Автор Тема: Проблеми с Т Маркет  (Прочетена 11599 пъти)

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Т-маркет - \"случайна\" грешка ли ?
« Отговор #45 -: Януари 28, 2010, 09:54:20 pm »
В Билата подобна история по Нова година. Затова сега продукти по 11.40 вече са им на 10 лв.
Ден година храни, ама народа помни.

Лола

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Т-маркет - \"случайна\" грешка ли ?
« Отговор #46 -: Януари 29, 2010, 12:27:00 am »
В хипермаркети Европа е същото от години. Преди дни си купих помело на което цената на етикета беше 2,49лв, таксуваха ми го по 2,79. Попитах защо е различна цената, на касата ми казаха че нямат представа, тогава поисках да дойде управител, чаках до касата с пълната количка десетина минути и когато никой не дойде реших да вляза и да видя пак цената. Етикета беше махнат, обслужващата жена каза, че сигурно е паднал! Търсих управител /търсеше го и персоналът/ и след още 10 мин се отказах. Явно добре се беше скрил! На касата ме увериха че са го повикали.
По отношение на Т-маркет веригата  - имат навика да ми таксуват една стока по 2 пъти. Бележките преглеждам в къщи понякога. Но накрая ги хванах на местопрестъплението. Таксуваха ми 2 пъти шоколадче бяло. Обяснението беше че случайно баркода минавал 2 пъти. Извиках управител - дойде една госпожица която просто ме гледаше - не и чух гласа. Върнаха ми парите за вторият шоколад. Тогава и чух гласа заедно с гласовете на тяхна колежка и на виновната / която ми се караше, че не си гледам бележките в магазина/ - успокояваха я.

yulia

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ТМАРКЕТ
« Отговор #47 -: Февруари 10, 2010, 01:22:43 pm »
сигнализираи  на саита за защита на потребителите.

dechi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
T market
« Отговор #48 -: Февруари 22, 2010, 11:28:52 am »
Не знам, кога някоя институзия в България ще си помръдне пръста и ще направи проверки на всички магазини от тази верига във всички населени места в България?!?
Колко пъти се мъча да обяснявам, че във всичките им магазини цените (етикетите) или не са под стоката за която са предназначени, или липсват и може да отделиш цял ден да ги търсиш из магазина или неуспешно да питаш персонала, или не са тези които ти обявяват на касата!!!!
Това не е единичен случай и не е въпрос на човешка грешка, това е фирмена политика на веригата, която е в ущърб на клиентите (потребителите)!!!!
Тези действия от страна на веригата Т-Маркет са незаконни и наказуеми, а бездействието на Бъгарските институции поощрява такива престъпления! Следователно потребителите в този случай нямат права според държавата България!!!

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
Т-маркет - \"случайна\" грешка ли ?
« Отговор #49 -: Април 18, 2010, 03:31:29 pm »
Т-маркет-некачествени стоки на високи цени с характерно разместване на етикети и разминаване на цените за което мисля,че бяха и глобявани преди време,но последния им хит е рекламната им кампания от тази седмица за който имам преки наблюдения с доста обикаляне по-част от Софийската им верига.На 16.04 според рекламната си брошура би трябвало почти навсякъде  в мрежата си да предлагат JONHNIE WALKER червен етикет 700мл на цена 12.99лв.
Около 10 часа в супера им в 10 м.к р-н\"Люлин\"  нямаше от въпросния артикул,след проверка от моя страна около 20 минути по късно в другия им супер в същия квартал отново липсваше,но имаше поясняваща табелка,че към 12 часа ще бъде заредено отново поради силния интерес към въпросната стока.В 12.05 обаче в супера им във 2-ри м.к р-н отново нямаше нищо с обяснението,че били докарани две кашончета,който свършили веднага.Към 13 часа проверих отново в 10-ти м.к р-н на ж.к\"Люлин\",а към 13.30 проверих и в кв.\"Обеля\" и отново нищо,е вярно,че там където трябваше да има от този артикул имаше 500мл от JONHNIE WALKER червен етикет  на цена около 19лв.Към 14 часа реших за последно да проверя в 2-ри м.к р-н на ж.к\"Люлин\" и отново нищо,но все пак успях чрез управителя на магазина да взема като компенсация Тюламор Дю на тези пари.На следващия ден към 10 часа сутринта в супера на Т-маркет 2-ри м.к р-н нямаше и помен от замразено филе пангасиус\"ОДЕСОС\" 3.89 лв,но за сметка на това имаше от същата риба на други фирми на съвсем различни цени на същото място където би трябвало да има от този артикул.На следващия ден,днес 18.04.2010г. пак към 10 часа доста преди обяд от двата артикула Свински кебапчета и кюфтета и Бирен фъстък имаше само Бирен фъстък,а за Свински кебапчета и кюфтета нямаха даже и представа дали ще има на по-късен етап.
Не бих искал повече да коментирам тази верига,но със сигурност от рекламните  и листовки и брошури единственото сигурно приложение,което виждам за напред в тях е да се белят картофи и да се изхвърлят с обелките без да се поглеждат.
« Последна редакция: Април 18, 2010, 03:36:16 pm от mikile »

