Автор Тема: въпрос за връщане на стока  (Прочетена 7245 пъти)

veri7

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
въпрос за връщане на стока
« Отговор #15 -: Декември 10, 2007, 03:34:19 pm »
пералнята ми е на две години, гаранционният й срок е 3 години. Обаче постоянно дава някакви дефекти, два пъти й гори двигателя. от сервиза го сменят най-много до 2 седмици. Ама на мен вече ми омръзна и искам да ми я сменят, а от сервиза казват, че ще я отремонтират. Може ли да настоявам да ми я сменят.

ivaila

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
въпрос за връщане на стока
« Отговор #16 -: Декември 11, 2007, 11:24:29 pm »
преди 2 месеца закупихме климатик, но външното тяло е адски шумно, чува се из целия апартамент, получават се и големи вобрации при работата на външното тяло, а също и съседите се оплакват. Имам ли право на някакви претенции по закон при такива случаи? Просто не съм доволна от продукта

Cveti_D2

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
въпрос за връщане на стока
« Отговор #17 -: Декември 14, 2007, 11:12:14 am »
Пиша тук,защото не знам към кого да се обърна.Аз и моето семейство май си изпатихме от покупката на цифров апарат от Техномаркет-Пазарджик.Купихме го в средата на юни месец и като всеки фотоапарат не го използвахме непрекъснато т.е няколко снимки на празници или определени събития,но снимките бяха малко.До момента,в който тръгнахме на море през месец автуст.Едва успях да направя и няколко кадри и той просто отказа.Както се казва нито говор нито картина.Сменяхме батерии,карти,но в него нямаше никакъв живот.Върнахме се на 26 август и веднага се обърнахме към представители на фирмата и отидохме в така наречения оторизиран сервиз в гр. Пазарджик.Там учтиво ни препратиха в друг сервиз в гр.Пловдив,тъй като не се занимават с поправката на подобна електроника.Фотоапарата остана в Пловдив за евентуален ремонт и срок на получаване 30 дни.Наложи се да чакаме доста,тъй беше изпратен в Германия.Взехме го през средата на октомври и всичко се повтаря отначало.Направих около 50 снимки за рождения ден на синът ми и толкоз,а и качеството е много лошо.Изпратихме писмо по електр.поща на сервиза,но с днешна дата все още няма отговор,а телефона никой не го вдига.Притеснява ме факта,че поредния ремонт в сервиза не ми дава гаранция за работата и качеството на фотоапарата.

Alberto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
въпрос за връщане на стока
« Отговор #18 -: Ноември 29, 2008, 02:17:56 am »
здр. на 28,11,2008 си купих монитор самсунг(http://www.technomarket.bg/product_detail.php?product_id=09038301) от техномаркет и още същата вечер като го вкл като се прибрах разбрах че има изгорял пиксел та въпроса ми е мога ли днес (29,11,2008) да върна продукта или просто да ми го сменят с друг или кажете вие какво да направя че аз нищо не се сещам

dariya

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
въпрос за връщане на стока
« Отговор #19 -: Ноември 30, 2008, 09:41:58 pm »
Здравейте,
искам да попитам имам ли право да заменя продукт, който  съм объркала при закупуването му, т.е има ли право фирмата да ми откаже замяна в такива случаи?

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
въпрос за връщане на стока
« Отговор #20 -: Декември 01, 2008, 01:07:18 pm »
dariya, ако продуктът отговаря на описаното, нямате основания за връщане. Търговецът не носи отговорност за ваши грешки. Но какво все пак се е объркало?

Assen Tsvetkov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
въпрос за връщане на стока
« Отговор #21 -: Май 25, 2011, 05:31:29 pm »
Здравейте,
Купих от Бриколаж Варна електрически пистолет за боядисване. След кото го включих спазвайки стриктно инструкциите, той пръска с боя 2-3 минути и престана. Бръмчи, но не пръска. Освен това вдига невероятен шум и никъде това не е описано. Мога ли да искам да ми върнат парите, или освен да го заменят с друг и да се надявам, че няма да се развали отново първия ден друго не ми остава?

Stefan Mezov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
въпрос за връщане на стока
« Отговор #22 -: Октомври 14, 2011, 05:31:23 pm »
Здравейте, имам един въпрос,
Според Вас, ако се е извършила покупко-продажба от разстояние с помощта на посредник, за което му е била изплатен определен процент от стойността на стоката и потребителя върне в 7дневен срок доставения му продукт, би ли следвало посредника да върне и своя процент от сумата, тъй като в противен случай продавача остава на загуба на стойност два пъти процента на посредника?

Ради Гочев

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
въпрос за връщане на стока
« Отговор #23 -: Март 24, 2012, 06:04:46 pm »
Здравеите,и ас искам да попитам какво да правя в тази ситуация, купих си лаптоп преди 8 месеца от магазин Техномаркет в рамките на 3 месеца всеки месец го давам за ремонт вече за трети път и то за един и същт проблем,като от тяхна страна си спазват и до месец ми го връщат но последният път лаптопа се развали още на следващия ден,че въпроса ми е колко пъти така ще го връщам за ремонт и какви права имам в тази ситуация

Валя Петрова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
въпрос за връщане на стока
« Отговор #24 -: Май 16, 2012, 05:47:04 pm »
Здравейте, бих искала да получа съвет, бих ли могла да върна продукт \"менте\", купен от сайт за групово пазаруване.Благодаря за съветите предварително

olia andonova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
въпрос за връщане на стока
« Отговор #25 -: Май 24, 2012, 06:56:20 pm »
здравейте,
купихме прахосмукачка ровента от техномаркет, на която се счупи четката и дори се пукна, а и се оказа, че силикона е на криво, но не го бяхме забелязали при закупуването. А е използвана 8 месеца и не ни приемат гаранцията, защото това е консуматив, но пък без него прахосмукачка не може да работи. При покупката, служителката каза, 4е гаранцията е 24 месеца, но не ни е уточнила, какво включва и сега останахме изненадани. Как може да заменим или върнем счупената част или самата прахосмукачка от техномаркет.
С УВАЖЕНИЕ
ОЛЯ

Iliyan Borisov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
въпрос за връщане на стока
« Отговор #26 -: Юли 17, 2012, 09:02:07 pm »
Здравейте!
До колкото съм запознат, при закупуване на стока от он-лайн магазин имам право до 7 дена да върна стоката. Но там не е уточнено само за нова стока ли се отнася това или и за употребявана. Моите разсъждения са, че независимо каква е стоката, щом е закупена по интернет подлежи на връщане в 7-дневен срок. Държа да отбележа, че не става въпрос за гаранция или подобно, а само за частта при покупка през интернет.
Та искам да попитам кое е вярното - мога или не мога? Ако мога да върна употребяван артикул, закупен от даден интернет-магазин, то на какъв член мога да се позова, за да докажа на търговеца, че не е прав?

Благодаря предварително!

ellea nikolova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
въпрос за връщане на стока
« Отговор #27 -: Септември 27, 2012, 09:51:38 pm »
Здравейте ,пазарувах от хранителен магазин /лекси/,купих котешка храна,която е в срок на годност,но се указа  пълна с бели червеи, проблема е ,че не пазя касовата бележка и без нея не пожелаха да я върнат.....мога ли да направя нещо защото съм бясна ?

egotseva

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 98
    • Профил
Re: въпрос за връщане на стока
« Отговор #28 -: Ноември 18, 2012, 11:56:14 am »
Лошо е че не пазите касовата бележка. Но все пак можете да се обадите и да обясните какво се е случило в магазина. Понякога се отнасят човешки и доброволно заменят стоката. И друг път си пазете касовата бележка, за да защитите правата си добре. Иначе те спокойно могат да кажат, че не сте пазарували от техния магазин.