Автор Тема: Какво се прави в случаите, когато  (Прочетена 340 пъти)

DDV

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Какво се прави в случаите, когато
« -: Февруари 28, 2007, 12:24:30 am »
закупен скъп фотоапарат с двугодишна гаранция не му се приеме същата, защото вече не се произвеждал? Да не говорим, че от фирмата доставчик ми го държаха няколко пъти по месец и половина докато му изтече гаранцията, загубиха ми зарядното и гаранционната карта. Моля помогнете!

Асен Ненов

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 129
    • Профил
Какво се прави в случаите, когато
« Отговор #1 -: Февруари 28, 2007, 10:23:56 am »
Помощниците са на пл. Славейков 4а, София 1000, Комисия за защита на потребителите.
Горещата им линия е 0700 111 22.