Автор Тема: ПРЕНЕСЕНИ НОМЕРА КЪМ ДРУГИ ОПЕРАТОРИ  (Прочетена 2209 пъти)

charlie

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ПРЕНЕСЕНИ НОМЕРА КЪМ ДРУГИ ОПЕРАТОРИ
« -: Февруари 08, 2011, 10:38:01 pm »
НЕ ЗНАЯ КЪМ КОГО ДА СЕ ОБЪРНА ЗА РАЗРЕШАВАНЕТО НА ЕДИН НЕ МАЛКО ВАЖЕН ПРОБЛЕМ,СВЪРЗАН ЕСТЕСТВЕНО С МОБИЛНИТЕ ОПЕРАТОРИ, А ИМЕННО: СЛЕД КАТО ЕДИН НОМЕР Е БИЛ ПРИМЕРНО НА М-ТЕЛ И Е ПРЕНЕСЕН КЪМ ГЛОБУЛ/НОМЕРЪТ Е ЗАПАЗЕН/ НИКОЙ ОТ ОПЕРАТОРИТЕ НЕ СИ Е НАПРАВИЛ ТРУДА ДА ВЪВЕДЕ АВТОМАТИЧНА ИНФОРМАЦИЯ, ЧЕ ТОВА ВЕЧЕ НЕ Е АБОНАТ НА М-ТЕЛ. ПО ТОЗИ НАЧИН КЛИЕНТИТЕ СА В НЕВИДЕНИЕ И НАКРАЯ КАТО СИ ПОЛУЧАТ СМЕТКАТА СЕ ХВАЩАТ ЗА ГЛАВАТА! МОЛЯ ВИ НАПРАВЕТЕ НЕЩО ПО ВЪПРОСА. ЩЕ БЪДА МНОГО БЛАГОДАРНА,А СЪС СИГУРНОСТ И НЕ САМО АЗ!!!

Вечно съм Няващсе

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 82
    • Профил
ПРЕНЕСЕНИ НОМЕРА КЪМ ДРУГИ ОПЕРАТОРИ
« Отговор #1 -: Февруари 08, 2011, 10:59:31 pm »
Май няма начин! Всеки, който се набута в мрежите на мобилната телефония - ,,и ти кво . . . ,,    ,,и после и той кво ..о . о,,    -   няма отърване.

По кой начин хората да разберат, към кой оператор сте ? Кой да им каже - операторите ли - ТЕ  СА МОШЕНИЦИТЕ НА СВЕТА  - ПОДАРИХА АПАРТАМЕНТИ НА СЕСТРИТЕ ОТ ЛИБИЯ - МАЙ ИМАТ МНОГО ПАРИ И СЕ ЧУДАТ КАКВО ДА ГИ ПРАВЯТ !  !  !

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
ПРЕНЕСЕНИ НОМЕРА КЪМ ДРУГИ ОПЕРАТОРИ
« Отговор #2 -: Февруари 09, 2011, 08:27:24 am »
Ами в сайта на КРС си пише,ще ти цитирам:
Как се разбира, че търсеният номер е пренесен в друга мрежа?
При набиране на пренесен номер от определена мрежа, абонатите/потребителите на същата мрежа се уведомяват чрез звуков сигнал, че търсеният от тях номер е пренесен в друга мрежа. Уведомителният сигнал е еднакъв за всички оператори и е с продължителност 3 секунди, като това време не се таксува. След сигнала абонатът/потребителят има възможност да откаже или да продължи повикването. Уведомителният сигнал може да бъде намерен на интернет страниците на операторите, както и на интернет страницата на Комисията за регулиране на съобщенията http://www.crc.bg/files/_bg/signal_NP.mp3
Важно: Уведомителният сигнал може да бъде деактивиран само по искане на абоната/потребителя, осъществяващ повикване към пренесен номер, като деактивирането се допуска по отношение на всички повиквания към пренесени номера от мрежата на даряващия оператор, а в случай на техническа възможност - и по отношение на конкретно посочени от абоната/потребителя номер или номера.

Veselin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
ПРЕНЕСЕНИ НОМЕРА КЪМ ДРУГИ ОПЕРАТОРИ
« Отговор #3 -: Февруари 09, 2011, 10:07:08 am »
aktivnipotrebiteli.bg пак бъгяса тотално.

akostadinov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ПРЕНЕСЕНИ НОМЕРА КЪМ ДРУГИ ОПЕРАТОРИ
« Отговор #4 -: Февруари 10, 2011, 12:10:59 pm »
Много некоректно. Имах телефон в група за приятели и изведнъж - 60 лева. На жена ми не е хрумнало за какво може да е тоя сигнал, помислила го е за тази опция да чуват любимата ти мелодия докато ти звънят. Да бяха сложили 3 секундно съобщение, някой да казва \"пренесен номер\". Който е измислил тази глупост със сигнала, сигурно са му платили от операторите.
После върви се оплаквай в комисията по далекосъобщенията. Измиват си ръцете и ти говорят разни глупости че номера бил в групата, ама неактивен и разни измислици подобни...

Stanka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
ПРЕНЕСЕНИ НОМЕРА КЪМ ДРУГИ ОПЕРАТОРИ
« Отговор #5 -: Февруари 10, 2011, 03:46:36 pm »
Аз лично не съм опитвала да си пренасям номера от един оператор към друг, понеже много мои приятели и познати така изгоряха. Повечето се разочароваха от грозните изцепки на Виваком, които наистина нагазиха в дийп шет и искаха да се прехвърлят номерата към другите два оператора, обаче от Виваком не ги пускат толкоз лесно, протакат с месеци само и само да ги чарджват с още фактурки до когато могат, пък хората седят и ги чакат търпеливо... След неколкомесечно чакане ти заявяват, че номера може да се прехвърли и заявката е одобрена, запазваш си номера, обаче продължаваш да получаваш фактури от Виваком, защото видиш ли процедурата изисквала много време и докато легално се оформяли нещата, си още техен абонат... И така до края на света...

rus

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ПРЕНЕСЕНИ НОМЕРА КЪМ ДРУГИ ОПЕРАТОРИ
« Отговор #6 -: Февруари 11, 2011, 12:26:57 pm »
по този проблем съм писъл до всички институции, които могат да вземат отношение по въпроса ,но няма отговор ,защото ще лишат операторите от милиони, които ни взимат без да знаем.Проблема е ,че със сигнала нищо не става ясно.Не разбираме с кой ще говорим и на каква цена,а всяка услуга трябва да има произход и съответно цена.Всеки абонат би предпочел да говори със своя оператор ,но как да разбере това ,когато точно тази информация се крие и трябва да говорим извън безплатните минути, които имаме съответно към нашия оператор с които имаме договор.Това с пренесените номера важи и за стационарните телефони .И там не става ясно номерата на които звъним, към кой оператор са и съответно безплатните минути, които ни дават стават безсмислени.Във всяка сметка фигурира разговори с други оператори,но кои са те никой не знае и не искат да ни кажат.Помислете как жестоко ни заблуждават и крият информация ,за да може да ни ограбват законно и легално.
« Последна редакция: Февруари 11, 2011, 12:38:11 pm от rus »

barbaniko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
ПРЕНЕСЕНИ НОМЕРА КЪМ ДРУГИ ОПЕРАТОРИ
« Отговор #7 -: Февруари 20, 2011, 11:25:46 pm »
Ако се отвори трафика какво значение ще има сигнала?Вие май не знаете че по белите държави безплатните минути не са само за собственната мрежа или само за една групичка,абуквално към всички.Естественно не са и по 6000 защото само олигофрен може да говори по толкова.