Автор Тема: Обслужване  (Прочетена 3219 пъти)

krasikras

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Обслужване
« -: Юли 25, 2014, 11:49:05 am »
Докъде се простират правата на доставчиците на интернет? Могат ли да вилнеят в частен имот? Потребителите имат ли право да кажат откъде да мине кабелът?
На 24.07.2014 год. около 10 – 10:30 ч. представители на фирма „Бергон” си позволиха, в частна собственост без да се обадят и без разрешение да режат клони от плодно дърво, през което минават кабели. Оправданието е, че може да попречат на доставяната от тях интернет услуга. Клиентът би трябвало да има възможност да избере откъде да минат кабелите му.
Влизането в частна собственост според законите става с разрешение на собственика, а да не говорим за каквито и да са действия в нея. Освен това по закон кабелите трябва да са подземни, а не хвърчащи.
   Ако това е политиката на самоуправство на фирма „Бергон” би трябвало това да е посочено в договорите й. И за да приключим „доброто обслужване” служителите си позволяват да заплашват клиента, че няма да се отзовават на неговите сигнали за повреди, ако не направят всичко, както искат.
Това не е първият случай на „уважение” към клиента от поддържащите екипи на фирма „Бергон”, а просто поредният (всеки път когато са извикани или както в случая, когато сами са решили да дойдат).