Автор Тема: Проблеми с Т Маркет  (Прочетена 33777 пъти)

bobkata

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
I az iskam da se oplacha ot T-market Darvenica.
v MAGAZINA  personala e ujasno KRADLIV.Vseki pat kogato imam pove4e ot 5 produkta ediniq nakraq v kashti se okazva che lipsva , a e markiran na kasovata belejka.Daje znam koq to4no kasierka naj 4esto go pravi GLAVNATA Predstavqte li si kolko e ujasno i kogato si potarsi6 pravata idva ohranata , predstavjajki se za upravitel i izliza taka sqka6 ti si vinoven 4e magazina e skapan .
A da ne govorim che vsichki stoki sa s iztichasht srok.
Personala e ujasno aruganten i mrasen (bukvalno).Imam 4uvstvoto 4e tezi hora nikoga ne sa vijdali banja.
Njama li instituciq kojato da zatvori tozi magazin?????????????

bobkata

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
PS.  Kade da pusna  oplakvane taka che da bade obarnato vnimanie??/

kossy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Обявяване на двойни цени в Т Маркет
« Отговор #17 -: Май 06, 2008, 11:48:46 am »
В \"Т Маркет\" веригите магазини за много от продуктите има обявени две различни цени. Става въпрос най вече за меса и колбаси. Върху продукта е залепен етикет с цена, която се оказа, че е цена на доставката, а продажната цена е обявена на стелажа. По този начин се заблуждава и обърква клиента. В крайна сметка клиентите се интересуват от продажната цена, а не от цената за която магазинът е закупил съответния продукт от доставчика. Ще ви дам конкретен пример - купих пиле, върху което беше залепен етикет с цена 2.58 лв.,  а на касата цената беше 5.36 лв. Изненадана съм, че години продължава тази порочна практика при положение, че законът за защита на потребителя забранява обявяването на две различни цени за един продукт.

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Обявяване на двойни цени в Т Маркет
« Отговор #18 -: Май 08, 2008, 03:00:57 pm »
Вече е писано по темата
Акция за обявяване на цените и грамажите на предварително пакетираните
хранителни стоки
451 проверки извърши миналата седмица Комисията за защита на потребителите в рамките на национална акция за обявяване на цените и етикетирането на предварително пакетираните хранителни стоки. 62 нарушения, предимно в малките магазини, са констатирани във връзка с обявяването цените на храните. Търговците посочват цената на разфасовката, но не и тази за единица мярка. В 43 от случаите е установено, че търговците са подменили информацията върху етикета на производителя или вносителя. Това се среща най-често при предлагане на месни произведения – трайни и малотрайни колбаси и пилешки разфасовки. Констатирани са разлики в обявената от производителя и след това от търговеца маса, като те варират от 1 до 10 грама.
Сигнал се подава на откритите телефонни линии на КЗП или на обявените телефони на територията на съответната РД при КЗП,сигналите се регистрират в дневник и по тях се предприемат незабавни действия.
Телефон на потребителя 07001122

http

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Т Маркет - Враца
Има поне 20 врабчета които летят из магазина и кацат върху продуктите, от които и ядат, мирише, хигиената е никаква, а когато попитах къде има енергоспестяващи крушки една от служителките ми каза : \"Не знам, леля\".
Хубаво е, че давате съвети, но е нужна инспекция и контрол. Ние не ядем сирене от мляко, не ядем кашкавал от мляко, също не ядем и месо, което нормален човек би изял.
Нищо не се прави за по-стриктен контрол относно храните!
Това е безобразие! Пълно!
« Последна редакция: Юли 03, 2008, 04:25:37 pm от http »

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
http, защо не се обадите в ХЕИ? В крайна сметка те не могат да огреят навсякъде - за това са и сигналите.

enetra

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте!Така се зарадвах,че и моя малък град ще има Т-маркет.Но вие направо ме разбихте с вашите мнения.Тази верига от магазини ми стана още от сега неприятна,преди да бъде напълно построена в Лом.Ако всичко е вярно което го пишете(а аз не се съмнявам)Ще го заснема на клип и ще го пусна в Господари на ефира.Тези неща трябва да се спрат по някакъв начин.

marulko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ТМАРКЕТ
« Отговор #22 -: Ноември 04, 2008, 12:29:05 pm »
Tmarket -ujas ne znam kot pazaruva tam
6unka za 1.00lv.predstaviam si kakvo ima v neia

negostopriemni ,mra4ni i mizerni  s mirizma na izgnilo meso
zelen4ucite im tekat po rafta za boga

moroto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
T market
« Отговор #23 -: Ноември 10, 2008, 03:17:07 pm »
V T-marketa na ul.Kopernik lajat horata po mnogo neprijaten nacin. Ako zakupite stoka s etiket na koito ima gramaja i cenata saotvetstvashta na tozi gramaj na kasata se okazva ce cenata e druga./po - goljama razbirase/

donnap

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
T market
« Отговор #24 -: Декември 08, 2008, 09:33:01 am »
I az sam svidetel na izmamite v tozi supermarket. Kogato sam hodila pri upravitelia, za da izkaja nedovolstvoto si, toi mi e otvrashtal s dumite: \"Goliama rabota... Ne sa smeneni etiketite oshte... samo si namirate povodi da vdigate skandali...\"
Tova pri tiah e praktika. Ne si gubiat klientite zashtoto cenite  v tazi veriga sa nai-niski v Sofia. Takiva sa zashtoto sa po-niskokachestveni. V tova niama prestaplenie, ima mnogo verigi i v Evropeiskia sauz, koito razchitat na niskite ceni, no pri tiah izrichno se znae, che e za smetka na kachestvoto i obslujvaento.
No tuk stava vapros za izmama - na \"drebno\" za potrebitelia - razlikata varira ot 10-20 stotinki do edin lev, i na \"edro\" za magazina - \"kapka po kapka vir stava\".

tsvl

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
И от мен един отрицателен отзив за Т-Маркет на бул. \"Шести септември\" в Пловдив. На 31.12.2008 към 11 ч. купих оттам пакет Мюсли Izzi със стафиди, 750 гр. в срок на годност (дата на производство 01.03.2008, най-добър до: 12 месеца от датата на производство), но когато към 18 ч. дъщеря ми отвори пакета и си сипа чаша прясно мляко с мюсли, отгоре заплуваха буболечки. Вгледах се внимателно в мюслито и забелязах, че бубите си щъкат вътре. За мое съжаление бях изхвърлила вече касовата бележка. Въпреки това, тръгнах пак към магазина с мюслито в ръце.
След като разбра, че нямам касова бележка, служителят им ме отпрати без много да се церемони.
Какво да се прави, грешката си е моя. Ще пия една студена вода и ще ми мине...
В името на останалите купувачи, се опитах да го наведа на мисълта, че все пак трябва да си прегледат пакетите от същата партида и евентуално да ги махнат от щанда. Но уви, след вяло повдигане на един пакет с въпрос \"Къде ги виждате тези буболечки?\" и отново връщането му на щанда, си тръгнах без повече да споря. Този път бях доста раздразнена.
Звънях на няколко пъти на телефоните на ХЕИ с намерение там да направя оплакването си. Вероятно заради празниците, засега с никой не мога да се свържа.

Marieta_8107

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Пишете на ХЕИ - те си вършат работата, много са точни.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Здравейте ! Току-що се връщам от Т маркета в София, Лозенец. Промоцията е 2 бутилки кока-кола и подарък кутия за съхранение на продукти. Лошо няма. Питам обаче защо трябва да им оставя касовата бележка за да си взема кутията ?  Нима няма други способи да отчетат продаденото количество кока-кола ?
Не е ли по някакъв начин това нарушение на закона ? Изключваме волна или неволна грешка за неколкократно маркиране на една и съща стока и изключване на възможността да си проверите сам покупките.
Благодаря предварително !

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Има - винаги има поне едно копие за фирмата, което се залепя в специална книга. оставянето на касовата бележка е нарушение на закона и правото на потребителя. Все пак - ако се загледате, във всеки магазин си пише, че касовите бележки се пазат до напускане на обекта, от друга страна, ако се приберете и установите, че някоя стока е с изтекъл срок или нещо друго - няма как да докажете, че сте го купили от там.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
И аз това си мисля, че дневния оборот си минава на отделен отчет и бележката би следвало да е за мен. А те още на касата едва ли не се получава, че искаш кутията и дори не ти дават касовата бележка.