Автор Тема: плазмен телевизор от техномаркет европа проблем  (Прочетена 1387 пъти)

muziisky

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Закупих плазмен тв преди десетина дни от техномаркет срещу метро 2  на третия ден отказа да работи  закарах го в сервиз в перник където живея и който се занимава с такива гаранции същия ми каза  че нямало части за новите модели идо 20 дни ако не доставят  щяли да го сменят но аз се съмнявам

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
плазмен телевизор от техномаркет европа проблем
« Отговор #1 -: Август 24, 2007, 09:49:46 am »
Не виждам какъв е проблемът - търговецът има 30 дни за да поправи стоката.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
плазмен телевизор от техномаркет европа проблем
« Отговор #2 -: Август 24, 2007, 10:09:42 am »
И все пак - можеш да искаш още сега да ти го сменят с нов. По закон би трябвало да може, защото ти избираш дали да ти ремонтират дефектиралата стока или да ти я заменят с чисто нова. Но ... дали това се случва - не знам! Все пак е дадена вратичка, че изборът е твой, ама ... :
Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия.


Разгледай Закона за защита на потребителите.

megi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
плазмен телевизор от техномаркет европа проблем
« Отговор #3 -: Август 27, 2007, 07:20:18 pm »
Стоката се връща в магазина откъдето е закупена, а не се носи в сервиз. Така е според новия закон. Магазинът има грижата да я ремонтира до 30 дни, в противен случай се обади в Комисията за защита на потребителите да ти съдействат.

deina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
плазмен телевизор от техномаркет европа проблем
« Отговор #4 -: Август 30, 2007, 03:06:57 pm »
Купих си DVD от Техномаркет-Русе  през декември 2006,оттогава е било в къщи само месец,може би. Все е на ремонти и се оказа ,че проблемът е софтуерен и немогат да ми го оправят. Върнах го за рекламация и след като стоя там повече от месец- от 03.07.2007 до 20,08,2007- ми го върнаха със същия проблем. \"За толкова пари- ми казаха-толкова\",без да има и намек за подмяна или връщане на пари.Във вторник подадох жалба в Защита на потребителя в Русе и сега чакам отговор.Дано ми помогнат.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
плазмен телевизор от техномаркет европа проблем
« Отговор #5 -: Септември 03, 2007, 05:08:48 pm »
Стискам палци! Моля те, пиши за резултатите от жалбата си тук.

SPITFIRE

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
    • Профил
плазмен телевизор от техномаркет европа проблем
« Отговор #6 -: Септември 08, 2007, 07:09:21 pm »
Забелязвам,че всички пишат само при възникване на проблем,а каква е историята по-нататък никой не споделя в последствие.
Дайте възможност на хората от форума да разберат какъв е бил резултата от предприетите мерки,да споделят Вашия опит и да действат по подобен начин в аналогични ситуации,в каквито всеки ден всички ние попадаме.Моля!

deina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
плазмен телевизор от техномаркет европа проблем
« Отговор #7 -: Септември 17, 2007, 02:46:00 pm »
ами жалбата си я подадох на 28.08. и досега(17.09.) нищо, никой не се обажда..........май ще се  наложи да им се обадя пак.Май скоро ще трябва да напиша една нова тема за това , че и защита на потребителите непомагат.Къде ще мога да подам жалба и срещу тях? Така ,че ако имате проблем направо към съда  се обарнете.Ако до края на месеца нищо не направят и аз ще се обарна към съда.Ако има развитие ще ви напиша

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
плазмен телевизор от техномаркет европа проблем
« Отговор #8 -: Септември 17, 2007, 04:29:54 pm »
По закон трябва да отговорят в едномесечен срок ако има нужда от проучване. естествено обикновено има ;) Следтози един месец имат право и на седмица за уведомяване на заинтересованите страни. Ако се забавят - мисля, че омбудсмана се занимава с това да приема оплаквания когато държавни органи и изобщо служители не си вършат работата, за която им плащат нашите данъци.

