Автор Тема: McDonald's  (Прочетена 5542 пъти)

fifo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
McDonald's
« -: Септември 19, 2007, 01:33:19 am »
Въпреки ,че детето от доста време само избира ,че не желае да се храни от McDonald\'s които по най-тънки начини промиват детските мозъчета с рекламите си за вкусната храна със спорно качество.
Последната медийна кампания - Детско меню Happy Meal „Шрек Трети” заблуждава детето ми и останалите потребители. След като посещавам  заведения McDonald\'s 4-5 пъти за последните две седмици  всеки път след като закупя детско меню се оказва ,че няма \"Шрек3\" а някакви \"кибер кучета\" от играчките подарък , от което детето последния път беше много разочаровано и след кратък скандал намериха някаква друга играчка от приказните герой но не и \"Шрек3\" .
Непочтената  реклама на McDonald\'s - Макдоналдс България  ме накара на няколко пъти да закупувам детско меню без желаната играчка  което причини  траен дискомфорт у детето ми което се интересува само от играчката от заблуждаващата реклама!
 McDonald\'s  нарушават грубо ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ в  Глава трета ,Раздел III. Чл. 39  ал.(5) за което трябва да отговарят по Раздел I Чл. 33. ал. (2) .Както и нарушават и закона за защита на конкуренцията но там вече тълкованието е по-широко.

Докога всички \"чуждестранни инвеститори\" ще  печелят  с измами безнаказано?
« Последна редакция: Септември 19, 2007, 01:42:23 am от fifo »

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
McDonald\'s - Макдоналдс България , подвеждаща реклама!
« Отговор #1 -: Септември 19, 2007, 10:09:22 am »
Пуснете жалба

fifo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
McDonald\'s - Макдоналдс България , подвеждаща реклама!
« Отговор #2 -: Септември 19, 2007, 02:48:48 pm »
До кого?

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
McDonald\'s - Макдоналдс България , подвеждаща реклама!
« Отговор #3 -: Септември 19, 2007, 05:23:34 pm »
Комисията за защита на потребителите - на този адрес изберете регион и тогава въведете жалбата.

StanJones

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
McDonalds България с фалшиви телефони
« Отговор #4 -: Септември 03, 2008, 02:37:09 pm »
Здравейте,

след като опитах да получа помощ от КЗП и те ми казаха да пусна писмено оплакване до управителя на Ресторант МакДоналдс в Бургас срещу самия него в писмен вид - реших че трябва да споделя с някого моите преживявания.

И така - за пореден път влизам в МакДоналдс и си поръчвам храна за целия офис за около 30 лв. Когато ми подадоха торбата ме жегна спомена за предишно мое пазаруване когато картофите които бях поръчал не бяха в торбата - но нали съм фен на сандвичите си казах е тива е било изключение - взех торбата и бегом към офиса - нали съм шеф трябва да давам пример и побързах да не закъснея.
Влизам в офиса и колегите почват да точат зъби за обяда - отварям торбата и какво да видя - картофите пак ги няма. И като всеки разумен човек първо търся проблема в себе си - казах си сигурно не ме е чула - но не би. Поглеждам си касовата бележка и там има 3 порции големи картофи(точно като предния път) а в торбата ги няма (точно като предния път). След кратко замисляне реших че не може аз да съм такъв карък че на мен да се случи втори път и реших да се оплача на някого че да погледнат малко по сериозно на работата си - влизам в интернет и намирам сите-а www.mcdonalds.bg, от там намирам телефона на ресторанта от който бях измамен и звъннах - нямах намерение да се карам или каквото и да било а просто да ги предупредя че имат проблем с обслужването (а може би и със отчетността) и каква изненада - на публикувания телефон никой не вдига. Казах си добре много работят - пробвах друг, после трети и така 10 номера, позвъних и на стационарните в централния офис - нито телефона нито факса работиха. Това вече ме ядоса и отидох обратно в ресторанта да се оплача. Добре но се оказа че моята поръчка е била изпълнена точно от управителя на заведението - момичето се опита да ми се извини - 4 пъти и след това се опита да ме накара да си тръгна със така добре позната техника за отбиване на проблеми на която се обучава всеки мениджър - опита се да ме постави пред свършен факт и да ме накара да се почуствам виновен че съм отишъл и съм повишил тон - добре ама и аз съм мениджър и се усетих още от първата дума - и знаех че ще последва по твърда реч която да ме накара да се стресна. Това още повече ме вбеси - казах че желая да направят нещо по вапроса това да не се случва повече но шефката не обеща а просто се извини за пореден път - аз искам да поеме някаква отговорност за действията си - но не би. Казах че ще направя всичко възможно за да променят начина си на обслужване а управителката ме упрекна че я заплашвам - и цитирам \" Ресторанта е мои и няма да разреша на никой да ме заплашва\" - това е последната фаза от техника за справяне с проблеми.

До тук добре - казах си че явно е политика на фирмата да се потулват такива случаи и да се стряскат клиенти да не се оплакват.

Казах си - я да звънна на защита на потребителя - и познайте какво ми казаха от там - това че не можете да звъннете на никой от фирмата за да се оплачите не е наш проблем - препратиха ме към комисия за комукациите или нещо такова. Не съм запознат със закона жъпреки че съм юрист но съм сигурен че това е нарушение и моите права като потребител са накърнени - не мога да си подам оплакването - нито по телефон нито по факс.
От КЗП ми дадоха съвет да пусна писменна жалба до фирмата - която аз трябва да предам на управителя - човека от когото искам да се оплача - пасрадокс - няма да има последствие нито какъвто и да е резултат.