Kika

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Т-маркет - \"случайна\" грешка ли ?
« Отговор #50 -: Май 12, 2010, 05:30:21 pm »
Миналата седмица ми се случи същото в Т-маркет в Пловдив. Имаше по средата на магазина количка с намалени стоки и на едно веро имаше залепен етикет 0.99 лв. Минах през касата, взех си касовата бележка и нещо ме накара да я прочета, по принцип нямам време да го правя, и установих, че верото беше маркирано 1.39 лв. Ядосах се. Питам касиерката как се е получло това разминаване, а тя гузно ми отговори, че може дами върне парите. Аз й отговорих, че не искам да ми върне парите, а да го купя на намалена цена. Питах я в край на сметка коя е вярната цена и тя каза, че това което показва касовия апарат. Викам ОК, давайте да ходим при управителя той да ми обяснява за тази лъжлива информация. Отидох при него да ми каже за колко мога да си купя верото, а той каза - колкото показава касовия апатат. На свой ред му викам, искам да ви предупредя, че в количката с промоциите има още едно от същото веро или да го махнете или да му смените етикета на 1.39, да не се заблуди друг като мен клиент. Бих им звъннала на КЗП още на касата, но ми се струва, че не мога да го докажа черно на бяло по простата причина, че касиерката още докато беше сконфузена успя да отлепи етикета от бутилката. Мисля си, че при следващия им опит за измама отново няма да мога да докажа на КЗП, защото те доста умело прикриват следите. Писна ми кой от къде хване да се опитва да ме прекарва... Не съм за някакви стотинки, а за принципа. За това веригите ще успеят, а дребния бизнес ще замира.

ivanov.miroslav

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Т-маркет - \"случайна\" грешка ли ?
« Отговор #51 -: Май 12, 2010, 10:07:29 pm »
Анархия в управлението от страна на управителите и ръководството на Т Маркет към персонала, пълна липса на етика, морал и възпитание...
Редица големи глоби, стигащи до и над 50% от трудовото възнаграждение на персонала, без всякаква аргументация и отчетност.
Това са само част от нещата, които биха ви се случили ако решите да работите за тази чуждестранна компания.

Cedrick

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Т-маркет - \"случайна\" грешка ли ?
« Отговор #52 -: Юли 14, 2010, 02:26:35 pm »
Т-маркет като че наистина се очертават най-лошата верига супермаркети изобщо в страната. Качеството на стоките им е потресаващо лошо, персоналът се отнася много просташки и елементарно с хората и техните нерви, и си позволяват да лъжат непрекъснато. Сред честите им практики е да ти маркират по-скъп зеленчук или плод, когато си купуваш по-евтин такъв. Масово стоките им са пред изтичане на срока на годност. Загнилите плодове и лъжливите цени на етикетите са обичайни гледки, хигиената им е ниска и мениджърите на отделните магазини изглежда изобщо не си правят труда проблемите им да се оправят. Отделно явно имат проблеми с персонала, понеже често го сменят и не им налагат никаква култура и ниво на обслужване. Някои от магазините им, като например този в кв.Гоце Делчев в София, са си просто са затваряне от ХЕИ и инспекции по храните. Скоро трябва да се вземат мерки срещу своеволията им и некачествените им стоки, преди някой да се натрови от боклуците, които продават.

