Автор Тема: Проблеми с Техномаркет  (Прочетена 67007 пъти)

rumiana sabcheva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #225 -: Септември 12, 2011, 12:01:38 pm »
Закупих лаптоп от Техномаркет Севлиево.След една година се повреди.Взеха го за ремонт.Оказа се изгоряла дънна платка.Върнаха ми го.Работи два дни и пак се повреди.Казаха,че ще го ремонтират отново.Поисках да ми бъде сменен според закона за защита на потребителя ,имам това право с чисто нов.Бе ми отказано.Сега съм изпратила всички документи до комисията за защита на потребителя и чакам резултат,в тях ми е надеждата.

Plamen Nankov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #226 -: Октомври 04, 2011, 09:41:08 am »
Здравейте, преди две седмици си закупих ЛСД от Техномаркет, който се оказва че има дефект. Мога ли да го сменя направо или да забравя. Да си ходя по сервиз и т.нат?

Bobi Deli

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #227 -: Ноември 04, 2011, 07:51:51 pm »
taka eto i moiata odiseia.po internet si zakupix sony 32cx520 led tv nov model ot tazi godina.i taka pora4ax go na 31.10.2011 dokaraxa go na 02.11.2011 do tuk dobre.svarzax go i iznenada v dolnia lav agal ima 12sm.4erta ot dolo na gore ot IZGORELI PIKSELIna broi kam 200.......i zapo4nax da zvania.otna4alo ne iskaxa da go smeniat,posle se saglasixa da doide kurier da go vzeme na 04.11.2011.I doide denia i kam kraia si znaex 4e niama da doidat zvania na sa6tia 4ovek da pitam kakvo stava,toi vika vsi4ko e nared 6te doide kam kraia na denia.......xa....sled kato zatvorix gsm do 5 min mi zvani neizvesten nomer digam i edno momi4e bilo ot kurierskata firma neska kurier ne mojelo da doide za6toto tia mu kazala mnogo kasno za moia problem smisal da mine da vzeme TV-to........i zatova 6te doide v ponedelnik.laji na tarkaleta......za boga xora ne kopuvaite ot TEXNOMARKET DORI I PRES INTERNET....

Nikola Aleksandrov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #228 -: Декември 24, 2011, 12:25:32 am »
Явно доста проблеми има с този ТМ Варна.
Отивам вчера и купувам плазмен телевизор Панасоник за почти 3000лв. Изрично казвам - искам запечатан непускан телевизор, да не е бил мостра. Ок - имали били 1 бройка.Взимам го нося го удома, влизам в сервизното меню и какво да видя? тои има навъртяни 1560 часа работа - около 3-4 месеца. Т.Е е бил мостра. Днес отивам в магазина и упревителя ми вика ,че съм нямал право на рекламация, но все пак потърси неразопакован ТВ ама се оказа ,че нямаа. Потърси и по малък (този е 50") и каза ,че било имало в Пловдив, но не се знае кога ще дойде до Вн. Обадих се веднага в КЗП и им обясних случая. От там ми казаха ,че мога да предявя рекламация въз основа на това ,че са ми продали не нова стока а употребявана.
Ще видим какво ще излезе но изгорял ще има и то няма да съм аз....

Zdravko Mihov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
ДЕФЕКТНИ СТОКИ В ТЕХНОМАРКЕТ ЕВРОПА?!?!
« Отговор #229 -: Февруари 03, 2012, 07:40:07 pm »
Сами сте си виновни, след като сте изкупили най-големите боклуци от целия магазин.

Аз съм накупил сигурно 30 неща поне от там и досега едно не е сдало ефира, а можеби и 15 000лв стока съм накупил от Техномракет и всичко е супер.

Преди да пазарувате от такъв магазин, след като не разбирате нищо от техника и купувате боклуците на промоция, се конслутирайте със специалист черна техника който е ваш приятел и не работи в магазина и тогава купувайте.

А ако нямате пари и гледате да купите евтините боклуци на промоция, съберете свежи пари и тогава вземете нещо качесвено.

От както е създадена веригата пазарувам от там и засега всичко е супер все още нищо не е сдало фира !

kdushev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ТЕХНОМАРКЕТ некоректни и нахални
« Отговор #230 -: Януари 06, 2013, 10:52:00 pm »
 привет на всички които влизат в този форум . това лято си купих инверторен климатик панасоник от техномаркет. в началото на декември климатика се повреди отидохме да попитаме в магазина какъв е реда , там ни казаха да потърсим
техника . обадихме се , пристигна,  прегледа климатика и каза че е дефектирала електрониката. свали платката и каза че срока е до един месец . след нова година се обадихме на техника и тои ни каза че платката е поръчана но още не е пристигнала като разбира се вече мина един месец. отидохме в техномаркет и там ни казаха че е трябвало да регистрираме рекламациата в специална книга за рекламации в магазина. след като обяснихме на лицето отговарящо за рекламациите че сме идвали и са ни казали да тарсим техника, тои ни отговори че това не е вазможно и ни каза че това което казваме не означава че ние сме идвали в магазина и са ни посаветвали да тарсим техника.  или с една дума в скъпата ни родина потребителя се третира като лъжец а не като клиент. след като представихме всички документи от техника с съответните дати ни отговориха че от днешна дата ще трябва да броим срока от един месец. и това ако не е НАХАЛСТВО и ЗЛОУПОТРЕБА  от страна на техномаркет, здраве да е. НЕ КУПУВАИТЕ ОТ ТЕХНОМАРКЕТ. купуваите от малките фирми които се борят за своите клиенти и ти решават проблема в минимален срок. ЯВНО ТЕХНОМАРКЕТ НЯМАТ НУЖДА ОТ КЛИЕНТИ И НЕ ГИ ИНТЕРЕСУВА ДАЛИ КЛИЕНТИТЕ СА ОСТАНАЛИ ДОВОЛНИ ОТ ПОКУПКАТА НА СТОКА В ВЕРИГА ТЕХНОМАРКЕТ.

