Автор Тема: Проблеми с обувки  (Прочетена 16821 пъти)

bobita_t

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
obuvki
« Отговор #45 -: Май 17, 2010, 03:21:16 pm »
zdravei te .predi edna sedmica varnh zakupenite ot men kecove vav magazina,momi4eto be6e dosta lubezno i mi kaza 4e 6te mi gi podmenqt sledva6tata sedmica,taka i stana.no men me interesuva sled kato mi gi podmenqt za novi moje li da si vzema po golqm razmer

fanchul

  • Новак
  • *
  • Публикации: 42
    • Профил
obuvki
« Отговор #46 -: Май 17, 2010, 04:40:45 pm »
Мисля, че за това трябва да попиташ в магазина. Ако имат такава политика, сигурно няма да ти направят проблем. Все пак няма разлика в цената за различните размери ;)

fanchul

  • Новак
  • *
  • Публикации: 42
    • Профил
reklamaciq na obuvki
« Отговор #47 -: Май 17, 2010, 04:43:34 pm »
в предната тема, не беше споменал, че са ти отказали :)
Сигурно са им на бройки и затова не искат....

bobita_t

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
reklamaciq na obuvki
« Отговор #48 -: Май 18, 2010, 11:49:51 am »
spored men nqma zna4enie dali sa im pod broika vav kraina smetka,ne se gubi chift ,dali e 38 ili 39 nqma zna4enie

cherty

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Не ми връщат обувките :(:(
« Отговор #49 -: Юни 18, 2010, 10:31:55 am »
Преди вече 3 седмици си купих обувки от уж престижен магазин в мол Сердика . Оказа се ,че двете стелки са различки . Отидох в магазина с молбата просто да ми заменят стелката  , а те взеха обувките заедно с гаранцията и казаха ,че трябва да ги изпратят някаде си за да преценят от там дали да ми дадат нови обувки или да сменят стелките и щели да ми се обадят след 4-5 дена . Е вече минаха 3 седмици - никои не се е обадил. Ходих 2-3 пъти до магазина  ,но все ме размотават  , в понеделник ходих казаха \" Утре ще ви се обадим \"  ,никои не се обади. Поисках номер на някакъв офис ,на който да звънна да вися какво става  но не ми дадоха.  Кажете какво мога да направя за да си получа обувките или поне парите :(:(:(

severfen

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 75
    • Профил
Не ми връщат обувките :(:(
« Отговор #50 -: Юни 18, 2010, 01:45:16 pm »
Изчакай, да мине едномесечен срок и подаи жалба в комисията. Предполагам, че си отразил рекламацията в книгата им за такива. Ако не си, използваи поредното отиване до магазина за да го направиш.

crazymonkey

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
reklamaciq na obuvki
« Отговор #51 -: Декември 24, 2010, 12:48:49 pm »
Здравейте! Купих си обувки от търгаша Х. След месец и половина носене/нередовно/ се разпраха отпред.Занесох ги в магазина и поисках да ми върнат парите.Продавачката ги взе и каза, че ще пита собственика. След три дни ми се обадиха. Отидох в магазина и продавачката??? забележете ми върна обувките зашити на ръка с конец\"мечка\" на два ката и подлепени с лепило тип \"капчица\". Аз пуснах жалба до КЗП. След около седмица получавам по пощата ултиматум от търгаша Х да му предоставя в три??? дневен срок обувките. Аз естествено не му предоставих нищо. След около месец получих писмо от КЗП с приложено искане за помирителна комисия и уточнение че търгаша Х им е представил разписка от писмо-покана и бележка от ЕТ\"Игрек\" без булстат, адрес и две имена , че е направил ремонт на обувките. Какво да правя оттук нататък ?
« Последна редакция: Декември 24, 2010, 12:50:17 pm от crazymonkey »

nicoto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
reklamaciq na obuvki
« Отговор #52 -: Декември 30, 2010, 08:17:33 pm »
Уважаеми господа ,преди известно време закупих от магазин за обувки на ул .Неофит Рилски ботуши за дъщеря ми. На пръв поглед изгеждаха здрави и "бойни" ботуши ,но уви след 5 дневно носене  форт -петата на единия се скъса и се оказа ,че кожата ,по-скоро материала от който е направена тази част от ботуша е  мека и се рони буквално. Естествено върнах стоката ,а търговката собственичка на тази странна стока  ,разбира се крещя ,разбира се обижда и разбира се ни обвини ,че ние ,тоест дъщеря ми специално и нарочно е скъсала форта на ботуша ...нелепост на един илиенски  гениййй .  с отказ ,каквото и да е да направи   продавачката на скъпи и скапани вещи  след мнооогото обиди  изчезна ,в мрака на зимата и ето досега сигурно някъде се "черпи" с парите от такива ,като мен ....уви  вече месец .А аз закупих разбира се на детето нови обувки ,а стойноассттта на злополучните ,собственичката на тази съмнителна  с анонимен производител но с конкретен надпис италия на подметката,някъде  трупа средстав за  закупуване на "нова " фирмена стока .

