Здравейте на всички.
Казвам се Калина и се надявам някой да ми помогне и повече хора да научат за този сайт който предлага некачествено облеко.След дълго търсене, изпълнена със съмнения за повечето сайтове, реших да закупя булчинска рокля от Moda.lol.bg казах си защо не ?! Сайта е български и предполагах, че ако има някакъв проблем ще е по-лесно да се разреши. Поръчах тази булчинска рокля и хората бяха много учтиви. Питах дали роклята е същата като на снимките и за качеството й и ме увериха (както пише и във сайта им),че използват вискокачествени материали.След като се върнах в България с голямо нетърпение отидох да я взема и от офис на Еконт. Попитах дали мога да я отворя и сравня с снимките, но ми беше отказано .Казаха ,че трябва да се свържа с продавача и да се разбера с него.Опитах да се свържа с жената, чието име пише на сайта, но ми отговори мъж и каза ,че я няма и да се свържа по късно.Опитах да обесня ,че съм в Еконт и бих искала пред служителите да отворя пакета и проверя дали съответства да описанието и снимките.Той ми отказа, като беше ужасно груб и не отговаряше да въпросите, които задвах. След като заплатих роклята, отворих пакета и видях, че роклята няма нищо общо с описанието, нито както изглеждаше да снимките. Опитах да намеря личният телефон на тази жена "Светла Колева " и отново отговори този мъж. Не стигнахме до никакво решение да проблема. Написах имейл на тази жена, но за съжаление никой не ми отговори.Отново питох да се свържа по телефона в неделя 06.07.2014, но никой не отговори. Звъннах втори път и отново вдингна този господин, който беше толкова настървен и арогантен.Не позволяваше през цялото време да се изкажа и само говореше несвързани неща които усложнява провеждането на разговора.Опитох се да кажа ,че съм изпратила имейл на фирмата им в което обеснявам,че роклята има многобройни дефекти и не съвпада с описанието и снимката на роклята която предлагат. Той отговри "Ти ли беше ОНАЯ посред нощ която ми изпраща имейли ?! " След това отказа да ми върне парите и беше твърдо убеден ,че нямам как да стане това. По негово обяснение можела да съм давала роклята на "майки и баби да я обличат и да се женят в нея". Тоест, според него роклята е използвана. Отоворих,че ако не стигнем до някакво решение ще се оплача на защита на потребителя и той отговори да правя каквото искам. На същият ден изпратих оплакване до Комисия на Защита на Потребителите. На следващия ден 07.07.2014 отидох лично с роклята за да разбера какво бих могла да направя за да си върна парите. Жената която ме обслужи беше много мила и сподели,че получила оплакването и че според нея роклята няма нищо общо със снимките на уебсайта. Каза ми ,че трябва да изчакам да се свържат смен от Варна тъх като там е адресът на тази фирма.
Моля всеки, който знае нещо и може да ми помогне да сподели това което знае. След три седмици трябва да напусна България и незная дали до тогава ще има някакво развитие по случая.
Мисля званя до комисията във Варна с надежда да науча нещо повече. Моля не ме съдете за това къде съм постнала темата. Преди малко се регистрирах и съжалявам ако имам правописни грешки. Просто търся помощ и информация, ако някой е изпадал в подобна ситуация.