Автор Тема: проблем с банкомат  (Прочетена 3137 пъти)

daky

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
проблем с банкомат
« -: Юни 15, 2007, 09:03:25 am »
Здравейте , искам да опиша какво ми се случи и ако някой е имл същия проблем като мен да ме посъветва как да постъпя.
На 23,05 отидох да изтегля сума от 280 лева от един банкомат /банкомата беше на ДСК а картата ми е виза на Пиреос Банк/, но по време на транзакцията банкомата блокира.Аз почаках малко но той изписа че е повреден .Веднага след това аз отидох на друг банкомат защото сумата ми трябваше спешно и изтеглих 280 лева.След една седмица отидох в моята банка да си погася задължението и там разбрах ,че вместо 280 лева дължа 560 т.е. и двете транзакции са минали успешно,а първия блокира и не ми даде никакви пари.В банката подадох молба за обжалване на транзакцията но до този момент няма никакво развитие .Моля някой ако е имал същия проблем или е наясно как мога да го разреша да ми пише .Благодаря ви

Асен Ненов

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 129
    • Профил
проблем с банкомат
« Отговор #1 -: Юни 15, 2007, 10:30:51 am »
В случая, БОРИКА е пратила потвърждение за извършена транзакция към банката. От страна на банката транзацията е успешна, за БОРИКА също е успешна понеже те са пратили съобщението до на банката. Остава проблема с банкомата, който е всъщност е доста скучен - софтуера е \"забил\" преди да изброи парите и да ви ги подаде. Нямам представа дали Банксервиз поддържа банкомата, но според мен в логовете на машината е записана дори грешката на банкомата. Това, разбира се не е от вашата компетенция и няма да можете да достигнете до тази информация.

В глава 6 на Закона за паричните преводи, електронните платежни инструменти и платежните системи е дефинирана Помирителна комисия за платежни спорове, помага на клиентите за решаване по извънсъдебен път на проблеми с банките.

Бих ви посъветвал да се обърнете към КЗП за организиране на такава комисия по вашия случай. Причина за това ще е желанието ви за бързо извънсъдебно производство. Ако пък се наложи да платите сумата по кредитната си карта, тогава вече ще имате щета, т.е. основание за съдебно производство - лошо и за БОРИКА, и за банката, защото ще се реши във ваша полза. Но лошо и за вас, поради естеството на проблема ще се наложи ползването на редица вещи лица, което ще забави решението на съда.
« Последна редакция: Юни 15, 2007, 05:55:56 pm от senski »

Boogy

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 93
    • Профил
проблем с банкомат
« Отговор #2 -: Юни 15, 2007, 03:02:47 pm »
Ето и адреса на председателя на комисията:
1301 София,
ул. \"Позитано\" № 7
тел. 9145- 1277

sil

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
проблем с банкомат
« Отговор #3 -: Юли 27, 2007, 10:37:01 pm »
Здравей Daky
Гледайки датата на коментара ти, най-верояно има развитие по твоя случай. Надявам се в положителна посока. тъй като имах скорошен платежен спор и се отнесох към същата комия, моще би ще ти е полезно да знаеш, че за да ги сезираш трябва да си минал през определена процедура в самата банка. добре е да се запознаеш подробно с правилата за дейността на комисията. Сте се радвам да помогна, ако мога.
silvina@gbg.bg

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
проблем с банкомат
« Отговор #4 -: Юли 27, 2007, 10:56:57 pm »
sil: Може ли да отделите малко време и да напишете кратко резюме, което и ние да можем да прочетем. Знанието е сила :)

Sintiya

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
проблем с банкомат
« Отговор #5 -: Август 15, 2007, 02:52:50 pm »
Има услуга която ти позволява sms известяване за всяка транзакция препоръчвам ви да я ползвате.На мен ми се случи следното:
Пазарувах в хранителен магазин исках да платя с карта което не беше проблем,но при първото преминаване на картата изписа на устроиството че няма връзка или нещо такова на следващото преминаване на картата успях да платя но след няколко минути получих sms че съм изтеглила двоина съма тоест и при първото преминаване на картата е отчела транзакцията.Така се свързах с банката и оправих проблема с начислената сума.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
проблем с банкомат
« Отговор #6 -: Август 15, 2007, 04:24:24 pm »
А колко струва услугата известяване със СМС? Защото при кредитните карти в моята банка бе от сорта на 15 ст/СМС

New Real Estate

  • Новак
  • *
  • Публикации: 12
    • Профил
проблем с банкомат
« Отговор #7 -: Януари 10, 2009, 12:53:51 pm »
А какво ще кажете за това: www.imotdnes.com

vio

  • Новак
  • *
  • Публикации: 10
    • Профил
проблем с банкомат
« Отговор #8 -: Ноември 15, 2010, 12:19:42 pm »