D M

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Некачествени обувки и рекламация
« Отговор #53 -: Януари 11, 2012, 01:42:31 am »
Зимните обувки на Мания - не струват!
« Последна редакция: Януари 12, 2012, 11:39:51 pm от potrebitel21 »

D M

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
reklamaciq na obuvki
« Отговор #54 -: Януари 11, 2012, 01:48:31 am »
Доста неприятно!
« Последна редакция: Януари 12, 2012, 11:42:35 pm от potrebitel21 »

D M

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
reklamaciq na obuvki
« Отговор #55 -: Януари 11, 2012, 10:38:35 am »
Не ходете на Илианци.
« Последна редакция: Януари 12, 2012, 11:43:37 pm от potrebitel21 »

D M

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Некачествени обувки и рекламация
« Отговор #56 -: Януари 11, 2012, 10:40:28 am »
недоволен съм от обувки Мания!
« Последна редакция: Януари 12, 2012, 11:40:32 pm от potrebitel21 »

Вечно съм Няващсе

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 82
    • Профил
Некачествени обувки и рекламация
« Отговор #57 -: Януари 11, 2012, 09:41:06 pm »
Еми така е ! Да не се заблуждаваме, че в т.нар. \"комисия ЗП\" работят всеотдайни персони, като В.Левски например. Това са хора като мен и теб, висят на държавната ясла на 20-то число всеки месец (май не са като мен - аз съм безработен). Хранят някакви крави там по Фейса и много не им се мърда от столовете. Иначе телефонните разговори (частните) си вървят с пълна сила. Но - както и да е - да не им придиряме много - и ние - дай боже всекиму - ако се докопаме до държавна служба - няма да сме по-различни. Както казват едни съседи \"БЪЛГАРСКА РАБОТА\".

Radost Radeva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Некачествени обувки и рекламация
« Отговор #58 -: Февруари 20, 2012, 10:41:36 am »
Здравейте!
Закупих си обувки - боти на Пещера; (поне така ми казаха от магазина, а и са представители на завода тук в града ми). След 10-ина дни заваля дъжд и краката ми бяха мокри. Подметките вече бяха започнали да се се разлепят. Занесох ги в магазина за рекламация с касовата бележка (поне си бях поискала такава при покупката) и те уважиха рекламацията ми, взеха ги. След няколко дни се обадиха, че ботите са готови - тоест занесени в завода производител да ги залепи (дали това беше така или ги беше залепил някой обущар наблизо - незнам). Мен това не ме удовлетворяваше, но се оказа, че в момента нямам друг избор. Надявах се да изкарам поне зимния сезон. За съжаление скромните ми очаквания не се оправдаха... Ботите отново се разлепиха още първия ден... и сега нямам нито боти, а и трябва отново да се бръкна и да си купя други боти... Защо? Не би ли следвало след като съм направила рекламация, при това втори път да ми бъдат предложени др. боти (а защо не и парите да ми върнат).
До кога ще си траем и ще ни предлагат некачествени стоки, питам?
« Последна редакция: Февруари 20, 2012, 10:43:12 am от radosty »

Radostina Encheva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Некачествени обувки и рекламация
« Отговор #59 -: Август 06, 2012, 08:43:00 pm »
Здравейте на всички! Искам да споделя своята несполука и съответно да почерпя от вашия опит в подобна ситуация. Миналият месец на 17.06 си купих обувки от един пловдивски магазин на главната. Носих ги 10 дни, след което се разлепиха много. Платформата се разлепи от тока,плата се разши от платформата. Отидох в магазина с гаранцията в ръка и разлепените обувки. Служителката ги прие и каза, че собственичката ще ме потърси. На следващия ден ми се обади въпросната собственичка и започна да ми крещи по телефона, каква било тази рекламация, убеждаваше ме, че не съм ги \"била експлоатирала правилно\", в отговор на което отвърнах, че само съм ги носила на краката си, не съм го прала или ритала топка с тях, тя започна да ме упреква, че съм имала едва ли не дефект в краката,защото едната обувка била по-разлепена от другата. Абе изобщо....безобразно отношение. Накрая склони и ми каза да отида за си взема друг чифт и че ще ми направи замяна, като изрично подчерта, че го прави с голямо нежелание и че повече рекламации няма да ми прави.Аз от своя страна заявих, че нама да вляза в магазина и.На 03.08.2012г отидох и си взех новият чифт и ми дадоха протокол за замяна и нова гаранционна карта. Днес 06.08. им беше 1вото обуване и познайте на първото обуване цялата обувка ми се разлепи цялата, посредата на работния ден. Чудя се в тази ситуация да се занимава ли изобщо с арогантната собственичка и за пореден път да се подложа на омерзителното и отношение или директно да потърся КЗП. Моля помогнете с вашите мнения и съвети!