rali_pisna_mi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Т-маркет - \"случайна\" грешка ли ?
« Отговор #53 -: Септември 10, 2010, 03:41:03 pm »
Здравейте!Бих искала да помоля за съвет - какво да ги правя тези Т-маркет! Имам термокана, закупена от тях, която се скапа и протече само след 10-тина ползвания. Оказа се , че на надлежно попълнената гаранционна карта няма посочен сервиз! Отидохме в магазина, но там заменяли при повреда до 3 дни след покупката и ни казаха да звъним на телефона на потребителя към веригата. Е, това трябва да е най-сладката работа - да слушаш как телефона звъни и да не го вдигаш! Звъня им от няколко месеца - през деня няма никой, а следобед любезен запис ти казва да оставиш съобщение. Оставих - но никой не ме потърси. При втория опит да оставя отново гласово съобщение, записът \" проговори \" английски, рече \" гуд бай \" и прекъсна връзката, преди да се запише друго, освен името ми... Влизах и на сайта им - графа контакти е празна, и5ма телефони само за отделните магазини, но там вече бях, безуспешно...
Е, ха кажете, какво мога да направя? Знам - за една кана ли си...Не, не съм за една кана, но съм за принципите си и правата си като потребител. А те далеч надвишават стойността на тъпата кана... Пишете ми!

TEODORA ПЕТРОВА

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Т-маркет - \"случайна\" грешка ли ?
« Отговор #54 -: Септември 11, 2010, 06:16:49 pm »
В Т-МАРКЕТ - ГЕВГЕЛИЙСКИ КВАРТАЛ НЯМА РЕКЛАМИРАНИТЕ РАЗМЕРИ НОЖОВЕ НОЖОВЕ ЗА КОИТО СЪМ СЪБРАЛА ТОЧКИ!
КАЗАХА МИ ДА МИНА УТРЕ!

Дарина Иванова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ТМАРКЕТ
« Отговор #55 -: Септември 07, 2011, 10:10:15 am »
Искам да изкажа възмущение от отношението на г-жа Управителката на магазин Тмаркет Разград в жк Орел Аз съм клиент закупих си козметика и перилни препарати след като отидох на каса нито една цена не беше актоална момичетата на касата започнаха да ми се извиняват а г-жа Управителката ми започна да крещи като откачалка насреща ми а след което започна и на персонала КАК МОЖЕ ДА СЛАГАТЕ НА ТАКИВА ПОЗИЦИИ ТАКИВА ХОРА НЕ ПРАВИТЕ ЛИ ПРОУЧВАНЕ ПЪРВО БОЖЕ ТА тая жена беше и в друг магазин разберете защо са я махнали първо от там и тогава я назначете на такава позиция Аз лично спирам да пазарувам от вашия магазин конкуренцията ви е голяма в такъв малък град така че си помислете

Иванка Димитрова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Re: Проблеми с Т Маркет
« Отговор #56 -: Юли 28, 2015, 10:51:46 am »
Като редовен клиент на т-маркет, поради простата причина, че ми е удобен като местоположение, в последната седмица тяхна служителка оставя касата отворена и отива някъде. Хората чакат на касата, която не е затворена, а служителката се появява зачервена и воняща ан алкохол след 10-15 минути. При поискване на обяснения, тя отказва да говори. това се случва обикновено вечер към 19 часа. Служителката е на средна възраст, с руса коса до раменете , сини очи и очила. Не носи бадж с името си и отказва да се представи. В крайна сметка всички клиенти сме изнервени и ядосани от нейните действия и вместо почивка, вечер получаваме по една доза нерви.