С две думи ако искате да се оплачите от някой управител в МакДоналдс - не можете а и всичките телефони на фирмата не се вдигат (по думите на управителката защото били заети да обслужват хора като мене) - дори и тези в офиса ли??

Ако имате някакъв съвет моля кажете как да постъпя - освен че ще пиша на МакСоналдс в щатите и да изуча на изуст закона за защита на потребителя.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
McDonalds България с фалшиви телефони
« Отговор #5 -: Септември 03, 2008, 02:57:35 pm »
Пишете до макдоналдс в САЩ! Писането до главния офис на чужда компания върши чудеса - личен опит от магазините Метро. Предвид това, че ресторантите Макдоналдс не са собственост на Макдоналдс, а са чужди компании, които са получили лиценз за използване на името (не се сещам как се нарича това в момента), има вероятност този ресторант да загуби лиценза. Преди време имаше един ресторант Макдоналдс срещу операта във Варна - загубиха лиценза си защото предлагаха шопска салата, което е в разрез със сключения с Макдоналдс договор. А като пишете до Макдоналдс в САЩ - изпратете и едно копие до мениджъра на този ресторант - ей така, да го информирате... :) и кажете какво е станало...

jazzmenski

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
McDonalds България с фалшиви телефони
« Отговор #6 -: Септември 09, 2008, 03:12:43 pm »
Мдам, на мен  последно не ми сложиха някъв сос за 50 стинки, точно в същия макдоналдс. Редовен номер им е да не слагат нещо. Пък ако мине. Просто пратете това мнение до който се сетите от макдоналдс за да знаят защо НЯМА ДА СТЪПИТЕ ПОВЕЧЕ във факаната закусвалня с големи претенции и БГ мениджмънт докато той е такъв.
Друг начин няма...ни комисии, нито емисии нито трансмисии ше ни спасят..макар че човек е длъжен да опита. Но задължително...НЕ КУПУВАЙТЕ!!!

de

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
McDonalds България с фалшиви телефони
« Отговор #7 -: Октомври 02, 2008, 09:11:24 pm »
И аз съм от потърпевшите,при това не еднократно.Театърът е все същият,а патентът-запазен от Макдоналдс,гр.Бургас,ул."Александровска"...НЕ ХОДЕТЕ ТАМ!!!

даниела

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
McDonalds България с фалшиви телефони
« Отговор #8 -: Октомври 10, 2008, 04:55:22 pm »
Преди час в МакДоналдс в Люлин 10 реших да си купя 2 сандвича и както винаги там чаках поне 20мин. Тъкмо ми идва реда и госпожицата ме отряза, че трябвало да изчакам. Попитах 1 час ли трябва да чакам, а тя се тросна :\"Ако трябва и 2\". След като й казах, че не е редно да ми отговаря по този начин, тя отговори, че ще ми говори както си иска и никой нищо не може да й каже или направи и да взема да си успокоя нервите. Най-нагло ме попита \" Е какво ще ми направите?\" Казах, че ще мина отзад зад плота и ще й оскубя перушината. Обясних й, че няма право да се държи по този начин с клиенти и попитах  за управител тя се изсмя, че ако искам ще ми го викне и к\'во от това. Просто нямам думи. България си е България и няма да се промени нито отношението, нито манталитета.

nataliq

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
McDonalds България с фалшиви телефони
« Отговор #9 -: Ноември 22, 2008, 02:27:44 pm »
palni bokluci ste  ako vie ste nai dobrite rabotodateli kade mi e polovinata dokomentaciq be lainqri

nataliq

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
McDonalds България с фалшиви телефони
« Отговор #10 -: Ноември 22, 2008, 02:31:07 pm »
i va6ite tapi standarti sa gluposti nikoi negi spazva a po 6ibalata vi politika dumu nqmam v bg. nemije daraboti6 s tazi politika a i  6urobadjina6tinata v restorantite vi idva v pove4ko i ste na qsno s tova dori samiq mitko kostov znae no i toi e s vas nali ah vie bgalgari...........nqmam dumi za vas povra6tamise ot vas.......

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
McDonalds България с фалшиви телефони
« Отговор #11 -: Ноември 23, 2008, 02:51:56 am »
Наталия, айде научете се да пишете първо и след това давайте коментари. Защото тези не носят никакъв смисъл!!! Нищо не се разбра, към кого са ти тези негативизми??? Към оплакалите се или към MacDonald\'s? Да не говорим, че разбирането е затруднено от факта, че постовете са на латиница. Кой е Митко Костов? Кои са бгалгарите? Кои документи ви липсват?
« Последна редакция: Ноември 23, 2008, 02:52:58 am от pharaon »

maka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
McDonalds България с фалшиви телефони
« Отговор #12 -: Ноември 23, 2008, 09:12:08 pm »
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

maka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
McDonalds България с фалшиви телефони
« Отговор #13 -: Ноември 23, 2008, 09:28:17 pm »
pharaon,май си много интелигентен,че намираш косури на останалите и аз немога да пиша,но неси ти човека които да ми казва какво и кога да пиша.Тя поне говори за Мкдоналдс,дори и не толкова смислено,но е по темата,а ти май се чудиш с кои да се заядеш намери си работа.

maka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
McDonalds България с фалшиви телефони
« Отговор #14 -: Ноември 23, 2008, 09:31:57 pm »
Извинетеме,но искам да се ислушвате  и разбирате, а не да се нападате това е вродено май в българите ааааааа????????