Автор Тема: Относно жалба до КЗП  (Прочетена 12576 пъти)

Iliyan Borisov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Относно жалба до КЗП
« -: Април 05, 2011, 06:04:49 pm »
Здравейте,
пиша Ви защото и при мен се случи проблем и се стига до жалби и какво ли още не. Ще се опитам на кратко да обясня какво и как се случи, и да ми дадете съвет как да продължа.
Бях си закупил фотоапарат от Handy. Има гаранция от 2 години, като оторизиран сервиз е само Фуджи. След около година ползване се появи проблем. Занесох си апарата на сервиз, дадоха ми протокол и го приеха. До тук всичко е добре. Обаче 1 месец изтича и никой не се свърза с мен. На следващия ден отидох с претенции да ми се развали договора и да се възстанови сумата, която съм заплатил за апарата поради простата причина, че беше изтекъл законния срок от 1 месец. Те не се съгласиха. Подадох жалба от сайта на КЗП. След седмица ще изтече месеца, който тече за жалбата. Проблема е в това, че на протокола, който получих като си дадох апарата на сервиз пише, че ако до 2 месеца не се потърси продукт, оставен за ремонт те не носели отговорност. А на 15.04.2011 стават 2 месеца от както го занесох, а на 17.04.2011 1 месец от както пуснах жалбата.
Не знам какво да правя, все още нямам отговор по жалбата, не знам как да разбера въобще има ли някакъв напредък по нея, имам входящ номер, но само това. И другото, което ме интересува е тези два месеца текът от датата на предаването в сервиза, или от както бъда уведомен, че е готово, защото за второто нямам никакъв документ, показващ дата, на която апарата е готов....
Притеснявам се накрая да не остана хем без парите, хем без апарата... Какво да направя?

Благодаря предварително.

Alexander

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Относно жалба до КЗП
« Отговор #1 -: Април 07, 2011, 12:01:07 pm »
Здравейте,

Подходили сте по най-адекватния начин, подавайки жалба към КЗП по повод рекламацията Ви.
КЗП имат практика във всички случаи преди изтичане на срока от 1 месец да се свързват с лицата, оставили данни за контакт, така че почти сигурно ще се свържат с Вас преди да изтекат двата месеца от оставянето на мобилния телефон в сервиза.
Друг въпрос е че самата тази клауза за непотърсен продукт до 2 месеца не трябва да Ви тревожи, защото Вие на практика сте търсили продукта, но имате отказ от тяхна страна да Ви бъде върнат, доколкото разбирам от написаното.

Поздрави.

Iliyan Borisov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Относно жалба до КЗП
« Отговор #2 -: Април 18, 2011, 02:19:02 pm »
Здравейте,
изтече срока от 1 месец, но никой не се свърза с мен от КЗП. Какво следва да правя от тук на сетне? :(

pisatel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 17
    • Профил
Относно жалба до КЗП
« Отговор #3 -: Април 20, 2011, 08:39:36 am »
/Повторно/. ДО
КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ;
София 1000, пл.”Славейков”№4А, ет.3.
Копие: Фирма”GLOBUL”; София 1766, ж.к. Младост 4,
Бизнес Парк София, сграда 6.

