Автор Тема: Рекламация на \"Дъна Платка\" от \"ResetComputers\"(Съвет)  (Прочетена 3014 пъти)

Erkoni

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здраейте !
Преди няколко месеца си закупих Дъна платка от Reset Computers.Но какво стана... Тя се оказа ползвана , надрана и слипсващи компоненти (книжки дискове и др..).Разбира се след няколко дни аз отидох при тях но те казаха да се оправям както мога...И досега незнам какво да правя.Благодаря предварително!

Alexander

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Рекламация на \"Дъна Платка\" от \"ResetComputers\"(Съвет)
« Отговор #1 -: Март 10, 2011, 12:18:28 pm »
Здравейте,

Стоките биха могли да имат два вида дефекти - явни и скрити. Явните дефекти могат да бъдат установени още при закупуване на стоката и за тази цел потребителят трябва да бъде особено внимателен при самата покупка. Скритите дефекти се проявяват по-късно, но са били налични по време на закупуване на стоката.

След като търговецът Ви отказва съдействие, опитайте се да му обясните, че така или иначе имате законова гаранция чрез Закон за защита на потребителите, според която имате възможност в рамките на 2 години при появил се дефект да направите рекламация на стоката пред търговеца. Още повече, че след като дефектът се е появил почти веднага има законова презумпция във ваша полза, че той е бил наличен и при самата покупка и търговецът е задължен да ви укаже съдействие.
Обяснете му, че при отказ за съдействие ще се обърнете към Комисия за защита на потребителите, които със сигурност ще ви окажат съдействие.

Накратко - дайте на търговеца да разбере, че сте наясно с правата си като потребител.

Поздрави.