Автор Тема: Успешна жалба срещу автобусните компании  (Прочетена 3240 пъти)

Александър Ненов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 38
    • Профил
Успешна жалба срещу автобусните компании
« -: Септември 24, 2006, 05:32:29 pm »
Преди месец пуснах жалба срещу автобусните компании и софийска автогара. Причината беше че поради неясни причини те нарушават Закона за автомобилните превози и не издават необходимите документи когато взимат вашия багаж. Дори понякога не проверяват билета ви когато качвате багажа си в автобуса. Така се застрашават пътниците защото може да бъде внесена в автобуса бомба или опасни товари. От Национална Служба Пожарна и Аварийна Безопасност отговориха първи. Според писмото те не отговарят по този закон но наистина има опасност при внасяне на опасни и леснозапалими стоки поради което ще намерят начин да извършват контрол над този род дейност. Поздравления от мен. Жалбите продължават

kaufer

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 161
    • Профил
Успешна жалба срещу автобусните компании
« Отговор #1 -: Октомври 06, 2006, 12:25:54 pm »
Здравей Алекс,
 Ще се намеся малко в тази тема
Днес във в. Стандарт 06/10/2006
http://www.standartnews.com/bg/article.php?d=2006-10-06&article=163184
Крайно време беше да се направят промени в Закона за автомобилните превози  
Сега е възможно дори да оставиш нещо и никой да не разбере, че си го оставил.Само чакай шофьорът малко да се отплесне, защото никой от тях не взема багаш от непознати, естествено без заплащане, и не качва този багаж в багажното на автобуса и  ....Пътувай  комфортно ....
В България се  извършват  нарушения не само на сега действащи наши закони, но и на тези, които действат в ЕС
Поздрави
« Последна редакция: Октомври 06, 2006, 02:42:51 pm от admin »

lusy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Успешна жалба срещу автобусните компании
« Отговор #2 -: Юли 18, 2007, 02:36:39 pm »
Някой може ли да ме насочи към кого да се обърна относно качеството на услугите, предлагани от Юнион Ивкони. Имам предвид не работещите климатици в автобуси, които нямат прозорци.

bluevision

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Успешна жалба срещу автобусните компании
« Отговор #3 -: Февруари 08, 2011, 10:21:23 am »
Здравейте на всички опарени от тази прекрасна фирма "Юнион Ивкони". Бих искала да споделя и моите преживявания, причина за които беше въпросната фирма.
На 04.02.2011г. си закупих двупосочен билет на Автобусния превозвач "Юнион Ивкони" по маршрута София - Стара Загора и съответно Стара Загора - София.Бе ми дадено запазено място №12 на отиване, след като изразих своето предпочитание ако има възможност да бъде по напред и до прозореца. Съответно качвайки се в автобуса се оказа, че на въпросното място №12 вече има пътник, който твърдеше че шофьора му е дал това място и че няма да се премести понеже пътува от Гърция. Обръщайки се за помощ към шофьора на автобуса, ми бе казано просто да седна на друго място и от страна на шофьора на автобуса не бяха взети никакви мерки по въпроса с дублирането на местата. Освен това се оказа че на още 6-7 човека местата се дублират. В такъв случай какъв е смисълът да се пишат местата на билетите, след като пътниците така или иначе не стоят на тези места.
По обратния маршрут картинката беше доста по зле. Отново качвайки се в автобуса с ужас установих че на даденото ми място №20 вече имаше пътник, на чийто билет също пишеше място №20. Отново бях принудена да стоя на място, което не бях избрала. Освен това автобуса беше 49 местен, а продадените билети бяха 51. На една жена беше продаден билет без посочено място по маршрута Ямбол - София. Съответно двама от пътниците бяха принудени да стоят най-отпред рядом до шофьора където, обикновенно стои вторият шофьор или стюардесата. А вторият шофьор по време на пътуването стоеше на стълбите. Отново имаше няколко дублирани места и отново никаква реакция от страна на шофьорите, освен да седнем където има места. Както можете да се досетите от споменатите по-горе факти, места просто нямаше! Също така, пътувайки 54 души, в 49 местен автобус, се оказа че климатика или охлаждащата система на автобуса или не работи или просто не искаха да я пуснат. Температурата навън беше 21 градуса, а вътре просто не се дишаше. След запитване от страна на пътници, дали може да се пусне, им бе отговорено, че парното е спряно и че това е всичко което може да се направи. Интересен факт бе, че в момента в който влязохме в София, изненадващо климатика проработи и в автобуса стана бих казала дори студено!
Надявам се никога повече да не ми се налага да ползвам услугите им!!!