                                        ЖАЛБА, 4 000 000 излъгани на btv.
От Михаил Йосифович Вашкевич, ЕГН 4409207182; адрес: София 1113, ул.”Ф.Ж.Кюри”№2, ап.4; тел 02/8705542; тел.от КОСМО БЪЛГАРИЯ МОБАЙЛ ЕАД /ОПЕРАТОР/ 0896-890926; e-mail: vashkevich@all.bg .
Моля ви да ми помогнете като Комисия в защитата на потребителя по следния казус. На 09/02/2011г. аз  отидох в магазина на Глобъл в София, бул. „Цариградско шосе” 14, с молба да получа номер за мобилен телефон. Служителката на оператора Мариела Владимирова с тел. 4152176 ми предложи да подпиша договор за услуги. Условията на договора изобщо  не разбрах, защото се оказаха написани в каре  долу в ляво с такъв ситен шрифт, явно с цел  умишлено заблуждение на клиента. Аз не съм подписвал това каре. Върнах се в къщи, взех увиличителна лупа с 10 пъти увеличение, прочетох текста, разбрах   заблудата. Аз котегорично не съм съгласен с условията на договора и помолих консултанта да ме прехвърли на  ваучерна система. Оказа се, че за това аз съм длъжен да заплатя неустойка в размере 220 лева. Не само че съм заблуден, но и виновен. Същият проблем  имат и нашите комшии Крум А. Коларов и Доли Коларова. Считам, че в договора трябва да има точка:”Договорът може да бъде анулиран предсрочно по желание на клиента или решение на оператора”, както се пише във всеки договор.
Моля ви  вашето содействие за:
1.Анулиране на този умишлено фалшифициран договор по заявка № 31966463/ от 09.02.2011.
2.Да ми се зплати обещетение в размере 2000 лева от ГЛОБЪЛ.
3.Срокът на  договора да бъде 1-2-3-4...месяца, по желание на клиента.
4. Да се премахне автоматичното подновяване на договор.
5.Условията на договора да се напишат с едри букви на гърба му.
Решението на въпроса е принципиално. Тъй като администрацията на компанията ГЛОБЪЛ съзнателно е взела курс за заблуда и рекет на своите клиенти, за което свидетелстват многобройните граждански жалби,  е необходимо да й се отнеме лиценза за доставка на мобилни услуги, както и задължително  обезщетяване на всички нейни клиенти.
Предварително ви благодаря  за разбирането  и  помощта.
Приложение: договор за мобилни услуги.
С ув. /М.Вашкевич/. София, 20.04.2011 г.

Kika

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
Относно жалба до КЗП
« Отговор #4 -: Юни 15, 2011, 11:36:04 pm »
Здравейте, искам да попитам към кого трябва да отправя оплакването си, към ХЕИ или към КЗП. Касае се кафене, в което продавачката пипа сандвичите без ръкавици, косата си и рестото.

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Относно жалба до КЗП
« Отговор #5 -: Юни 17, 2011, 09:48:43 am »
Българска агенция по безопасност на храните (БАБХ)

Тел. на потребителя  0 700 122 99

Подаване на сигнал онлайн

http://www.babh.government.bg/bg/signal.html

Gerry Romanova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Относно жалба до КЗП
« Отговор #6 -: Юни 22, 2011, 07:28:14 pm »
Здравейте! Оплакването ми е свързано с доста неприятен инцидент. Купих си онлайн ТВ за 300лв. от ТехноМаркет(който между другото пристигна от Ст. Загора като изрично проверих дали е наличен във Варна, където се случи), 4 месеца по-рано си купих лаптоп за 1000лв. от Технополис.. В 9-30 сутринта на 9-ти този месец пристигна телевизора. Един час по-късно с чисто нови кабели и пречее, прочетени инструкци, куп други мерки.. реших да изпробвам HDMI кабела. Не искам да ви казвам какъв пукот се чу, какви изкри изкочиха и какъв пламък се изви в ръцете ми. Толкова уплашена не съм била никога. Не връзвам техника за първи път и много добре съм запозната с процедурата. И както вече се досещате, от всчкъде ми казват НЕ МИНАВА ГАРНЦИОННО, а аз останах втрещена.. Проверих си ел. инсталацията, защото ми се наложи да сменям и друга техника, техниците казаха няма проблем - всичко е изправно, кабелите, които закупих са за сериозни пари като за кабели, защити от всчкакъв тип, а сега ме изкарах виновна, че съм си купила техника за 1300лв........ На всичкото отгоре гаранционния сервиз към \"Филипс\" (марката на ТВ) ме обвиниха, че съм го взривила.. едва ли не умишлено.... Моля, освен Комисията за защита на потребителите какво мога да направя... Плаче ми се.. не е чесно.. Техника на няколко часа да съсипе техника на 4 месеца... Помогнете ми!