Alexander

  • Новак
  • *
  • Публикации: 45
    • Профил
Re: ТЕХНОМАРКЕТ некоректни и нахални
« Отговор #231 -: Януари 07, 2013, 04:09:54 pm »
Здравейте,

Законът за защита на потребителите предвижда рекламациите на продукти да се предявяват пред търговеца или пред упълномощено от него лице. Във вашия случай, след като сте посетили магазина и от там са ви посъветвали да се обърнете към техника по-скоро би могло да бъде счетено, че става дума за упълномощено от търговеца лице (техника), тъй като именно от магазина са ви насочили към въпросния техник.

Що се отнася до регистрирането на рекламацията - според чл. 127 от Закона за защита на потребителите, търговецът е длъжен да поддържа регистър на предявените пред него и пред упълномощените от него лица рекламации, както и да вписва в този регистър подадените рекламации. В този смисъл не е редно Техномаркет да твърдят, че ВИЕ е трябвало да регистрирате рекламацията си след като това е тяхно законово задължение.

Съветвам ви да се свържете с асоциация "Активни потребители" на тел. 02/9890106 за допълнителна информация как да процедирате, ако продължавате да не получавате съдействие от търговеца.


Vlad777

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Re: ТЕХНОМАРКЕТ некоректни и нахални
« Отговор #232 -: Април 14, 2013, 02:52:36 am »
На 13.04.2013 бях доста време в Техномаркет Цариградско шосе, защото бяха продали на родителите ми употребяван телевизор, без да им кажат. Естествено никой не иска телевизор, който е работил като мостра 2 години. Видели са по-възрастни хора, които не разбират много и дай да им набутаме застоялата и амортизирана техника... Пордобно съм описал случката и наглото отношение на управителя, ако така може да се нарече тази пръчка: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=67&t=378783

Бях им лоялен клиент над 10 години, но повече нищо няма да си купя от ТЕХНОМАРКЕТ! Бягайте надалеч!
>:(

prp

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Re: Проблеми с Техномаркет
« Отговор #233 -: Март 14, 2014, 12:15:49 pm »
Присъединявам се към хорото на Техномаркет. За съжаление с не малка сума за инверторен климатик 
Самсунг. Още от началото правеше проблеми климатика работи и спира ненадейно и дава код за грешка. В  книжката пишеше, че ако даде такива грешки да се обърнем към сервиза и така  и  направихме. В гаранционната карта имаше три сервиза но тогава  от ТМ ни дадога телефона на единия от сервизите и ние при  тях извършихме монтажа - "Вили 91" ЕООД. Голяма грешка. Дойдоха видяха кода на грешката на климатика и след няколко седмици дойдоха и уж смениха платката на външното тяло. Но пак даваше грешки явно не е било това проблема или въобще нищо не са сменяли некадърниците. Да не говоря  че за  всяко  идване  ни искаха пари за транспорт - 5 лв. наглите пoмияpи.  След първата година ги извикахме  за профилактика за да важи гаранцията и за това  ни взеха 40 лв. Зимата започна да дава още повече грешки климатика и пак ги извикахме и пак нищо не свършиха. После се оказа,  че дори не са ни въвели в гаранционната карта ремонтите. Още е в гаранция климатика и сега ни отказаха рекламация от ТМ. Сега ни отказват ремонт понеже  касовата и фактурата бележка била на юридическо лице а за юрид. лица гаранцията била 1 година. А защо на гар.  карта  пише 2години? Имат ли право да ни откажат рекламация?
Можем ли да се обърнем към защита на потребителите в този случай? Или трябва да ги съдим имаме адвокат по принцип но дали си заслужава?

Boogy

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 93
    • Профил
Re: Проблеми с Техномаркет
« Отговор #234 -: Март 25, 2014, 04:20:27 pm »
Здравейте,

ако сте взели фактура на фирма при покупката, то тогава нямате право на законовата двугодишна гаранция. Тя е само за потребители физически лица. За фирмите важат правата от търговската гаранция. Също така, жалба в Комисията за защита на потребителите няма да свърши работа, тъй като тя няма правата да съдейства на фирми.

липсва липсва

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Re: Проблеми с Техномаркет
« Отговор #235 -: Април 23, 2014, 08:13:27 pm »
Здравейте,
посъветвайте ме как да постъпя виждам, че много хора са имали проблем като моя. Закупих климатик  от Техномаркет  с включен безплатен монтаж. След поставяне на климатика от техниците се указа, че той не работи и от там започват моите мъки вече 2 седмици. След установяване на повредата от едни техници на другия ден ми изпратиха други техници те потвърдиха, че климатика е повреден не работела някаква платка във външното тяло искаха да ми я подменят, но аз категорично отказах, как така нов климатик, който не е работил дори и секунда ще се поправя. Започнах да си търся правата всеки ден ходя в Техномаркет не искат да ми върнат парите нито да го подменят с нов от същия модел, ходих в комисията за защита на потребителите те ми казаха, че това не било техен проблем, къде да търся свойте права, посъветвайте ме ако някой е намерил решение на проблем с дефектни стоки. Благодаря предварително. :-[