Автор Тема: iPhone от Глобул  (Прочетена 1118 пъти)

bloucester

  • Гост
iPhone от Глобул
« -: Януари 23, 2011, 05:39:55 pm »
Здравейте.

Ще ви опиша една леко абсурдна ситуация, на която станах свидетел, докато мой приятел се опитваше да си купи iPhone 4 от Глобул.

Както може би знаете, Глобул продава въпросната джаджа на доста разнообразни цени в зависимост от договора, който сключвате - реално цената нараства с около 200 лв, ако искате нормална програма (а не специална за айфон) и още 200 лв, ако пък искате да си купите некодиран телефон. В интерес на истината, в сайта на оператора никъде не е посочено, че телефонът се продава и без глобулска карта, но в магазините го пише.

Така, отиваме в първия магазин. Въпросният мой приятел казва, че иска да си купи айфон. Всичко е чудесно до момента, в който става ясно, че иска да го купи без договор. Следва студен отговор - няма да ви го продадем.

Втори магазин - пак на Глобул - ситуацията пак се повтаря, като този път и управителката потвърждава, че няма да стане.

Трети магазин - познайте, само че сега искаме писмен отговор защо не искат да продадат телефон според посочените в самия магазин условия. Бързо се разпечатва готов отговор - служителят имал най-голямото желание да продаде айфон без програма и без закодиране, но отишъл в склада и видял, че айфоните тъкмо били свършили. А сега, де, пусти късмет, нали?

Четвърти магазин - влизаме, искаме да купим айфон с програма към Глобул, но понеже струва значителна сума пари, искаме да го разгледаме, преди да подпишем договор. И то не мострата, а този, който ще ни продадат. Аз съм там в ролята на свидетел. Служителите обаче не са прости, суетят се, вадят договори, правят се на заети. Накрая едно момиче за малко да се излъже да отиде да извади айфон и да ни го покаже, но останалите я спряха. С други думи - първо подписваш, после виждаш какво си си купил.

Пети магазин - минаваме на следващия план - човекът си купува айфон с договор, прекратява го на място, плаща си неустойките и му разкодират телефона. О, чудо, айфони има, договорът се изготвя, подписва се и тогава служителят бива уведомен, че искаме да го прекратим. При което той просто взима договора и го скъсва. Колко е законно - вие сами преценете.

Мисля, че ви става ясно защо и двамата никога отново не бихме се върнали в Глобул - аз бях техен абонат около 4 години, преди да се измъкна. Новият ми оператор не е кой знае колко по-добър във взаимоотношенията с клиентите, така че победата е почти пирова, но това е за друга тема.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил