Автор Тема: Проблеми с ЕОН  (Прочетена 17014 пъти)

bbb

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблем с ЕОН България
« Отговор #30 -: Април 15, 2009, 02:48:39 pm »
Ima li niakoi razumen otgovor kakvo znachi \"slujebno nachisliavane\" i dali ima nachin za konpensacia sled tova  !? i kak moje da se dokaje ako e imalo problem v otchitaneto !   Blgdr   vi !

Todorowa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ЕОН
« Отговор #31 -: Април 20, 2009, 01:36:36 pm »
ЕОН ни принуждава да заплащаме предварително ел. енергията която бихме изразходили.За целта изпраща фактури с начислени киловати на база предходния месец. Най-странното в случая е че започнаха да начисляват лихви при забавяне плащането по тези фактури. Ако в края на месеца се окаже че не си изразходил начислените киловати , изпращат кредитни известия, но в никакъв случай не ти изплащат лихви за това че цял месец са използвали парите ти.Писала съм много възражения - отговора беше \" предварителното плащане е включено в общите условия\" . Проверих, изчетох и разпечатах общите им условия - за жалост никъде и дума не става за такъв вид събиране на пари. Потърсих адвокат - отговориха ми че няма смисъл да се занимавам и да си тровя нервите с този спор. Извиках телевизия - дойдоха и разпитваха мен, казаха че от ЕОН никой не желае да застане пред камера и да отговори на въпроса : ЗАКОННО ЛИ Е ПРЕДВАРИТЕЛНОТО ПЛАЩАНЕ. Изпратих запитване до Комисията по ен. и водно регулиране - отговор няма.За пореден път се убеждавам че ЕОН е империя, изгонена от собствената си държава,настанила се в държави без действащи институции и контрол, намерила клиенти над които да оказва своя монопол.Едно е явно - на ЕОН му трябват оборотни средства, но защо ги набавя от клиенти а не от банки?

arsova75

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте,
във връзка с Европейски проект ми е нужно копие от Договор с Е.ОН , в архива на дружеството ни няма такъв.Поисках копие от Е.Он те ми отговориха ,че не издават договори .На моя въпрос на какво основание дружеството получава , ел.енергия отговориха, че сме им клиенти но ще трябва да спазим някаква тяхна наредба и да подадем заявление.Открих наредбата и в нея се казва ,че договори се сключват с нови потребители, а ние вече сме такива от 1972.

neli_bg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
здравеите моят провлем е много сериозен и чесно казано мен ме срам от постъпката на Е.ОН РАЗГРАД как стигнахме до тук всеки месец плащам огромни суми готвиа на гас не ползвам токови печки и плащам до 180лв наи малко. И само това да беше един ден са ни посетили в къщи имаме възрастен човек накарали го да подпише ниакакъв докомент.отивам за спрвка какво е подписал и се шокирах значе подписал протокол без да знае какво е -виниат ни за нещо което не сме направили и немога да докажа нищо сега дължа 550лв които ми ги искат в брои.добре значе съгласих се с тих въпреки че не носиа никаква вина имам малко дете на тъмно немога го държа .Исках разсрочено плащане не можело и така .Кажетеми как да постъпиа не мога да повиарвам те ме обират.И ништо немога да направиа.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил

antimonopolist

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Отказ включване ел.мрежа Еон
« Отговор #35 -: Юни 23, 2009, 10:50:17 am »
Здравейте,

Първо се извинявам, ако темата се повтаря. Търих из категориите и темите, но не можах да намеря отговор на моя въпрос.

Някой може ли да даде съвет как да се процедира в следната ситуация, в която се забърках с Еон?

Имам парцел в района на \"Траката\", пуснах си документите за проучване и изготвяне на предварителен договор, но след чакане от повече от месец и половина, в телефонно обаждане, от Еон ме информираха, че няма възможност да ме включат към мрежата. Единствената взможност била да се изгради 1000 ква трафопост на моя парцел. Това нещо, разбира се, не ме устройва. Оставам с впечатлението, че те се опитват да извиват ръце. Интересува ме има ли някакъв правен начин да си търся правата? Изобщо когато даден парцел е в регулация, ЕРПто не е ли длъжно да включва към мрежата? Има ли смисъл да се жалвам пред ДКЕВР?

