Автор Тема: Speedy - какво получавате и какво плащате!  (Прочетена 5716 пъти)

kalkovski

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
\"Спиди\" ми достави пратка. Трабва да отбележа, че беше за моя сметка. Куриерът ми поиска определена сума, която се оказа, че на съвпада с нито една сума от ценоразписа на фирмата. Излиза, че служитеите на компанията на око преценяват колко трябва да платите без да се съобразяват с цените обявени от фирмата. Внимавайте! Всичко, което трябва да платите е отбелязано, или поне така трябва да бъде, на товарителницата.

krepost

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Speedy - какво получавате и какво плащате!
« Отговор #1 -: Март 15, 2007, 01:17:32 pm »
Аз съм работила в \"Спиди\" и мога да кажа, че шефовете са много добри и разбрани хора и не мога да кажа нищо лошо против тях.Заплатите във фирмата са малки, но това не зависи от главните шефове,а от тези, които те са сложили под тях да управляват фирмата.А относно това, че куриерите взимат като сума, не това което е посочено на товарителницата, фирмата си има телефон за рекламации и оплаквания и може да се обадите и да кажете номера на куриера, който Ви е обслужил ( номера на куриера го пише на товарителницата, долу вдясно, 3 или 4 цифрен номер).

rd

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
НЕКОРЕКТНО ОТНОШЕНИЕ НА КУРИЕРСКА ФИРМА SPEEDY
« Отговор #2 -: Юли 20, 2007, 10:10:23 am »
През месец 06/2007г. изпратих пратка от Варна до Русе по курире,която не беше доставена на лицето,независимо,че бях дала телефон за връзка с получателя.Единственото ,което беше направено т страна на служителя в Русе е да залепи стикер на входната врата на блока на получателя,с което да го информира,за наличие на пратка.Многократно се обаждах на указания в товарителницата телефон за рекламации,писах жалба в сайта на фирмата но до този момен -вече 40 дни от създалия се прецедент нямам никакъв отговор.Кажете ми кой е в състояние да накара тази фирма да поеме някаква отговорност?!

fabrichno

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
НЕКОРЕКТНО ОТНОШЕНИЕ НА КУРИЕРСКА ФИРМА SPEEDY
« Отговор #3 -: Юли 20, 2007, 03:26:14 pm »
:-) Имам опит с повечето куриерски служби и няма нещо, който да е в състояние да ги накара да си вършат работата. И съм подавала оплаквания и рекламации и каво ли още не - при мен от куриера зависи дали стоката ще пристигне на време при МОЯ клиент. За съжаление в повечето случаи се оказва, че ние сме си свършили работата на време, а те нямат намерение да доставят пратката в срок. Представете си с колко мои недоволни клиенти се сблъсквам благодарение на българските куриерски фирми! При това говоря за стока, която ако не пристигне на време - няма смисъл от нея. Все едно да имате рожден ден и тортата да ви пристигне след два дни!?  Ако някой знае как можем да ги накараме да работят ще съм много благодарна! За мен обещанието, което давам на КЛИЕНТА е закон! Иска ми се и в другите фирми да е така...

Асен Ненов

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 129
    • Профил
НЕКОРЕКТНО ОТНОШЕНИЕ НА КУРИЕРСКА ФИРМА SPEEDY
« Отговор #4 -: Юли 20, 2007, 03:35:15 pm »
В случая ползвате услуга от търговец, което е дефинирано в ЗЗП, т.е. ако не сте фирма, а частно лице (потребител) ползвате закрилата на закона. Предвидения контролен орган в закона е Комисия за Защита на Потребителите (КЗП). Обадете се на тел. 0700 111 22 или идете на адрес София, пл. Славейков 4а, ет. 3.
« Последна редакция: Юли 20, 2007, 03:36:27 pm от senski »

fabrichno

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
НЕКОРЕКТНО ОТНОШЕНИЕ НА КУРИЕРСКА ФИРМА SPEEDY
« Отговор #5 -: Юли 20, 2007, 04:59:59 pm »
А ако сме фирма?

Ийя Златова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Speedy - какво получавате и какво плащате!
« Отговор #6 -: Септември 27, 2012, 04:10:10 pm »
Искам да се оплача \"Спиди\" ми достави пратка на 26 септември 2012 година (тоест вчера ) получих печка ирезида(която си поръчах)   SPEEDY  ми я доставиха със две счупени задни крачета и липсващи,куриера бързаше да се подпиша на документ който дори не ми каза какъв е и  взе парите преди да сме разопаковали печката,свалихме я от буса им  и той веднага тръгна не изчака да я разопаковаме и да я видим пратката.

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Speedy - какво получавате и какво плащате!
« Отговор #7 -: Септември 27, 2012, 05:12:23 pm »
Вариант е да се възползвате от правото си на размисъл и да върнете покупката в рамките на 7 дневен срок /работни/от доставката на стоката, ако сте я поръчали по интернет.Транспортните разходи са за Ваша сметка.