Автор Тема: Банка ДСК  (Прочетена 7820 пъти)

Angel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Банка ДСК
« -: Март 27, 2007, 12:20:16 am »
Здравейте,
Редно ли е от Банка ДСК да ми взимат такса 2 лева, за да ми преброят парите, когато плащам с монети (за суми над 20 лева)?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Такса за броене на пари?
« Отговор #1 -: Март 27, 2007, 08:41:40 am »
да - записано е в тарифата на банката.

Обаче не мога да разбера едно нещо - защо хората ползват ДСК? Когато стъпя в тази банка имам чуството, че само за стъпването ще ми вземат пари - направило ми е впечатление, че имат комисионни за всичко - нещо което не съм виждала в други банки, освен експресбанк( и там взимат пари за всички, вкл. месечна такса за сметката). ( говоря за физически лица). Аз лично никога не бих си отворила сметка в тези 2 банки!

BukCu

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Банка ДСК
« Отговор #2 -: Декември 08, 2008, 03:30:16 pm »
Имам кредит към ДСК. Служител съм в държавна фирма и съм редовна с вноските по кредита си. Предложиха от банката, да ми плащат една комунална услуга, за да е по-малък лихвения ми процент. Заплатите ги превеждат на 20-то число. Всеки месец от разплащателната ми сметка липсват около 40 лева, колкото е горе-долу и сметката ми за тока. Скоро получих писмо от ЧЕС, че имам просрочени задължения. Оказа се, че от юли месец Банка ДСК е плащала сметките ми за ток през месец.Обадих се във кол центъра на банката и ми казаха, че незнаят защо.Обещаха да проверят и да ми се обадят, но все още чакам обаждане... Що за лоялност е това ?

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
Банка ДСК
« Отговор #3 -: Декември 08, 2008, 06:45:22 pm »
Мисля,че тези кул центрове са за всичко друго,но в никакъв случай не и да вършат някаква полезна работа..Ето и аз на 04.12.2008г.изпратих писмо до Кул центъра на ДСК и до днес нямам абсолютно никакъв отговор.

                                                                                          Молба
 
                                                                                             от
 
 
                                                                                 XXX от гр.София
 Дългогодишен клиент съм на банка ДСК имам няколко вида сметки към вашата банка,като една от тях е разплащатетлна със следния номер xxxxx.ЕГН-то  ми е xxxxx.
Тези дни преглеждайки фактурите изпращани от Топлофикация открих двойно фактуриране от тяхна страна за което ще помоля за вашето съдействие този проблем да бъде разрешен по-най благоприятния начин.
аб.№xxxx ж.к Люлин бл.xxxx
 
касаещ топлофикация и Нелбо инжинеринг ООД
Моля обърнете внимание на следното:
към фактура № 0013015997/31.05.2008г за аб.№xxxxx водомер 0420-0424
към фактура № 0013343764/30.06.2008г за аб.№xxxxx водомер 0424-0428
към фактура № 0013691327/31.07.2008г.за аб.№xxxxx водомер 0418-0422
към фактура № 0014554712/31.08.2008г.за аб.№xxxxx водомер 0422-0425
Към днешна дата 29.11.2008г.показанията на водомера са ми 0482 куб.м,а в последната фактура е 0428-0432.Разликата вече е 50 куб.метра.
В преходните месеци разхода ми е бил около 10 куб.м,а от м.май е занижен на 3-4 куб.метра и на всичкото отгоре за 4 месеца ми се отчитат едни и същи показания.Имам четирчленно семейство с две малки деца и разхода на вода много рядко ми пада под 10 куб.м.Живея в Люлин,офиса на Топлофикация е: ул.”Ястребец”23 Б, ж.к Борово, 1680 София,на Нелбо инжинеринг е ул. \"Тинтява\" 15-17.Топлофикация трябва да ми върне надвзети пари за неупотребявана топлинна енергия,но вместо това прави много страна алабалистика,която е в явен мой ущърб. Не съм пълнил водопреносната мрежа,а съм ползвал топла вода и е много страно освен по-техните документи в реалния свят такова нещо да се случи.Връщането на водомера по-документи на практика се изразява в двойно плащане от моя страна.Това са близо 10 кубика,който са ми отчетени веднъж и по този начин ми се отчитат втори път.Месец май водомера ми е бил на тези показания,но след 4 месеца отчитане по-4 кубика се оказва че съм изразходил 1 кубик и започвам отново с начални показания.
-август месец аз започвам да плащам отново сметката от месец май.
Искам да уточня,че имам надвзета сума за отопление и няколко месеца топлофикация не е удържала пари от разплащателната ми сметко,но желая този въпрос с вашето съдействие да бъде разрешен и да не плащам нещо на по-късен етап,което явно не е справедливо.
Моля за вашето съдействие за разрешаване на проблема.
Освен този xxxx@mbox.contact.bg   имам и адрес xxxx@abv.bg   Дом. тел  xxxxx или GSM xxxxx
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

