Автор Тема: НАЦИОНАЛЕН ПРОТЕСТ – 20 ФЕВРУАРИ СРЕЩУ ПРОИЗВОЛА НА МОБИЛНИТЕ ОПЕРАТОРИ  (Прочетена 1366 пъти)

fanchul

  • Новак
  • *
  • Публикации: 42
    • Профил
НАЦИОНАЛЕН ПРОТЕСТ – 20 ФЕВРУАРИ СРЕЩУ ПРОИЗВОЛА НА МОБИЛНИТЕ ОПЕРАТОРИ

11 ЧАСА ПРЕД НАРОДЕН ТЕАТЪР „ИВАН ВАЗОВ”

Присъствието ти помага да спрем произвола на телекомите в България. Аз ще участвам, а ти?

А. Какво целим?

•   отмяна на неравноправните клаузи в договорите;
•   отмяна на робското автоматично преподписване;
•   отмяна на чудовищните неустойки в договорите;
•   отмяна на §22 при смяна на мобилния оператор;
•   отмяна на порочното „спамене” денем и нощем;
•   отмяна на заблуждаващата реклама в комуникациите;

Б. Как ще го постигнем?

1.   Протест на 20 февруари:
•   ще чуеш това, което другите не смеят да кажат на глас;
•   ще присъстваш на церемонията по раздаването на българските „Оскари”. Приз „ПЪЛЕН ПАМПЕРС” с номинации:
За пълно безхаберие – Председателят на КРС
За платформа „по-близко до клиента” – Мтел
За малтретиран клиент – Виваком
За „Ни лук ял, ни лук мирисал” – Глобул
•   ще се насладиш на скечове с мото:
     „Стрижете ни, а като ни одерете, кой ще ви плаща...”

2.   След Протеста на 20 Февруари
•   постоянен натиск за приемане от НС на предложените от името на потребителите промени в Закона за електронните съобщения;
•   постоянен натиск за подписване на Обществен договор на потребителите с мобилните оператори;

В. Какво ни отличава?

ЗНАЕМ КАК ЗАЕДНО ДА ПОСТИГНЕМ ПРОМЯНАТА!
« Последна редакция: Февруари 17, 2011, 01:56:47 pm от fanchul »

dawn1003

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Трябва да направим като в Италия - да си ценим  и защитаваме правата!
Когато хората  са недоволствали от мобилните оператори, се наговарят и да си изключат телефоните телефоните за 2 часа. Загубите на операторите са били около 1 млрд на час! Ако българите бяхме по-единни може също да се направи така.
Това ще им е достатъчно да се сетят, че и ние имам глас и право на избор!

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
A виж е това е приказка.Много по-голям ефект би имало отколкото някаква групичка хора с плакати които уж протестират само,че едновременно с това продължават да ползват услугите на операторите.Много ясно,че никой няма да им обърне внимание дори и всеки ден в продължение на месец да протестират.
Обаче ако отрежат от печалбата на операторите ефекта няма да закъснее.Но за това трябва да се съберат поне един милион абонати,но пък по този начин ще имат възможност да се включат много повече хора без да си губят времето да седят в студа и калта,ами само си изключват телефона за няколко часа и си вършат ежедневната работа.

Берковчанче

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
По новините на БНР ,чух един човек да казва ,че телефона му не му работил 3 месеца .В общите условия между  БТК и абонатите за предоставяне на фиксирани услуги има един член 47 който определя отговорността на БТК при неизпълнение на услугите които предлага.Разбира се клиентите не знаят за това, а БТК няма интерес да информира още повече ,че непрекъснато намалява техническия персонал с цел икономии и печалби .Съветвам всеки пострадал да си потърси правата !Ето и линк на посочения член от общите условия :
http://www.vivacom.bg/FileHandler.ashx?section=aboutus&filelocid=107&location=general_conditions_articles&lang=bg-BG&isOffline=False
« Последна редакция: Февруари 20, 2011, 06:26:47 pm от Берковчанче »

Берковчанче

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
« Последна редакция: Февруари 20, 2011, 06:28:47 pm от Берковчанче »

Veselin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
M-TEL  не регистрира своевременно направените ПИСМЕНИ заявки за смяна на тарифни планове! Защо договорите хващат паяжина по 4-5 месеца в офисите а клиентите се тарифират по заварени стари договори? Ако не платиш сметки те изключват и казват, че дължиш за нещо, което не си ползвал? Държавата, до кога ще блее? Крайно време е да пусне още десетина оператори, че тука картелите нямат край не само в телекомукациите а във всичко.

И аз съм за \"Да си изключим GSM- те\" дори за цяла седмица!
Има и други начини за комуникация.
« Последна редакция: Февруари 21, 2011, 01:23:37 pm от Veselin »