Блгагодаря предварително за коментарите.

kalin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблем с ЕОН България
« Отговор #36 -: Юли 03, 2009, 01:04:37 am »
Според мен e-on само събира парите на народа.Това което е създадено преди те да станат собственици това си остава. Даже по лошо. Ако решите днес да
си построите вила на Ракитника, Прибойа и Боровец, няма да стане защото те ще ви откажат с мотива че та електромрежата е часна собственост. На часни
мрежи те не включват нови абонати. Но ако сте абонат ще ви вземат парите без да се замислят за това че мрежата е частна. Ако сте си купили парцел в
тези вилни зони и несте абонат на е-оn, значи стеси купили нива а не парцел за да си построите вила. Ако това не е терор на народа какво е. Гражданин
на България без никакви права. Радвамесе на инвистициит, но те не инвистират. Те само грабят и гледат колкото може повече пари да измъкнат от бедната ни страна.
« Последна редакция: Юли 03, 2009, 01:17:57 am от kalin »

nikito

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Проблем с ЕОН България
« Отговор #37 -: Август 22, 2009, 10:39:15 pm »
В моя собственост земеделски имот минава трасе високо напрежение 110 kw и има поставени два стълба мога ли да искам обещетение за това ?

Mammoth

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Измама от E.ON
« Отговор #38 -: Август 23, 2009, 12:16:22 pm »
Преди време от ЕОН направиха проверка на електромерите и се установи, че моя е повреден. Когато ме извикаха долу да ми покажат, аз ги попитах, дали ще има някакъв проблем. Те ми казаха, че електромера е с пломбата и не е нарушена нейната цялост, а също така, че той е техен и те си поемат отговорноста. На 22.08.2009(вчера) получих писмо от хубавците ЕОН, че поради тази повреда на електромера имам начисляване на сметките за 6 месеца назад от месеца на смяната(от Декември до Май) и дължа общата сума от 800,69 лв. Датата която трябва да платя тези пари е 23.08.2009(днес - НЕДЕЛЯ). Звънях на горещият им телефон и момичето ми каза, че в първия работен ден ще ми спрат тока. Писах до комисията за защита на потребителя и до ЕОН и файда йок. Незнам как са достигнали до тези изчисления, след като сметките ми за електроенергия и през лятото и през зимата варират от 90 до 120-130 лв. В писмото има една таблица, която има някакви формули и накрая на таблицата пише Нула лева, а отдолу на дължимата сума пише 800,69 лв. Какво да правя незнам.

С уважение: Милен Димов
23.08.2009 г.

bakalin

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 55
    • Профил
Измама от E.ON
« Отговор #39 -: Август 24, 2009, 08:24:46 pm »
Здравей.
Отдавна не съм писал тук, но гледам има нужда.
ЕоН не могат да ти начисляват НИКАКВИ СУМИ!!!!
Има поне 200 съдебни решения за това.
Първо си прочети Общите условия. Има ги на сайта на ЕоН.
Така както описваш не са спазили и 1% от ЗАДЪЛЖИТЕЛНАТА процедура.
Ти подписвал ли си протокол?
Какви са тези таблици?
Според Закона НЕ МОГАТ да начислят за повече от 30 дни
Изобщо дай малко повече инфо.
Един съвет в аванс: ВСИЧКИ взаимоотношения с Еон САМО И ЕДИНСТВЕНО В ПИСМЕН ВИД.
Утре сутринта подай ЖАЛБА с вхномер в която искаш разяснение на какво основание ти е начислена сума. В нея изрично настояваш да се посочат на база кой член от ОУ ти е начислена сумата и по каква методика.
Отдолу задължително дбави изречението
Разбира се, до уточняване на случая, аз ....... ще продължа да заплащм в срок сумите за РЕАЛНО консумирана и доставена ел.енергия.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Измама от E.ON
« Отговор #40 -: Август 25, 2009, 11:42:10 am »
При мен електромера си се нулираше известно време. Плащах си по показанията, те си бяха обозначили, че се нулира, но 2-3 мес. след обозначенията не беше сменен. Накрая си го смениха, оставили са от ЧЕЗ протокол за смяната и показанията и вече си плащам каквото показва ненулиращия се, нов уред. Наскоро пуснаха нещо, че докато оспорваш сметката не може да ти спират тока. Свържи се и с ДКЕВР. Мисля, че те таксуват сякаш си крал ток.

