Автор Тема: Рекламация на преносим компютър \"ACER\" от \"PCSTORE\"  (Прочетена 5108 пъти)

Аспарух Григоров

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Здравейте!
На 03.12.2010 си закупих преносим компютър \"ACER\" от \"PCSTORE\"
 Има 2 проблема:
  1.Преди около месец бях го дал на брат си за 2 дена и след като се върна забелязах, че липсва копчето \"U\", но това не е толкова голям проблем.Но все пак се обадих и им обясних за случката и те ми казаха:
- Да отида до магазинът на Бул.Витоша и те ще \"видят\" какво е \"положението\" с лаптопа и дали ще е нужно да го изпращат на сервиз( което означава, че ще се забавят с 1 седмица)
Не ми се занимаваше заради това копче да обикалям наляво на дясно ( все пак работи копчето)
  2.Знам, че колкото повече се използва батерията, тя се изтощава по-лесно и за това аз я махам и оставам лаптопа само на зарядно. Така и вчера си гледам най-спокойно филм на лаптопа, докато не спря електричеството в част от \"Ж.К.Овча Купел\". Взех обратно батерията и я сложих в лаптопа след което, той си проработи без проблем. След като беше възстановено електричеството премахнах батерията и се върнах пак към зарядно - работеше си:
Днес сутринта тръгнах да го вклучвам, но за жалост неуспешно - чуваше се нещо като тракане и \"windowsa\" зареди до половината и се рестартира и пак това ужасно тракане и пак се рестартира и въобще не се и включи... :( :( (проблема не е във \"windows\")
Документи:
 Пазя всички документи (Гаранция, фактура, фиксален бон, договор и за застраховката)
както и дискове и тн.
Въпроси:
1.Ако им дам лаптопа (ако въобще е възможно) дали докато ми го поправят да съм с тяхен лаптоп?
2.Ако този 1 месец изтече какво става? В началото когато го взех им дадох 300 лева в брой и останалата сума на исплащане.
2.1. Какви са вариянтите ?!? Да ми върнат вноските и първоначалната сума или да ми го сменят ?
Снимка към гаранционната карта :  

http://img848.imageshack.us/i/document0.png/


ПП: Съжелявам ако съм допуснал грешка.
      Благодаря предварително!
 Не се жалвам от \"PCSTORE\" протосто искам съвет. :))
« Последна редакция: Март 07, 2011, 11:38:07 am от Аспарух »

Alexander

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Рекламация на преносим компютър \"ACER\" от \"PCSTORE\"
« Отговор #1 -: Март 07, 2011, 02:31:23 pm »
Здравейте,

Имате сериозни основания да се обърнете към търговеца с рекламация. Според Закон за защита на потребителите имате т.нар законова гаранция, според която в рамките на 2 години може да направите рекламация на стоката, като в първите 6 месеца се смята, че евентуален дефект е бил наличен и при покупката.
Освен това Вие имате и търговска гаранция, която най-вероятно обхваща и допълнителни хипотези.

Занесете преносимия компютър при търговеца заедно с небходимите документи (касов бон, търговска гаранция и т.н.). При рекламацията ще имате възможност да изберете измежду няколко варианта - да ви бъде ремонтиран компютъра, да бъде заменен, да ви бъде възстановена сумата, която сте заплатили. Дали ще Ви дадат техен лаптоп временно вероятно е въпрос на политика на фирмата.

Считам, че търговецът ще Ви окаже необходимото съдействие.

Поздрави.

Аспарух Григоров

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Рекламация на преносим компютър \"ACER\" от \"PCSTORE\"
« Отговор #2 -: Март 08, 2011, 12:20:50 am »
Благодаря за бързият отговор, но днес бях в магазина с очакването, че ще попадна на някой кисел/неучтив служител, но всъщност ми се падна любезен мъж който имаше само 2 въпроса - В кой сервиз да остави лаптопа (тяхният или на АСЕР) и понеже ми беше по удобно си го оставих при тях.
Другият беше дали имам важна информация на Хард диска, защото там бил проблема...
Попитах ги за временен и те казаха, че след като направят обширна диагностика (която ще отнеме максимум 2 дена) и ще предложат варианти.

За сега съм доволен от цените на ПЦСТОРЕ и от начина на обслужване, но все още съжелявам, че си взех АСЕР.. :(
Поздрави