Автор Тема: Проблеми с обувки  (Прочетена 15135 пъти)

tonijk

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми с обувки
« -: Април 23, 2007, 03:01:49 pm »
Здравейте!
Бих искала да попитам дали сертификата за съответствие се изсиква за обувки и ако да, откъде може да се прочете повече по въпроса?
Благодаря предварително!
« Последна редакция: Февруари 19, 2014, 01:44:48 pm от Lachezar Barakov »

mishka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Сертификат за съответсвие
« Отговор #1 -: Април 23, 2007, 10:33:39 pm »
И МЕН МЕ ИНТЕРЕСУВА ТОЗИ ВЪПРОС!

Angelov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Сертификат за съответсвие
« Отговор #2 -: Април 25, 2007, 06:51:05 pm »
Ако става въпрос съответствие със съществени изисквания, тоест един знак CE... Не се изисква.

stef

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Сертификат за съответсвие
« Отговор #3 -: Юни 12, 2007, 02:01:49 pm »
Искам да попитам какъв е гаранционния срок за обувките и маратонките ?До колко дни може да се предяви рекламация и колко дни е срока за ремонт на обувките.Има ли такъв закон и от къде мога да намеря необходимата информация?
Ако някой знае,моля да ми помогне.
Благодаря предварително

zlatomit

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Купуваш ботуши и ходиш бос
« Отговор #4 -: Октомври 11, 2007, 08:22:18 pm »
На 21.09.2007г,закупих ботуши от магазин VIKONT-гр.Бургас,намиращ се на МЛАДОСТ,естествена кожа,скъпо струващи.На първото обуване се отлепиха,на 05.10.2007г,ги занесох обратно в магазина за рекламация и поправка.Още си ходя без ботуши и естествено и пари не вращат.Собствениците даржат 3 магазина в близост един до друг,и се радват на такива като мен потарпевши,те хем си имат пари,хем клиентите им ходят боси.За наглото им даржание да не говорим.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Купуваш ботуши и ходиш бос
« Отговор #5 -: Октомври 12, 2007, 09:17:31 am »
Щом ремонта се е забавил повече от 30 дни, според Закона за защита на потребителите имате право да развалите договора и да си поискате парите. Можете да получите безплатна консултация на цената на един градски разговор от цялата страна на горещия телефон на Комисията за защита на потребителите : 0700 111 22

mannia

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Nekachestveni botushi
« Отговор #6 -: Ноември 02, 2007, 06:20:54 pm »
Molia da me izvinite, no na domashnia kompiutur ne moga da pisha na kirilitsa poradi tehnicheski prichini. Predi 2 sedmitsi si kupih botushi ot edin magazin, dnes za moe neshtastie na edinia mu se otlepi chastichno podmetkata. Molia da me posuvetvate kak da postupia i kakvi sa pravata mi. Izdadena mi e kasova beleghka.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Nekachestveni botushi
« Отговор #7 -: Ноември 05, 2007, 10:30:13 am »
Виж тук

Не съм наясно с по-специални правила при продажбата на обувки.

petiadim

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Ботуши-отлепяне на ток за 2 път
« Отговор #8 -: Декември 29, 2007, 08:45:38 pm »
здравейте,
Имам следния проблем:
На 2 декември си купих ботуши, на 16 декември тока им се откачи. Естествено отидох в магазина иа направих рекламация. Казаха че ги взимат за ремонт и до 1 месец ще се обадият. На 29.12.2007 отидох да проверя дали са готови оказа се ,че ботушите са \"ремонтирани\". Обух ги и след 2 часа същият \"ремонтиран\"ток се откачи отново. Върнах се в магазина и настоявах да ми се варнат парите защото не сам удовлетворена от ремонта и съгласно ЗЗП искам да ми се възстанови сумата.Казаха, че ще ги вземат отново за ремонт,не се съгласих и реших да се консултирам.  Обувките още са в гаранция.
В закона за ЗЗП прочетох,че ако не съм удовлетворена мога да разваля договора и да си искам парите. Имам ли право да настоявам да ми се възстанови сумата и трябва ли да приема ,ако ми предлагат друг чифт обувки или аз решавам.
Благодаря предварително!

v.nikolova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Некачествени обувки и рекламация
« Отговор #9 -: Януари 24, 2008, 11:56:21 am »
Закупих зимни обувки за синът ми, които се оказаха некачествени. Опитах се да направя  рекламация в магазина, но ми отказаха. Обърнах се към КЗП, направиха проверка, при което е бил съставен акт за административно нарушение. Но, въпреки това търговецът отказва да удовлетвори искането ми за възстановяване на сумата. От КЗП ме информираха, че съществува \"доброволен способ за постигане на споразумение\". Някой може ли да ми обясни по-подробно в какво точно се състои този способ? Благодаря!

potrebitell

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Некачествени обувки и рекламация
« Отговор #10 -: Януари 25, 2008, 09:25:54 am »
Забрави за този способ.Представлява съгласие между теб и търговеца за доброволно уреждане на рекламацията.И това ако е закон.
Остава ти единствения вариант-съд.Ако мислиш,че си заслужава да късаш нерви с адвокати и съдилища заради обувки......

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Некачествени обувки и рекламация
« Отговор #11 -: Януари 25, 2008, 02:10:13 pm »
Заради едни обувки - не си заслужава, разбира се! Но заради принципите - и още как!

potrebitell

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Некачествени обувки и рекламация
« Отговор #12 -: Януари 28, 2008, 08:51:32 am »
Не винаги целта оправдава средствата.Как би протекло едно съдебно заседание в случая?

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
Некачествени обувки и рекламация
« Отговор #13 -: Януари 28, 2008, 11:22:47 am »
Справедливостта е цел, която оправдава средставата! Хора са умирали заради нея...

Wolf

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Връщане на обувки
« Отговор #14 -: Март 06, 2008, 10:59:32 pm »
Мога ли да върна в магазина новозакупени обувки, само защото ми стягат?