Автор Тема: Новата политика на Глобул с мобилния интернет  (Прочетена 3890 пъти)

nenima

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Преди 2 дена ми подариха чисто нов smartphone. Много се зарадвах на подаръка, защото старият ми телефон за нищо не ставаше и постоянно ми правеше проблеми. Затова побързах веднага да си преместя картата в новия.Това беше голяма грешка от моя страна. Тъй като картата ми е в група, за да си пусна 3g трябва и материално отговорното лице да подпише декларация (подаръкът ми беше подарен в събота и затова изчаках до понеделник за да отида в офис на Глобул с МОЛ-а на групата). и тук идва неприятната изненада за мен. Оказа се, че от няколко месеца Глобул има политика автоматично да пуска Мобилен интернет, а не както е било преди ръчно да се избира тази настройка. В сайта на Глобул е казано, че те уведомяват чрез СМС, когато се смени телефона. Е да, но мен не ме уведомиха и бях неприятно изненадана, когато установих, че сметката ми надвишава 400лв. при положение,че досега е била максимално 20-30лв. Когато се свързах с оператор ми казаха,че при покупка в магазина те уведомяват за тази подробност (което противоречеше с информацията в сайта им). Поговорих с приятели и се оказа, че още една моя позната е пострадала. Наистина сам много объркана и не знам как да постъпя. Много моля, ако може някой, който е по-компетентен от мен за някакъв съвет как да постъпя. Благодаря предварително!





fire_

  • Новак
  • *
  • Публикации: 13
    • Профил
Re: Новата политика на Глобул с мобилния интернет
« Отговор #1 -: Януари 08, 2013, 12:05:21 pm »
Здравейте :)
За първи път чувам за подобна практика  :o
Сигурни ли сте, че Глобул автоматично е пуснал интернет? При смартфоните понякога се получават проблеми с тегленето на интернет без знание на потребителя, защото се свалят приложения като Skype, Whatsapp и т.н., които са в режим на работа постоянно, дори и да не сте влезнали в програмата. По-вероятно е това да се е случило, а за да деактивирате това, трябва от настройките да изключите клетъчната мрежа.

липсва липсва

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Re: Новата политика на Глобул с мобилния интернет
« Отговор #2 -: Януари 08, 2013, 04:41:37 pm »
Така поне пише в сайта им,че тази услуга от няколко месеца е станала автоматична. Така ми казаха и в офиса им, в който попитах. Проблема е,че е оповестено в сайта,че информират клиентите си със СМС при смяна на телефона или картата.Но нито мен, нито моята приятелка са ни изпратили такова съобщение.

Boogy

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 93
    • Профил
Re: Новата политика на Глобул с мобилния интернет
« Отговор #3 -: Януари 11, 2013, 09:07:16 pm »
Само не ми стана ясно, как така преди 2 дни ви подариха телефона, а вече имате сметка.
Не трябва ли да мине един месец?

Борислав Пелов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Re: Новата политика на Глобул с мобилния интернет
« Отговор #4 -: Януари 28, 2013, 08:50:49 pm »
Здравейте, мен пък ме закичиха със 195 лв. без да съм искал или договорил услугата "мобилен интернет" Смятам подробно да опиша схемата на Глобул, по която ни ограбва, но в нова тема.