В допълнение към темата ще добавя за един случай,който беше приятна изненада за мен и няма нищо общо с ДСК,Топлофикация и Нелбо инжинеринг.
Преди около година имах проблем с Компютър на HP,вечерта пратих mail до HP България,а на другия ден с отиването ми на
работа бях приятно изненадан,звънаха от фирмата с искане точно да им разясня проблема за да може да ми окажат пълно съдействие по-случая,но
явно банка ДСК не е от фирмите,който ще свършат работа,въпреки,че удържат няколко вида комисионни,месечни,годишни и допълнително начисляват нисък лихвен процент за този вид сметки.
« Последна редакция: Декември 08, 2008, 06:52:44 pm от mikile »

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Банка ДСК
« Отговор #4 -: Декември 09, 2008, 11:33:20 am »
Проверете си сметките за минал период тук (в момента явно обновяват базата и затова излиза този надпис) :

http://www.cez.bg/bg/za-klienta/bitovi-i-stopanski-klenti/proverka-na-smetka.html

Пуснете си и интернет банкирането на ДСК. Имате информация за всичките си кредити и сметки, както и движението по тях. Безплатно и на момента е. Ако искате да правите преводи към банки, а не само плащане на комунални услуги, то еднократно взимат 50 ст. и после по 50 ст./месечно.

http://www.dskdirect.bg/

При мен специално за дебитна карта са ми дали втора карта по сметката, а основната не са ми я дали и още е в тях. Чакам ги някой ден да се обадят :D
« Последна редакция: Декември 09, 2008, 11:35:30 am от Cambodja »

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
Банка ДСК
« Отговор #5 -: Декември 09, 2008, 01:21:50 pm »
Пуснете си и интернет банкирането на ДСК. Имате информация за всичките си кредити и сметки, както и движението по тях.,но този отговор нормално би трябвало да го получа от Кул центъра след като пиша до тях на 4,а днес сме 9.12.2008г.
В моя случай банката има средства по сметката и става на въпрос за следното:
-топлофикация ми е прибрала веднъж пари и иска да ми прибере повторно за едни и същи показания,два пъти една и съща сума.
-Банката да ми защити интереса,след като борави с мойте спестявания,начислява ми ниска лихва и си удържа комисионни и такси.
Но след близо седмица отговор няма,та идеята ми е че от тези Кулцентрове,ползата е никаква./Имитация на дейност./

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Банка ДСК
« Отговор #6 -: Декември 09, 2008, 01:25:12 pm »
В интернет банкирането може и кабелна, и интернет да се плати без такса. Предполагам влизат в графата комунални услуги намаляващи % по кредита. Т.е. дори и да не искате ток да се плаща през картата, за което няма мърдане, но да речем имате притеснения, то пуснете си единия интернет за 20 лв и готово :)
Останалото сами ще го плащате през банкирането.
Не мисля, че е проблем от кол-центъра да ви разяснят движението по сметката. Аз лично съм го правил.

