Първо се обадете на някой мениджър от фирмата, заплашете го, че ще си търсите правата чрез Комисията за защита на потребителите. Ако това не подейства кажете, че ще пишете на Господари на ефири, въобще нека им стане ясно, че не сте балък и, че ще търсите правата си. Имате договор, на който има срок за изпълнение на поръчаката. Аз си платих за дограма от Прозорец БГ. Вместо 30 септември, поръчката ми дойде на 11 октомври. Донесоха единия прозорец пукнат. Казаха ми, че ще го сменят, когато могат. Да не говорим, че не са измерили правилно и разстоянието между стената и дограмата е почти 5 пръста широка. Ще изчакам да видя колко дълго няма да ми донесат прозореца и смятам да направя същото, каквото Ви посъветвах. Пожелавам Ви успех.