deina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
плазмен телевизор от техномаркет европа проблем
« Отговор #9 -: Септември 18, 2007, 11:09:18 am »
Днес ми се обадиха от защита на потребителите и ме уведомиха,че са ходили в ТМаркет и говорили с ......не знам с кой , господинът им отговорил,че то това DVD не поддържа формат на дисковете DVD+R и служетиля на ЗП ми казва да отида в магазина и да търся г-н Росенов и да го дам за рекламация,евентуално ,ако не могат да го поправят ,да го заменят , ако и това не направят тогава да ми върнат парите.ОК! Ама аз това вече съм го правила!!!!Пък и този формат реално си го поддържа:)Проблемът е друг. Липсва цяла опция-която от техния сервиз ми казаха,че е софтуерен пропуск!В гаранцията ми пише ,че при предявена рекламация до 1 месец трябва или да го поправят или да го заменят ,или накрая  да ми върнат парите.И АЗ СЪМ ГО НАПРАВИЛА И НЕ СТОЯ МЕСЕЦ, А ПОЧТИ ДВА! И В НИТО ЕДИН МОМЕНТ НЕ СТАНА ДУМА ЗА НЯКОИ ОТ ТЕЗИ ВЪЗМОЖНОСТИ. И сега питам: КЪДЕ ПИШЕ,ЧЕ ТРЯБВА ДА ПРАВЯ ДВЕ РЕКЛАМАЦИИ? И КАК ТОГАВА НЕ УСПЯХА ДА ГО РЕМОНТИРАТ ,ТА СЕГА ЩЕ МОГАТ?

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
плазмен телевизор от техномаркет европа проблем
« Отговор #10 -: Септември 18, 2007, 03:16:48 pm »
Мисля, че проблемът е бил в това, че за първата рекламация нямате документално доказателство - т.е. може би не е заведена в регистъра за рекламация, не ви е издаден документ, че е приет за ремонт дадения уред или др. И за това пред закона не е имало рекламация.

SPITFIRE

  • Новак
  • *
  • Публикации: 20
    • Профил
плазмен телевизор от техномаркет европа проблем
« Отговор #11 -: Септември 18, 2007, 07:45:31 pm »
М...да
Изида е права :)
Вероятно първия път са пропуснали да спазят процедурата,описана в ЗЗП-вписване в регистъра с рекламации!
Според мен за това комисията също трябва да бъде сезирана.

deina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
плазмен телевизор от техномаркет европа проблем
« Отговор #12 -: Септември 19, 2007, 12:44:05 pm »
Ами не е така,защото когато си го вземах от рекламацията на изхода, охраната ме спря и ми поиска гаранционната карта за да го отпише(за да не пищи оная машинка като излизам).Така ,че е било заприходено.ВАЖНО! Днес 19.09. говорих с г-н Илиев ,служителя от ЗП и го попитах, защо трябва да отида за повторна рекламация,отговори ми ,че този път лично управителя на магазина щял да  го изпробва обаче с техни дискове ,защото може би промлемът бил в моите дискове!Обаче те моите дискове си тръгват нормално ,само дето на някои филми субтитрите липсват.Тоест ,за пореден път отбелязвам ,че проблемът е в субтитрите и в липсващата опция,която трябва да има. Г-н Илиев(днес му разбрах името) бил говорил с управителя,ако не може да тръгне да го сменят  с друго  такова( а проблемът е в цялата серия).И за какво ми е пак такова тогава?След дълги обяснения стигнахме до споразумение да ми го сменят с друго, друга марка и естествено с доплащане.ОК!И това ме устройва,ама ако не се бях обадила можеше пак да ми замажат очите с :\"ама то това не може ...онова не може........\"ТАКА,ЧЕ КОГАТО РЕША ПРИБИРАМ ГО В КУТИЯТА С ВСИЧКИТЕ МУ ДЖАДЖИ И ОТИВАМ ДА СИ ВЗЕМА ДРУГО.Ще се надявам и с него да нямам проблем.
   Когато решите да си купите нещо от Техномаркет-стискайте палци и се прекръстете поне 3 пъти -и тогава влизайте в магазина :)

deina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 16
    • Профил
плазмен телевизор от техномаркет европа проблем
« Отговор #13 -: Септември 19, 2007, 12:49:38 pm »
Забравих да кажа, че модела е NEO PDX 77(черно с дисплей).Не си го купувайте!

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
плазмен телевизор от техномаркет европа проблем
« Отговор #14 -: Септември 19, 2007, 05:25:15 pm »
Това със субтитрите ми се струва, че наистина може и да е от конкретния филм. Предполагам говорим за divX или нещо от сорта, има различни формати субтитри и не всички се поддържат от всеки софтуер.