gago

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
eon ни изнудват да плащаме два пъти една и съща сметка
« Отговор #41 -: Ноември 24, 2009, 12:20:34 pm »
Ще бъда благодарна на всеки който ми даде съвет как да докажа,че съм била до момента съвестна към Е.он ,а те очакват от мен да платя за нещо което не съм направила.При рутинна проверка установяват нередности в електромера, свалят го ,сменят го  и всичко това без да информират някой.Начислява ми се някакво наказание ,за което разбирам, когато отивам да си платя поредната сметка-никой не е намерил за правилно да ме информира,по никакъв начин нито с писмо,нито по телефон.Отговорът в центъра за клиенти беше ние ви поставяме изправни електромери,а вие нещо сте ги правили.Мисля,че при констатирането на някакво нарушение би било редно да присъствам или аз или домоуправител.Та така могат да отидат у всеки да сменят електромера и после- плащай.Посъветваха ме да подам молба за разсрочване,но и това не е решение.

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
eon ни изнудват да плащаме два пъти една и съща сметка
« Отговор #42 -: Ноември 24, 2009, 12:24:10 pm »
ДКЕВР

Като го сменят тоя електромер трябва да издадат протокол с показанията му. Ако електромера е бил дефектен проблема си е техен. Вече ако сте човъркали да крадете ток тогава имаше някви наказания.

Но ако не се лъжа вече влезе в сила, че докато не се изясни спора не плащате исканите суми, а плащате само текущото си потребление и тока не се спира.

marksman

  • Новак
  • *
  • Публикации: 14
    • Профил
eon ни изнудват да плащаме два пъти една и съща сметка
« Отговор #43 -: Ноември 24, 2009, 08:30:56 pm »
Не подавайте молба за разсрочено плащане, така Вие се признавате за виновна и трябва да си платите като поп \"за нещо което не съм направила\";. Първата стъпка е да поискате чрез жалба до Е ОН Продажби , /забележете, че Е ОН се разделя на 2 фирми-Е ОН Продажби и Е ОН Мрежи и следете към кого ще пускате жалбите си/ да Ви обеснят за какво са Ви начислили тази сметка и като опишете всичко, че сте ходили в \"Центъра за обслужване на клиенти\" и те какво са ви отговорили и т.н.  Задайте въпросите, които имате в жалбата/Вие сте ги задали по-горе/. Е ОН трябва да ВИ отговорят в 1месечен срок и задължително ще Ви изпратят протокол! Не забравяйте да си плащате текущите сметки за ток, допълнителната сума която дължите, не я плащайте, тя е спорна сума. Според Общите условия, ел.захранването няма да бъде прекъснато до изясняване на случея. След като Ви отговорят, отидете при адвокат с отговор на жалбата и той ще Ви посъветва какво да правите по нататък! Ако имате някъкви въпроси пишете във форума!
« Последна редакция: Ноември 24, 2009, 09:59:00 pm от marksman »

Ивелина Николова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Измама от E.ON
« Отговор #44 -: Декември 10, 2009, 03:48:41 pm »
Здравейте. Аз съм един изряден плащец към Еон до момента в който отивам да си плащам сметките и ми съобщават че дължа 420 лева начислени за последните шест месеца чрез констативен протокол. Веднага се обадих на телефона който е даден и операторката ми съобщи че електромерът ми не е бил изправен но искам да заявя че никой не ме е потърсил от Еон да ми съобщи че има такъв проблем. В същото време при прибиране в къщи установявам че електромера е сменен без моето съгласие и без да ме оведомят и без знанието на никой от целия блок.Решила съм да подам жалба до Еон , но искам да ми помогнете да разбрера моите права. Благодаря предварително.