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
Банка ДСК
« Отговор #7 -: Декември 09, 2008, 01:29:28 pm »
Проблем на кол-центъра e да ме насочат там където трябва.За движението по-сметката си имам извлечение и мога да си го проверя на каса или пък по интернет.
Мисля,че не следите достатъчно внимателно темата.В първия случай са натрапили услуга на BukCu и не са достатъчно коректни,а в моя случай искам да предупредя ДСК за измама от Топлофикация,която се извършва спрямо мен.
Мойто питане към ДСК при такива явни измами е те имат ли юристи,който да пресичат този тип елементарни измами или аз трябва да си търся въпреки това,че те ми управляват средствата и именно за това аз съм съгласен на по-нисък лихвен процент и множество такси и комисионни.
« Последна редакция: Декември 09, 2008, 01:47:20 pm от mikile »

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Банка ДСК
« Отговор #8 -: Декември 09, 2008, 01:33:46 pm »
Проблемът реално е в Топлофикация, каквото заявят това си теглят. И при мен БТК си точеха незаконно суми и спряха телефона като пренасочих плащането към ЧЕЗ.
Проблемът в този случай е именно в Топлофикация, поне според мен.

paola

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Банка ДСК
« Отговор #9 -: Декември 10, 2008, 08:06:25 pm »
Поръчител съм на кредит в Банка ДСК който не се изплаща редовно и на 17.11.2008г. влиза в просрочие.
На какво основание Банка ДСК без изпълнителен лист или каквото и да съдебно решение блокира дебитната ми карта и буквално ме оставя без средства за съществуване?

didkata

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил
Банка ДСК
« Отговор #10 -: Декември 11, 2008, 10:40:54 am »
Прочетете си договора с банката с който се съгласявате да станете поръчител по кредит. Там едва ли не е описано, че ако кредитополучателя НЕ си плаща сумата, то вие и другите поръчители сте хората, които трябва да го поемат. Риска сте си го знаели в момента, в който сте се сългасили да поръчителствате! Не мисля, че банката има вина за това!

New Real Estate

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
    • Профил
Банка ДСК
« Отговор #11 -: Януари 10, 2009, 11:21:37 am »
Вижте какво се случва с клиентите на Райфайзен: www.imotdnes.com

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Банка ДСК
« Отговор #12 -: Септември 05, 2009, 11:38:13 am »
Оглеждайте се и вие да нямате подобни случки, че 12 по 12 ст., а при някои сигурно и левчета и ей го милиона.

Последната седмица салдото по разплащателната ми сметка разбираемо с оглед на месечната такса намаля от 0.27 лв на 0.07 лв. Такова бе до вчера. Днес с изненада установявам, че вече съм на - 0.05 лв. Естествено разликата от 0.12 лв е начислена лихва овърдрафт, които аз и в този момент не виждам като движение по сметката. Просто \"фантомно\" са изчезнали до този момент тези 12 ст.. Както и предположих банката отново (мисля за втори или трети път се сблъсквам с този проблем, като преди дори ми бе блокирана сметката) е начислила неправомерно лихва за овърдрафт. Макар и предходните пъти когато съм говорил със служители от кол-центъра да съм уверяван, че не е възможно в крайна сметка се случва подобно на последния случай. Конкретно случая е следния : след вноска на банкомат на 12.08.2009 г. в 20.42 ч. и при положително салдо по сметката след около половин час влизам в онлайн банкирането и виждам внесената сума вече налична по сметката ми. Следват разплащания и преводи в размер естествено под наличността по сметката. Предполагам само, че системата не позволява при налични 20 лв да извърша плащания за 200. Проблемът идва главно от необходимото на банката технологично време за осчетоводяване на вноската. Аз внасям сумата в 20.42 и на момента я виждам налична в сметката си през банкирането. Това дали банката ще я осчетоводи днес, утре или след месец не би следвало да ме касае. Предал съм парите си на банката в този ден и час и докато имам макар и минимални средства по сметката би следвало лихвата да е в посока банката към мен, а не обратното. Което например не се случи след двуседмичното \"потъване\" на 400 лв прибрани от банкомата, но не и осчетоводени от последния и бяха нужни две седмици на банката да изчисти проблема, но лихва в моя полза незнайно защо не бе начислена. В крайна сметка внасям сума Х в ден У, след 20 минути решавам да похарча сума Х, а дори и Х - 1 лв дори да е, банката я осчетоводява минимум в ден У + 1 и излиза, че плащам лихва затова, че съм имал благоразумието да внеса собствените си пари, т.е. аз плащам на банката лихва за моите внесени пари, игнорираме факта, че не ангажирам банкови служители за \"услугата\".
« Последна редакция: Септември 05, 2009, 11:39:23 am от Cambodja »

