Автор Тема: Повреден GSM  (Прочетена 6927 пъти)

GerganaDimova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Повреден GSM
« -: Януари 16, 2011, 10:04:32 am »
Здравейте!
Преди почти 2 години купих GSM от Германос. От няколко месеца постоянно блокира и практически е неизползваем. Беше вече 2 пъти на сервиз и даже става все по-зле. Скоро гаранцията ми изтича(14 февруари), и въпросът ми е : Имам ли право да изискам да ми го заменят направо с нов, или да ми върнат парите?

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Повреден GSM
« Отговор #1 -: Януари 16, 2011, 08:03:25 pm »

GerganaDimova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Повреден GSM
« Отговор #2 -: Януари 17, 2011, 07:36:06 pm »
Благодаря за линка! От информацията излиза, че ИМАМ право да поискам замяна, но днес ми отговориха, че понеже управителят на Германос не бил компетентно лице, не можел да извърши замяна, а само техниците от сервиза имали такова право! Закона много мъгляво засяга този аспект и общо взето не пише никъде, че търговецът е ДЛЪЖЕН да удовлетвори претенцията ми за замяна... Много бих била благодарна ако някой пожелае да разясни това!

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Повреден GSM
« Отговор #3 -: Януари 17, 2011, 08:25:18 pm »
\"Магазинът, от който сте закупили продукта, трябва да се погрижи за разрешаването на проблема\"
Мисля, че е написано точно и ясно. Целта им е да ви омръзне да се занимавате с това.
Вижте и това:
http://www.afera.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=6861&Itemid=1
Прочети и Закона за защита на потребителите и си отдели точките , които засягат твоя случай! Напиши жалби с препоръчани писма с обратна разписка до КЗП, КРС , управителя на магазина и т.н. като посочиш точно какво нарушават и какво е желанието ти!

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Повреден GSM
« Отговор #4 -: Януари 17, 2011, 08:27:18 pm »

kargip

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Повреден GSM
« Отговор #5 -: Януари 18, 2011, 04:24:44 pm »
Здравейте!
Имам следния проблем с повреден GSM. Имам го от 1г., закупен от интернет сайт. Дислпеят му спря да работи и го изпратих за гаранционен ремонт. От там ми отговориха, че като го отворили били намерили вътре следи от кафява течност и бил залят с кафе или кола, т.е. гаранцията му отпада. Щели да ми пратят снимки. Телефонът не е заливан с нищо. Има ли начин да го докажа? Благодаря!

Bojidarova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Повреден GSM
« Отговор #6 -: Януари 19, 2011, 10:36:00 am »
Zdraveite.Zakupih si edna Nokia 7210 supernova ot magazin na Viva com,v posledstvie tel.sprq da raboti.V garanciq e vse o6te,dadoh go predi 2 meseca v magazina za da go pratqt v serviz.Ne mi dadoha nikakva belejka sre6tu koqto primerno da si polu4a tel sled remonta(mislq 4e e redno da mi izdadat dokument koito deklarira i opisva koga sam ostavila tozi aparat,da bade opisan modela i t.n.,za6toto ne otdavna bqh ostavila za remont v handy drug aparat i vsi4ko be6e to4no,edin kup belejki mi vru4iha s koito si i polu4ih aparata sled remonta).Gospojicata ot magazina dori mi sburkala i imeto ot Petq na Penka,i mi se smee na sre6ta,poneje otsastva6e a tq se zanimavala s tezi ne6ta,nqkolko puti se naloji v edin den da hodq dokato q namerq i da ostavq aparata.Kakto i da e,taka i ne vidqh da mi popravi imeto,no nai-me izdrazni slednoto,4e ako ne bqh popitala dali ne e redno da si ostavq nqkakuv nomer za da mi se obadqt kogato e gotov aparata,nqma6e koi da mi poiska takuv i mi stana interestno s gre6no ime i bez telefon za obratna vruzka kak 6te si polu4a tel.? A glavnoto za koeto pi6a tuk e tova 4e treti mesec ve4e ne mi se e obadil nikoi za tel.,az hodq do magazina za da pitam kakvo stava,to nakraq garanciqta 6te izte4e,no kazvat mi 4e ne e pristignal ot serviza vse o6te.3 meseca.Kolko o6te 6te 4akam i redno li e izob6to da 4akam,ili moga da predpriema ne6to sprqmo nemarlivostta na tezi MURLI ot VIVACOM? Nqkoi ako moje da mi dade savet kakvo da pravq 6te e mnogo dobre.Blagodarq predvaritelno!!!

