Аз пък за мтел не мога да кажа нищо особено - мен не ме притесняват постоянно, но пък имах проблем с Близу. Преди години бях техен клиент. Останах недоволен от услугите им и реших да прекратя договора като си платя последните две месечни такси до изтичане на договора като неустойки, както трябваше. Това беше преди около 3 години. Преди 6 месеца получавам писмо, че им дължа 21 лева от една неплатена месечна такса с неустойка. Както и да е - не съм за 21-те лева - платих ги, но въпроса ми е как аз си плащам неустойките, прекратяват ми договора, като на това прекратяване и двете страни се подписват, т.е. не дължа нищо към тях и след 2 години ми идва писмо, че не съм бил платил в онзи момент третата месечна такса?!? Ами как ми прекратихте договора тогава? Тогава не виждахте ли, че остават три месеца и трябва да платя 3 такси, а не две? Или се дължи на некомпетентен служител? Честно казано не ме интересува и както казах не съм опрял до тези 20 лева, но подобна случка остава горчив вкус в устата и смело мога да кажа, че дори да ми се наложи да сменям доставчика си отново, ще търся други варианти, но няма да стана техен клиент!