Автор Тема: Онлайн магазин servizat.com - пазете се!  (Прочетена 4678 пъти)

Venci78

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Онлайн магазин servizat.com - пазете се!
« -: Март 01, 2011, 04:04:41 pm »
Продават супер некачествена китайска стока, батерии които след 2-3 дни спират да работят. Цените са като за качествени батерии, а всъщност получавате някакъв болкук, който не се закача правилно на лаптопа, пада при пренасяне и след няколко дни спира да може да се зарежда. Когато поисках да върна батерията една любезна госпожица ми обясни, че проблема най-вероятно ми е в лаптопа, а не в тяхната батерия!!! И това при положение, че когато си сложа старата баретия всичко си работи коректно, само че тя кара само 40 минути и за това исках нова.
Съвета ми е, стойте далеч от тях, преди бях чела и другаде лоши отзиви, но реших да ги пренебрегна и да пробвам, защото бяха единствените, които имаха моята батерия на склад, макар и на по-висока цена от дистрибуторите на НР.

iliann

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Онлайн магазин servizat.com - пазете се!
« Отговор #1 -: Март 03, 2011, 08:50:22 am »
Брат, на мене ми върнаха парите след скандал в офиса им.
Взех си батерия за Тошиба Сателит, която изобщо не се захващаше за лаптопа, както се сещаш без никакъв документ само с лепенка на нея с дата, като отидох да я връщам се появи един оплешивяващ младеж, явно е шефа и започна да ми разказва как това са най-добрите батерии на пазара, а ако все още искам да ми върне 112те лева межел да ми предложи рециклиране за 95. Взех си парите, прибрах се, цъкнах в ибей с едно приятелче и си поръчах за 16 лири от Англия същата батерия. Дойде след 3 дни, аз я разглобих изтърбуших я и и взех вътре елементите и платката и си ги сложих на мойта, която до сега си бачка без проблем. Така ми излезе 35 лева цялата процедура, а не 112 или 95.
Не се занимавай с тия, те ужким онлайн магазин, пък и сервиз предлагали. Тоя френд дето си взех с него батерията им беше носил един пакард дв6 за ребол или нещо такова на видео, те му го нагряли и го отщавили 140 кинта, като му обяснили, че са го сваляли и са му сменили топченцата, глупости. След 3 дни пак беше за ремонт, бе аман от майстори.
« Последна редакция: Март 03, 2011, 08:56:37 am от iliann »

izmamen ot servizat

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Онлайн магазин servizat.com - пазете се!
« Отговор #2 -: Март 17, 2011, 12:30:08 pm »
Ето и моята история с тях: http://servizat.blogspot.com
« Последна редакция: Март 17, 2011, 12:30:39 pm от izmamen ot servizat »

BigElly

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Онлайн магазин servizat.com - пазете се!
« Отговор #3 -: Април 08, 2011, 04:05:03 pm »
Здравейте драги излъгани от servizat.com.
За съжаление чак сега виждам тази тема, но макар и късно искам да споделя и моя опит.
Казвам се Елена Краева и съм поредната измамена от въпросната фирма. Членувам от дълги години в най-големия форум за хардуер в България и смятам, че съм била полезна на доста хора с познанията си в тази сфера. Там попаднах на toshe11 или Тодор от servizat.com.
Имах проблем с моя ноутбук Dell, бях изчела де що има писано по въпроса, но да си призная честно търсех лепене на видео за под 180-те лева, които ми предлагаха в една от големите фирми в бранша. Въпросният toshe11, който междувпрочем вече е изгонен от въпросния форум, обясняваше във всяка тема как най-добрите специалисти са се събрали в неговата фирма, как се справя с 99% от ремонтите и как няма по-добра техника от неговата, никъде в България. Даже в сайта си е публикувал статия как използва скъпа инфраред техника, как сваля чипове, чисти ги от калая и ги поставя наново с подходящите растери за целта.
Изришно попитах дали наистина има инфраред техника и отговора му беше безсрамна лъжа - да, имам! Аз подчертах, че не искам да ми греят видеото с пистолет за горещ въздух, но това изобщо не го трогна. След като си взех отремонтирания лаптоп си направих труда да го разглобя, за да видя какво точно е свършено, правила съм го и преди и не ми представляваше трудност. Лаптопа ми беше нагряван на огромно място около видео чипа, на 5-6 сантиметра от него имаше изпадали и припоени наново елементи, което значи че е нагряван в поне 15-16 сантиметрова окръжност! Само за сведение искам да ви кажа, че инфраред инсталацията нагрява в точка с размерите на чипа, това я прави най-доброто средство за въпросния ремонт.
Писах доста гневен пост във форума, но той бе изтрит, както за щастие и постовете на самия toshe11.
Бягайте от подобни дребни мошенници и споделяйте всеки подобен опит за измама, само така можем взаимно да се пазим!

tvoita_maika_sushto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Онлайн магазин servizat.com - пазете се!
« Отговор #4 -: Април 13, 2011, 07:09:14 pm »
Здравейте хора и МОИТЕ СЪБОЛЕЗНОВАНИЯ разбрахме важните и критични проблеми за нспазени гаранции и некачествени продукти или за застояла техника в общи линии нищо ново под слънцето въпроса ми е има ли как и ако е могло след ремонт някой виждал ли е какво количество части и парченца винтчета и други глупости остават от НЕЩОТО което сте оставили на ремонт и нека примерно съ зададем въпроса ако днес си купим НОКИА тя от Германия ли е или от Румъния, Ако си Купим Рено или Нисан те от Франция и Япония ли са или от Румъния и Турция, Ако си купим Шевролет той от САЩ ли е или от Северна Корея, Ако си Купим компютър Леново (IBM) - Той от Англия и Сащ ли е или от Словакия а да се запитаме ли тогава окабеляване за Шкода Ауди и Волксваген от Германия и Австрия ли са или от Румъния и България но в България те не се правят от квалифициран и обучен персонал с висок стандарт в покрайнините на Софиа а се правят от бедни работници, самотни майки и групи циганки в покрайнините на град МЕЗДРА та по тази логика от къде би излезнала вашата НОКИА в Румъния която е с ТЪЧ СКРИЙН БРАТО или Японската коля която караш дали говори японски или чист Румъснко-Цигански...

Какво купуваме? какво ползваме? какво искаме? какво получаваме? за какво плащаме?

Много въпроси един отговор БОКЛУЦИ...

та нека почнем като умните хора понеже е ясно че не сме от тях но нека поне опитаме да бъдем като тях влезте в сайта на производителя...дори и да е на чужд език по добре ползвайте Google Translator но да предотвратиш страданието си... пример:
www.bmw.de
www.nokia.de
www.nissan.jp
www.renault.fr
www.audi.de

повечето са на чужди или неразбираеми езици но затова има интернет където също можем да си превеждаме нещата и където ще ги купим от истинския производител ето как интернет може да ни помогне в правилния избор а не за да пишем ОПЛАКВАНИЯ в по късен стадии...

УСПЕХ

Georgi Ivanov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Онлайн магазин servizat.com - пазете се!
« Отговор #5 -: Май 21, 2011, 07:35:49 pm »
А като работят по 2-3 дни как имат 6 (шест) месеца гаранция ?!?!?!???!