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Повреден GSM
« Отговор #7 -: Януари 19, 2011, 07:31:04 pm »
Сорри , ама нямах нерви да го изчета цялото...
Хора, когато искате нещо, поне си направете труда да го напишете на български!

maeti

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Повреден GSM
« Отговор #8 -: Януари 20, 2011, 06:22:58 pm »
Здравейте, аз също имам проблем с GSM от Германос. Купихме го на 24.12.2010 г., след 2 дни се повреди и в един момент започна да се рестартира непрекъснато. Тъй като бяхме в провинцията по празниците, предявихме рекламацията на 28.12.2010, когато се върнахме от провинцията. Искахме директно да ни го заменят с нов, тъй като някъде (ама уви не помня къде точно) прочетох, че имаме това право в рамките на три работни дни. Отказаха ни с мотива, че за тях всички дни били работни и че е трябвало да предявим рекламацията в рамките на 72 часа. Взеха го за ремонт. След около 15 дни ни извикаха, че телефона бил отремонтиран. Отидохме и го пробвахме на място, оказа се, че изобщо не иска да се включи. Вдигнахме страшен скандал, но нищо не се получи, пак не пожелаха да ни го заменят с нов. Трябвало да го дадем три пъти за един и същи проблем и тогава. Дадохме го пак за ремонт. Сега чакам да стане 28.01.2011 и направо ще искам да ми върнат парите, както е по закон - ако не го отремонтират в рамките на един месец, имам право да разваля договора. Обаче се опасявам, че те ще вземат предвид само втория ремонт и ще кажат, че телефона не е бил на ремонт един месец, а само 15 дни. Какво бих могла да направя ако това се случи дайте съвет, че се чувствам безсилна.

kgg73

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Повреден GSM
« Отговор #9 -: Февруари 08, 2011, 03:41:14 pm »
Здравейте!
Аз също имам подобен проблем. През април месец 2010 г. закупих мобилен телефон ASUS PDA P 750 от Хенди. Още на същия ден телефона започна да прави проблеми, състоящи се в: не можеше да намира GSM мрежата, лош звук в слушалката, и ако някой ме търсеше и аз му отговоря с натискане на слушалката за приемане на разговора, разговор не можеше да се осъществи и трябваше той отново да ми набере и чак тогава се чувахме. Дадох го телефона за ремонт в магазина. След време ми се обадиха, че е готов, за да си го взема. Взех го от магазина и установих, че проблемите отново продължават, отстранен е само единия от проблемите, проблема с мрежата. Пак го дадох за ремонт, взех го отново тъй като казаха, че е ремонтиран, пак отново е отстранен само единия проблем, а е останал нерешен проблема със лошия звук в слушалката. Пак го давам за ремонт. Вече аз си казах претенциите, че си искам парите или да го заменят с друг телефон, като ще си доплатя разликата в цената. Да уточня, че телефона е взет на изплащане чрез банка. От магазина ми казаха, че единствено от сервиза могат да кажат дали ще го заменят с друг или да ми върнат парите. Свързах се със сервиза , а от там ми казаха, че магазина е компетентен да реши този проблем при добра воля от тяхна страна. Да уточня сервиза е \"Мост компютърс\" в София. Всичките тези господа ми поставиха в един омагьосан кръг и аз реших да се обърна към Комисията за защита на потребителите. О там извършиха проверка и излезнаха с решение, да санкционират магазина за дето забавят по-вече от 30 дни ремонта, съгласно закона за защита на потребителите. Това обаче за мене няма значение, тъй като аз изплащам телефона на стойност 600 лв, а съответно нямам телефон. Решавам да отида и да си взема злополучния телефон, тъй като ми писна от тези разправии и какво да видя като отидох в магазина, телефона е с пукнат корпус. Питам ги аз, защо е така, тъй като когато го давах за ремонт нямаше пукнатини, а те не могат да ми отговорят.Отказвам да го получа и държа да ми върнат парите или замяна с друг. Пиша писмо жалба до управителя на \"Хенди тел\" в София. И от там ми отговарят, че телефона е даден на независим сервиз за тестване и от там са отговорили, че нищо му няма.. В писмото и дума не се обелва за пукнатия корпус, а защо ли. Споменава се само проблема със лошия звук в слушалката, т.е. това са му били  възможностите. Отново занимавам комисия за защита на потребителите, отново пиша жалба, отново чакам законния срок от 30 дни за отговор от тях. И ми отговарят, че с писмото от управителя на фирмата казват, че е бил тестван в независим сервиз и толкова. Инспектора от комисията посещава отново магазина за да ги уговаря да сменят пукнатия панел и те се съгласяват, но след седмица отговарят, че  няма такъв панел и това не може да стане. Аз все още нямам телефон, от април 2010 г. до настоящия момент.
Моля Ви да ми посъветвате какво да правя!
Благодаря Ви!
« Последна редакция: Февруари 09, 2011, 01:34:29 am от kgg73 »

Георги Георгиев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Повреден GSM
« Отговор #10 -: Април 02, 2012, 01:45:02 pm »
Здравейте !

Имам проблем с мост компютърс купих си HTC HD2 втора употреба от човек ползвал го по малко от година още в гаранция към мтел телефона си работеше много добре докато в един момент не успях да го отключа тъч скрина не работеше върнах го в магазина работещ само за смяна на тъч скрин и от там щели да го пратят за ремонт в оторизиран сервиз.След няколко дена ми се обадиха от въпросния сервиз ( Мост компютърс ) и ми обясниха че телефона не подлежи на гаранционен сервиз защото му е бил ъпдеитнат софтуера след което ми обясниха че ако искам да ми оправят телефона извън гаранционно им дължа приличната сума от 705 лв. (той телефона нов е по евтин ) Никъде в гаранционната карта не пише че гаранция отпада за софтуерен проблем !! Искам да попитам имам ли някакъв шанс да се занимавам с тях да ми отправят телефона гаранционно или да се оправям както мога за ремонта му.