Автор Тема: Отказана гаранция заради драсконини върху пластмасата?!?  (Прочетена 1168 пъти)

Stefan Stefanov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Здравейте,
миналата година на черния петък си купих на промоция SSD Тошиба от Ардес, след седмица спря да работи. Както си работеше компютъра и изведнъж всичко застина и така си остана, реснах компа от копчето и установих че дъното вече не засича ССД. Занесох го в сервиза на Ардес и го приеха гаранционно, като външни белези писаха че има драскотини върху пластмасата отгоре. Това си е чисто козметичен проблем, всеки знае, че козметичен проблем не влияе върху качеството на продукта и ако той е дефектен то С или БЕЗ драсконини той ще дефектира. Сега в началото на Януари отидох да си го взема, но ми казаха че ми отказват гаранцията заради повреден външен корпус на ссд-то. ОМГ, как го извъртяха тия мошеници, за първи път видях да отказват гаранция заради козметичен проблеми и да го извъртат като повреден външен корпус, лелелелеле. То така значи гаранциите на 9 от 10 телефона или таблета примерно са невалидни, защото 9 от 10 хора без да искат просто така се случва че дисплеите им се надраскват, или пък капака отзад получава драскотини и други подобни. Ужас, никога не пазарувайте от Ардес!!! Също така трябва да отбележа че гаранцията ми бе отказана възоснова на външен сервиз Стемо, който констатирал това и той отказал на Ардес да замени на тях ССД-то и съответно те на мен. Всъщност по закон аз имам договор за покупко-продажба и гаранция от Ардес, а не от Стемо, така че ми е много чудно как Ардес приема за гаранционно обслужване, после след решение на трета страна отказват гаранцията. Също така в гаранцията никъде не пише че заради повреден корпус може да бъде отказана, не пише и за козметични драскотини върху пластмасата. Дори продавача от Ардес ми каза, че биха го заменили, но не могат, защото Стемо отказва замяна на тях и Ардес щели да бъдат на загуба. Нямам думи вече да опиша колко ужасно е това. Че то ако всяка фирма почне да отказва гаранции, защото ще е на загуба тогава какво правим? Нали гаранцията е да се гарантира качество и сигурност на клиента?
Разбира се аз изпратих жалба до КЗП за този отказ и приоложих всичките документи, както и снимки на моя ССД за да видят, че това е буквално драскотина отгоре на пласмасата и тя няма как да повлияе върху работата. Всъщност, ако някой иска може да види заради какви драскотини ми бе отказана - http://i.imgur.com/EoMCrBo.jpg Според мен да откажат гаранция заради това е абсурдно.
Моя въпрос е сега колко време да чакам за отговор от КЗП? Жалбата ми бе одобрена и получих някакъв регистрационен номер, но вече 10 дни няма нищо друго. Онлайн където е жалбата няма дори някакво поле дето пише статус или решение от жалбата. Сега само чакам ли и колко?

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
В едномесечен срок от датата на  завеждането  на жалбата - сигнала, би следвало да получите отговор .

Stefan Stefanov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Измина повече от месец, откакто молбата ми беше приета и получих регистрационен номер, но нито имейл, нито телефонно обаждане, нито в сайта на КЗП има промяна на статуса. Стои си все "Обработва се". Колко време да чакам още? Както казахте месец мина, а отговор не.

Какво да правя сега? Да чакам още ли?

Да подам ли нова жалба в КЗП срещу КЗП за това че не спазват своите срокове и самите те нарушават правата на потребителите, което ще е истински абсурд, но то в България какво ни не е абсурд, дори самото ни съществуване е абсурд.

Нямам думи да опиша колко съм разочарован......