dumbalska

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ЗДРАВЕЙТЕ,ПИСАЛ СЪМ ЗА МОЯ СЛУЧАЙ ДО МНОГО ИНСТАНЦИИ ,ОТ КОИТО НЯМАМ НИКАКЪВ ОТГОВОР ,РЕШИХ ДА ПИША И НА ВАС, ПЪК ДА ВИДИМ.СТАВА ДУМА ЗА ИЗДАДЕНА МИ ФАКТУРА ОТ М-ТЕЛ ЗА М.ОКТОМВРИ 2010Г. ЗА 970.48ЛВ.В ТАЗИ ФАКТУРА ПОТРЕБЛЕНИЕТО НА НОМЕРА,КОЙТО ЕСВЪРЗАН С МОБ.ИНТЕРНЕТ Е 842 ЛВ. ЗА ТОЗИ СЪЩИЯ НОМЕР ПРЕЗ ЦЯЛАТА ГОДИНА СЪМ ПЛАЩАЛ ПО НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 50 ЛВ. МЕСЕЧНО ИЛИ ЗА ВСИЧКИ ИЗМИНАЛИ МЕСЕЦИ НЕ СЪМ ПОТРЕБИЛ ТАКАВА СУМА.ПОДАДОХ ЖАЛБА НА 6.01.2011 Г. НЯМАМ ОТГОВОР ,ЗАЩОТО КАКТО МЕ УВЕРЯВАТ ОТ М-ТЕЛ ИМ ТРЯБВА ПОВЕЧЕ ВРЕМЕ ЗА РАЗГЛЕЖДАНЕ НА СЛУЧАЯ.ВЯРВАМ,НО ПРЕДИ НЯКОЛКО ДНИ ПОЛУЧИХ ОЩЕ ЕДНА ПОДОБНА ФАКТУРА ЗА М.ДЕКЕМВРИ-945.90 ЛВ.,КОЕТО МНОГО МЕ ПРИТЕСНИ  И УСЪМНИ В БЛАГОПРИЯТНОТО ЗА МЕН РАЗРЕШЕНИЕ.В МОМЕНТА ВКЛЮЧИТЕЛНО И ФАКТУРАТА ЗА М.НОЕМВРИ-149 ЛВ,/КОЯТО ЗА МЕН Е РЕАЛНА/ ИМАМ ДА ПЛАЩАМ НА М-ТЕЛ -2006 ЛВ.СУМА ОГРОМНА И НЕПОСИЛНА ЗА МЕН.ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА ПСИХИЧЕСКОТО МИ СЪСТОЯНИЕ,НЕРВИТЕ И ПОСТОЯННИТЕ ПРИТЕСНЕНИЯ ЗА МЕН И СЕМЕЙСТВОТО МИ,НЕТЪРПИМО Е.ДОРИ ДА НЕ МИ ПОМОГНЕТЕ,РАДВАМ СЕ ПОНЕ ,ЧЕ ИМАХ ВЪЗМОЖНОСТТА ДА СПОДЕЛЯ.

maus

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Държа да споделя с всички измамата, на която станах жертва. Желанието на някои хора да печелят на гърба на хората стана прекалено и това стана повод, да ме изпързалят по-най-тъпия начин в магазин на ХЕНДИ ТЕЛ. Директно публикувам жалбата към тях и към М-тел, за да видите за какво става въпрос:

Уважаеми дами и господа,

В сряда - 09.02.2011г. в магазин \"Витоша 4\", от веригата Хенди Тел, пожелах да преподпиша договора си към номер +359........ Като желанието ми бе да премина към новият пакет  \"Сърф\" за неограничен интернет към същия номер. Заедно с това, пожелах да закупя телефон на лизинг към М-тел.
След обаждане на *88 на следващия ден, разбрах, че договорът, който са ми дали да подпиша е с нов номер.
Обадих се в магазина, да попитам, защо са ми дали нова сим-карта, без да ми кажат, че пакета за интернет е към нов номер и ще се наложи да плащам две месечни такси. От там ми казаха, че стария бил активен, просто трябвало да бъде така. Отново се обадих на сътрудник на *88 и той ми препоръча, да отида в магазина и да помоля продавачките да напишат обяснение към М-тел и след това, пакета щял се прехвърли към старият ми номер, както пожелах при закупуването на телефона на 09.02.
От магазина обещаха, в понеделник-14.02, да пуснат обяснението. Такова все още няма и до днес- 21.02. Говорих отново с консултантките в магазина, днес вече те твърдят, че са ми казали условията за новият номер, което е доста далеч от истината, защото ако беше така, никога нямаше да сложа подписа си!
Договорът, който получих няма номер нито данни на служителката, която ме обслужи – само две имена, които не ми говорят нищо. Това, което прилича на договор няма никаква юридическа стойност. Никъде в него не се споменава за нов абонат, а само за нов тарифен план!
Моля, за съдействие. Желая въпросният нов номер да бъде спрян, а тарифният план, заедно с лизинга да мине към старият ми номер ........!
Сърдечно Ви благодаря предварително!
Надявам се, молбата ми да бъде удовлетворена, тъй като желая да остана Ваш лоялен клиент!

С уважение:
М. Маринчева
Това се случи с мен! Двете момичета т.нар.”консултанти”, очевидно решиха умишлено да не разберат за какво съм влязла в магазина и да ми пробутат още една сим-карта. Късмет бе, че реагирах още на следващият ден! Силно се надявам от Хенди Тел и от М-тел, да се размърдат и да се заемат с този случай, а и не само с този, а по принцип с всички пострадали, защото не са малко.
Глупавото от моя страна бе, че в началото се опитах да се отнеса човешки с въпросните госпожици в магазина и да ги помоля да решим нещата на локално ниво, без разправии с жалби и юристи. Те обаче, решиха, че тарикатлъка им изнася повече и не направиха нищо.... Е, сложиха си таралеж в гащите. Такива като мен не мълчат! Успях да стигна до техния работодател и ще се постарая да им изстинат местенцата. Защото така не се печелят пари!
Питам се, до кога ще ни лъжат??? Ами ако беше някоя възрастна женица??? Щяха да й пробутат втора карта и тя да се чуди как да отдели от мизерната си пенсийка, пари за две такси, без да се усети, че са я излъгали в магазина!
До колкото разбрах има доста хора „опарени” от такива „доброжелателни” консултанти. Вчера в предаването на БТВ Екшън „Хрътките” бе изложен същия казус.
Моля се и се надявам всички, които са пострадали от подобна измама да не оставят нещата така, а да се борят!