си бяха подобрили техниката.Започна се броене на оборота в касата!Дойде и друга жена,представяща се за управител!Разпечатаха оборота на касата! На касовата бележка обаче се оказа, че беше маркирано,че съм дала 11.37 лв.Но... вярна е поговорката: Гарван гарвану око не вади!!!
Така и не си получих рестото!
Значи аз пазарувах за 21,37лв.,а  касиерката ще е с 10 лв допълнително възнаграждение  до края на работния си ден!
Не знам това ли им е политиката  да крадат по този начин клиентите си!
Възмутена съм! От този ден преустанових завинаги пазаруването в този магазин на Била.
Просто нямам думи за това безобразие!Лъжат и крадат!

Eli Malenkova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
    • Профил
Re: Проблеми с Билла
« Отговор #82 -: Март 03, 2014, 01:44:02 pm »
Твъдо избягвам да пазарувам собствени марки на хипермаркетите, особено на LIdl

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Re: Проблеми с Билла
« Отговор #83 -: Март 18, 2015, 01:11:50 pm »
Каквато цената, такова и качеството.