Автор Тема: 3 рекламации за 3 месеца  (Прочетена 4462 пъти)

липсва липсва

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
3 рекламации за 3 месеца
« -: Август 01, 2013, 12:54:35 am »
На 11.06.2013г. направихме рекламация на лаптоп в магазина на Техномаркет в гр. Перник. Лаптопа имаше хардуерна повреда и беше в гаранция. Тъй като сервиза на фирмата е в Чехия, латопа бе изпратен по куриер за ремонт там. Беше изминал почти месец, когато ние решихме да проверим какво се случва, защото периода за ремонт бе 30 дни. Оказа се, че лаптопа бил пристигнал много по-рано, но никой не се свърза с нас, за да ни каже да си го вземем. Нямаше протокол за извършения ремонт и не можеха да ни кажат какво е ремонтирано. Преглътнах този проблем, но когато се опитах да инсталирам софтуер за вградения блутуут се оказа, че такъв няма, или поне така изписа. Отидохме за втори път, пак направихме рекламация и ги предупредихме, че искаме, както втория, така и първия протокол за направения ремонт. Изпратиха го в Чехия и след седмица и половина беше готов. Оказа се, че при първия ремонт е приет с видими драскотини (незнайно къде, защото не пише), сменена е дънна платка, а при втория ремонт е сменен компонент, който Е ЧАСТ ОТ УЖ НОВАТА ДЪННА ПЛАТКА. Бил дефектирал . Бях бясна, но все пак реших да не правя сцени. Сега обаче ми дойде до гуша, защото има трети проблем - микрофона ми не работи, а съм убедена, че преди не е имало проблем. И сега трябва за трети път в рамките на три месеца да го изпращам на сервиз. Искам да знам какво мога да направя по въпроса. Знам, че е законно в рамките на 30 дни да е на ремонт, но аз не мога да го ползвам, защото постоянно е за ремонт и въобще не ме грее, че ми удължават гаранционния срок.