Автор Тема: Рекламация към мтел и жалба към КЗП  (Прочетена 2060 пъти)

Penko Pirinov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Рекламация към мтел и жалба към КЗП
« -: Април 04, 2017, 03:44:47 pm »
Здравейте, нов съм тук и честно казано вие сте ми последната надежда, за насоки - какво да правя от тук нататък.

Става въпрос за следното...

Цитат на:  жялба към КЗП
На 29.12.2015 закупих от мтел телефон LG G4. Още на същия ден се развали зарядното и съответно на 30.12.2015 отидох в офиса, където го купих. Там ми замениха зарядното без да отбелязват каквото и да е в гаранционната карта. Около 2 месеца след това последваха три ходения до сервиз (официалния на LG за България - "мост сервиз", понеже гаранцията на мтел не покрива батерията). Първите две ходения са отразени в гаранционната карта - 1. смяна на батерия, 2. преинсталиране на софтуер. За третото - ми върнаха телефона със становище, че му няма нищо (съответно не е отразено в гаранционната карта). От тогава си карам с телефон, с много слаба батерия. Третата рекламация отразена в гаранционната карта беше за изгоряло дъно и съответната му замяна. На 09.02.2015 телефона беше оставен за пореден път за рекламация. Този път на дисплея се появаваха петна. Изрично в магазина им казах, че искам замяна. Както се вижда в единият прикачен файл. Въпреки това от сервиза са ремонтирали телефона и сега е в магазина и искат да си го взема, аз отказах. Подадох молба/жалба до мтел, която също прикачам тук. Всички други документи (касова мебележка, гаранционна карта) са в офиса на мтел, заедно с телефона.

Това е жалбата ми към КЗП, към нея съм прикачил и няколко документа, който от кзп искат, но не мисля, че тук ще трябват, затова няма да ги качвам. Незнайно защо преди около 2 седмици пак пратиха телефона ми на сервиз (получих смс). И естествено от сервиза са констатирали, че на телефона нищо му няма(проверих го лично в сайта на мтел и в магазина).

Днес 04.04.2017 близо месец, след като подадох жалбата, от кзп ми звъннаха и ми каза, че нямало как да искам замяня, понеже:

1. Първото смяна на батерията не се зачитало като рекламация (или да кажа основателна рекламация). Пак и те я били сменили и за това не се брой за рекламация.
2. Преинсталирането на софтуера също не се брой за рекламация. Нищо че в гаранционата карта пишело преинсталиране на софтуер - от сервиза им казали, че нищо му нямало, но го преинсталирали за всеки случай. Затова и това отпадало.
И реално все едно аз съм имам само две носения за сервиз и нямало как да искам замяна. Щели да пратят писмо с това, което били констатирали.

Също и за самата служителка от КЗП - първо ми каза, че не е виждала гаранционната ми карта (картата е в магазина, заедно с гсм-а). После каза, че тя е изискала от магазина и сервиза - какво му е правено и че гаранционната карта не и трябва. Второ - около 30мин се опитвах да и обясня, че телефона е пратен пак до сервиз и е върнат със становище, че нищо му няма. Първо ми казваше, че нямало смисъл да го пращат. После ме пита аз от къде знам, че пак е пращан и какво е становището на сервиза, и че единствения шанс да знам е да работя в мтел/сервиза или да имам познати там. Нещо много сериозно взе да ме съмняват от кзп. След това аз поразучих нещата и звъннах пак до въпросната служителка -  предлагайки и да отида и да снимам гаранционната карта, за да види че е пращан до сервиз. Тя каза, че нямало нужда, понеже знаела, че е пращан до друг сервиз за експертна оценка (как така не го знаеше в първия разговор).

Друго, което съм направил:
1. Говрих със сервиза (мост)  - описах им случая, от там ми казаха, че преинсталирането на софтуер не се брой за това с 3-те ходения (може и на служителката от кзп така да са казали). За батерията нищо не казаха.
2. Свързах се с КЗП от други градове (няколко града) . Описах им всичко много подробно (без да казвам, че съм подал жалба вече). Казаха, че щом пише в гаранцията, че му е правено нещо - значи се брой за едно ходене и на четвъртото мога да искам замяна, връщане на парите...

Общо взето се съмнямвам в служителката на кзп. И ще ви помоля да ми кажете какво мога да направя след като си получа писмото от тях или преди това. Също къде мога да подам оплакване и от нея, понеже няколко други нейни колежки казват, че не е права.