Автор Тема: НАЦИОНАЛЕН ПРОТЕСТ – 20 МАРТ СРЕЩУ ПРОИЗВОЛА НА МОБИЛНИТЕ ОПЕРАТОРИ  (Прочетена 1861 пъти)

fanchul

  • Новак
  • *
  • Публикации: 42
    • Профил
НАЦИОНАЛЕН ПРОТЕСТ – 20 МАРТ СРЕЩУ ПРОИЗВОЛА НА МОБИЛНИТЕ ОПЕРАТОРИ

11 ЧАСА ПРЕД НАРОДЕН ТЕАТЪР „ИВАН ВАЗОВ”

Присъствието ти помага да спрем произвола на телекомите в България. Аз ще участвам, а ти?

А. Какво целим?

•   отмяна на неравноправните клаузи в договорите;
•   отмяна на робското автоматично преподписване;
•   отмяна на чудовищните неустойки в договорите;
•   отмяна на §22 при смяна на мобилния оператор;
•   отмяна на порочното „спамене” денем и нощем;
•   отмяна на заблуждаващата реклама в комуникациите;

Колкото повече хора се отзоват, толкова по-голям ефект ще има и гласът на потребителя ще бъде чут.
Нека отстояваме интересите си и заедно да постигнем промяната!
« Последна редакция: Март 15, 2011, 03:47:08 pm от fanchul »

barbaniko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
Ние дето не сме от София,какво да направим?

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
И да сте от София какво?Я се съберат 20 човека я не.Аз не виждам от какво продължавате да сте недоволни и срещу какво протестирате?
Какви неравноправни клаузи има в тея договори,някой може ли да посочи конкретно.Автоматично подновяване най-вероятно ще го премахнат.
Какви чудовищни неустойки?Неустойките са в размер на оставащите месечни такси до края на договора,ни повече ни по-малко.Нищо чудно не виждам.
\"Спамене\" денем и нощем на мен никога не ми се е случвало,незнам точно какво се има предид под това.Получавал съм по някой и друг рекламен смс,но нищо толкова фрапиращо и винаги в светлата част на деня.На който толкова му пречи има си начини да се откаже от това нещо.
Под заблуждаваща реклама също не разбирам какво се има предид,някой ако може да даде някакъв пример.Нали не очаквате някой да ви направи 10 минутна реклама-презентация на всички условия и тарифи свързани с даден продукт.Рекламата затова е реклама за да може в максимално кратко време (30 сек до 1 минута) да изтъкне положителните качества на един продукт и да покаже с какво е по-добър дадения продукт от останалите продукти на конкуренцията.Колкото и голямо желание да имат компаниите не могат в една минута да ви набутат общите условия в тая реклама.Аз лично като видя някоя реклама която да ме заинтригува,влизам в сайта на съответната компания където всичко си пише и си прочитам всички условия които ме интересуват и ми се изяснява работата и си преценявам изгодно ли ще ми е да се възползвам от офертата или не.Сега ако има хора които като видят рекламата и веднага търчат в магазина и подписват каквото им се покаже си е техен проблем и никой не може да им помогне.Пък после ми се жалват по телевизията как видиш ли се оказали с по 7 двугодишни договора на тяхно име.Еми добре бе джанъм не можа ли да стоплиш какво става,това да те излъжат един път ,два пъти ама СЕДЕМ пъти,колко трябва да си неграмотен,че да направиш една грешка седем пъти?Утре ще си продадеш жилището без да разбереш.
Ако толкова искате да протестирате,да вземем да си изключим телефоните за 1 ден за да се получи някакъв ефект.А като продължавате да си ползвате телефоните,ако ще и всеки ден да протестирате на операторите им пука на мазилката за вашите протести.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Едното не ти се е случвало... Другото не разбираш... Защо въобще си правиш труда да пишеш тогава?
Когато ти се случи, бързо ще започнеш и да разбираш! Никой не е застрахован от наглостта на някои служители, които само и само да си вземат таргета , набутват клиенти.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Ако бяха много прецизни и милееха за потребителя, нямаше да се налага това:
http://www.dnevnik.bg/tehnologii/2011/03/15/1059387_zakonovi_promeni_predvijdat_20_puti_po-visoki_globi_za/

