Автор Тема: Хотел Цар Асен (ул Цар Асен 68 - София) не приема рекламации  (Прочетена 757 пъти)

Николай Георгиев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Предплатих 4 нощувки за приятел от Австрия без да се запозная с условията. Парите бяха дадени на ръка без касова бележка. Когато гостът ми дойде, аз го заведох в хотела. Нямаше стаи за непушачи, беше мръсно, нямаше матрак - все едно сядаш на пясък, а в същото време течеше ремонт и се вдигаше много шум. При цена от 29 евро, гостът реши, че би платил повече за по-сносно място. Той каза, че не иска да остане, но собственикът отказа да върне парите с мотивите, че бил връщал хора (а хотелът беше празен - вратите в този и в следващия ден на стаите бяха отворени). Намерихме му хостел за 20 евро на вечер с направо луксозни условия.

Бил съм турист и знам, че мога да поискам възстановяване на сумата по всяко време, като дължа само един ден напред неустойка. Оплаках се в Комисията за защита на потребителите и днес ми се обадиха, че са били в хотела, и въпреки че са открили много нарушения на Закон за туризма и че собственикът бил много \"особен\" човек, не искал да върне парите.

Дали има юристи тук да ме посъветват какво мога да направя в случая - става дума за 87 евро - малка сума, но съм готов да платя и повече, за да се мине и през съда. Все пак в България не мисля, че може със закон да се задължи собственика да върне парите за неизползваните нощувки, въпреки че има предупреждение, че услугата не удовлетворява клиента, а и услугата е делима (нощувки). Ще съм много благодарен, ако споделите вашето виждане какво трябва да направя. Собственикът написа бележка с печат за сумата. Ако искам да съм гаден мога да я покажа на данъчните, че не е издал бележка. Но не в това е идеята.

Николай Георгиев