Автор Тема: nekorekten internet dostavchik  (Прочетена 2843 пъти)

svetka svetkova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
nekorekten internet dostavchik
« -: Септември 27, 2012, 05:18:02 pm »
HEROS net e naj-nekorektniqt dostavchik wyw Varna. Po4ti cqla Varna blizo 1 sedmica e bez internet, a si pla6tame za uslugata m/uvremenno. Bqgajte ot tqh!!!!

egotseva

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 98
    • Профил
Re: nekorekten internet dostavchik
« Отговор #1 -: Ноември 09, 2012, 10:48:14 am »
Опитахте ли да осъществите контаккт с доставчика, за да разберете каква е причината. Възможно е да Ви върнат парите, ако липсата на интернет е по тяхна вина.

fire_

  • Новак
  • *
  • Публикации: 13
    • Профил
Re: nekorekten internet dostavchik
« Отговор #2 -: Януари 03, 2013, 11:39:29 pm »
подайте сигнал, може да станат по-коректни ако получат една солидна глоба

Alexander

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Re: nekorekten internet dostavchik
« Отговор #3 -: Януари 04, 2013, 12:20:53 pm »
Най-малкото, което може да направите, е да подадете оплакване към доставчика - най-добре с имейл, а не по телефона, за да бъде записано писмено. Повечето интернет доставчици имат практика при подадено искане от клиентите им да приспадат от таксата за следващия месец сумата за дните, в които потребителят е нямал интернет. Тоест ако приемем, че таксата ви е 30 лв. и една седмица сте нямали интернет, следващият месец таксата ви ще бъде по-малка със 7 лв.