fluditec

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
бетатестерче, като искаш само да се похвалиш колко си печен,  го прави някъде другаде. Разбира се,че рекламата на всички оператори си е абсолютно заблуждаваща. Всеки е виждал най-големите надписи \" 0 ст. за минута\" , но е трудно (или невъзможно) да намериш и прочетеш, че освен таксата има и едни първоначални 13,2 или 12ст. за всеки разговор. А глобулчето с тяхната такса за 100 безплатни минути ? Рекламират я като такса-отстъпка -5лв. за целия срок на договора, а самата такса е 10.80 лв. В момента съм им пуснал едномесечно предизвестие /законния начин за прекратяване на договор в България/ само че ако не съм се явил на точно посочена дата от тях, с дадено от тях кодче, за ??? фактическо прекратяване на договора??? договорът ми щял автоматично да се преподпише за 2 години. Тоест едно незаконно хрумване на ГРАБУЛ отменя законното предизвестие и ако все пак спра да плащам ще им дължа  неустойка в размер 24 х 10,80 =259,20 лв.     М-м-м-м-м-м даааааа изобщо не са чудовищни неустойките и не се третират хората като крепостни селяни. Мобилките разчитат, че не всеки ще тръгне да ги съди, пък и защо трябва само чрез съда да се спира изтекъл договор ?

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
За всеки случай им пусни предизвестието и по пощата, препоръчано и с обратна разписка, за да не се занимаваш после с глупости, защото ако прочетеш в предизвестието са написали един текст с малки буквички!

RV

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Абонат съм на Mtel HOMEBOX от 20-10-2009 с двугодишен договор. Там, където го ползвам няма 3G- покритие и въобще не мога да ползвам SKYPE, въпреки че при сключването на договора изрично се осведомих дали ще имам проблеми. Увериха ме, че всичко ще е ОК и разбира се се оказа обратното. Писах жалба с искане да ми се прекрати договорът без неустойки - отговорът беше, че и така мога да ползвам INTERNET. Как да го ползвам, като зарежда 1 сайт за 5 мин.? За SKYPE не може да става и дума.
След това (като всички останали абонати) престанах да получавам фактури - 4 месеца! Пенсионерка съм и за мен 4 такси по 20 лв. не са малко пари. Оправих се някак - до получаването на последната фактура за м. декември - за 1100 (ХИЛЯДА И СТО!!) лева за превишен трафик?!? Това само за преглеждане на пощата и опити да говоря по SKYPE! Подадох жалба на 19.01.2011 и до ден днешен нямам официален отговор - 2 месеца. Нямам също така и фактури за м. януари и февруари. От офиса им ми отпечатаха неофициално следния отговор, който цитирам дословно:
                                                                                                           \"   Входящ No 7391 от 19.01.2011
     Уважаеми г-н/г-жо,
     Проверката, свързана с постъпилата в \"Мобилтел\" ЕАД жалба приключи. Разгледани са всички фактури, издадени от компанията до получаването на Вашата жалба и са извършени преизчисления. Общата сума, следствие от тези корекции ще бъде отразена като депозит по договора Ви.
     Благодаря Би за разбирането!
                                                                                              С уважение:
                                                                                                         Здравко Георгиев,
                                                                                                         Директор \"Обслужване на клиенти\" \"

Те ми благодарят за разбирането, но аз нищо не разбирам, освен че това е едно отбиване на номера - циркулярно писмо, за да не са в нарушение на срока по АПК (въпреки че са). На въпроса ми кога ще бъдат отразени корекциите, ми се отговори: \"След известно време\".
Просто не знам какво да правя и към кого да се обърна. Не съм в състояние да платя такава сума! Още повече за нещо, което не съм ползвала.

Поддържам протеста!

bloucester

  • Гост
В писмото горе-долу ви казват да си платите, а пък видите ли, тези пари ще са депозит за по-нататъшните ви сметки. Пълни глупости! Само съд за тях.

fluditec

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
Не какъв да е съд. На тях им трябва НАРОДНИЯТ СЪД !!!