Mitko

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 70
    • Профил
Банка ДСК
« Отговор #13 -: Септември 05, 2009, 07:17:43 pm »
Някой знае ли какво означава абвиетурата ДСК? Едно време беше държавна спестовна каса, а сега? Нека да ви разкажа и за моя случай. Бях поръчител на голям заем, ако плащам вноската от заплатата ми остават 40лв. месечно. Та един петък се обажда служител на банката, попада на майка ми и подробно обяснява как кредита не се обслужва и ще запорират заплатата ми. Аз съм бил единствения поръчител, който не се е, и не може да се покрие. Майка ми пребледняла, плаче...Аз съм оставил на банката личен GSM номер и домашен телефон, що говорят с нея недоумявам. И така...до понеделник. Оказва се, че човека си е платил вноската още в сряда, а този дето плаши майка ми дори не му направиха забележка. Какво да кажа за такова отношение? Преглътнах го някак си. Тази банка имаше офиси в голяма верига магазини за закупуване на уреди на изплащане. Та отивам и сключвам договор за 12 мес. и равни месечни вноски. Не искам нито кредитна карта, нито дебитна карта, отварям само разплащателна сметка, където да превеждам месечно сумата. Превърта календарна година и хитреците ми дърпат 2лв. такса за обслужване. В следствие на това, аз си превеждам редовно вноските, но те начисляват лихва на цялата вноска, защото сумата не е пълна. Питам служителка колко трябва да платя, за да няма наказателна лихва? Казва ми някаква сума, аз я закръглям нагоре и я внасям. Следващия месец- пак дължа наказателно лихва. Внесъл съм бил по-малко. Дето ще се лъжем- отидох и си погасих кридита предсрочно с цялата лихва. Спечелиха нещо на мой гръб, но ме загубиха завинаги, като техен клиент. А един приятел сподели, че абвиетурата означава- Диваци Смучат Клиенти.
« Последна редакция: Септември 05, 2009, 07:39:06 pm от Mitko »

scarlet-violet

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Банка ДСК
« Отговор #14 -: Януари 21, 2010, 12:16:51 pm »
Аз също искам да се оплача от банка ДСК. Преди две години теглихме голям кредит. Ползвахме кредитен консултант, който ни насочи към ДСК. Лихвата беше доста изгодна, още повече, че от години имахме разплащателна сметка в банката за плащане на услуги. След започването на кризата, банката на два пъти повиши лихвения процент, без изобщо да си направи труда да ни информира (за сведение, при подписването на договора оставихме всякакви телефони, адреси и e-mail-и именно с цел да имат контакт с нас). Но три седмици преди изтичането на застраховката на имуществото, която ние трябва да подновяваме всяка година, се започва едно звънене от различни консултанти на банката с настояване да се плати застраховката, или банката ще ни застрахова служебно. Като клиенти на тази банка, ние следва да очакваме да бъдем обслужвани коректно, най-малкото да ни информират, че ни се увеличава лихвения процент (в нашия случай става въпрос за допълнителни 200 лева на месец към погасителната вноска). Ако някой измери удовлетвореността на клиентите от услугите на ДСК, сигурно ще клони към НУЛА! А предполагам, че е така и за останалите банки, като чета другите постинги по темата... В Европа лихвите ги свалиха, веднага щом започна кризата, а ние, понеже сме много богати - плащаме високите лихви и си мълчим.