Автор Тема: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS  (Прочетена 1091 пъти)

allanon04

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте,
Така се случи, че купих спешно мобилен телефон Sony-Ericson от магазин на GERMANOS.
Апарата дефектира след 3-4 месеца.

В момента положението е такова, че клавиатурата на телефона понякога работа, а понякога не.
Телефона се разходи 3 пъти до сервиза им в София:

1-ви път - Върнаха го защото бил работел ок и нямал проблеми.
2-ри път- Сменена клавиатура, за което даже не ми дадоха протокол
3-ти път - Този път му сменили версията на software-а.

Проблема е, че това се проточи почти 2 месеца.
Наистина не знам какво да правя и те се държат ужасно нагло, лъжат ме в очите и т.н.
Ако някои има съвет какво може да се направи?

Благодаря на всички за помощта :)
« Последна редакция: Ноември 08, 2007, 06:49:55 pm от allanon04 »

петър

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #1 -: Ноември 08, 2007, 09:45:10 pm »
Здравейте,закупих си GSM-LG KE970
от магазин GERMANOS , след разглеждане на телефона останових следният дефект на телефона той е ,че много слабо звъни когато се пусне песен mp3 трябва да си го нося телефона на ухото за да чуя ако някой ме търси.Занесох го във магазина оставих го за ремонт. Днес ми се обадиха,че телефона ми е готов да дойда да си го взема от магазина, отидох до магазина управителката ми даде телефона и ми каза,че е готов вече преисталирали са софтуера и е готов пуснах го да чуя как звъни но уви пак същият проблем второ стъклото на телефона беше надрано исках да сменя телефона за друг но тя ми отговори,че от нея не зависи даде ми телефона на сервиза обадих се и там ми казаха,че винаги с тях си измиват ръцете.
все пак това е телефон за 500 лева искам да ми заменят телефона със друг а не да ме обеждават,че mp3 по принцип си свири слабо.

петър

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #2 -: Ноември 08, 2007, 09:51:29 pm »
нова телевизия му е майката поне да види народа на кой да се доверява мошенници на всякаде

emine

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #3 -: Декември 04, 2007, 10:32:59 pm »
Аз също съм страшно недоволна от германос.Взех си телефон nokia n73, след месец почна да дав  дефекти.Казаха ми че до 10 дена ще ми се оабадят,минаха се 10 дена никакви ги няма,отидох да проверя какво става и те викат че телефона още го няма и че до 30 дена ако не го донесат от сервиза ще ми дадат нов/както и пише в договора/ минаха 30 дена те отново не ми се обадиха ,аз отново отидох при тях и те казаха че пускат молба за подмяна на телефона с нов и че до 3 дена ще ми се обадят да ми кажат е извинявайте ама от умрел писмо не се чака.Минаха 5 дена аз отново отидох и те почнаха да се оправдават ,понеже декември имали много поръчки за телефони,правели ревизии и им е било забранено да се дават телефони ,а щом са се забавили начи щели да го подменят ама на 07.01.08 и аз пощурях като чух.А процедурата е такава: На 24.10.07 взимат тел за сервиз. и на 24.11.07 трябваше да пуснат молбата и до 3 дена да ми се даде нов телефон! НО поенеже са мошеници долни само ме разиграват!НИКОГА НЕ СИ ВЗИМАЙТЕ ТЕЛЕФОН ОТ ГЕРМАНОС!

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #4 -: Декември 06, 2007, 01:06:49 pm »
Искайте си парите - според Закона за защита на потребителите ако ви задържат стоката за ремонт над 30 дни, можете да развалите договора. Консултирайте се на телефон 0700 111 22 - КОмисия за защита на потребителите, 1 имп. от цялата страна.

Илина

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #5 -: Декември 06, 2007, 02:46:05 pm »
Купих си телефон SE W580i от Германос, но първата партида която са доставили има фабричен дефект много бързо се пука клавиатурата съответно и моята http://tehnozona.bg/?mod=news&article=843  . Аз го занесох за ремонт и ми казаха че до 1 месец трябва да ми го върнат поправен. Питането ми е: след изтичането на този срок ако не ми го върнат оправен(поради липсата на части, т.е. клавиатура) какви са ми правата, може ли да си искам друг телефон???  Проблема бил, че телефона е нов модел и нямали части, а като им го оставях казаха че от София са им се обаждали и са ги уведомили за проблема. На въпроса ми защо като звъня и никой не ми казва какво става с този телефон, ми отговориха, че можели на всеки 5 мин да ми звънят и да ми казват че няма части. Т.е. сега аз трябва да си чакам да мине срока и после какво????

НИКОГА НЕ СИ ВЗИМАЙТЕ ТЕЛЕФОН ОТ ГЕРМАНОС!
« Последна редакция: Декември 06, 2007, 02:47:01 pm от Илина »

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #6 -: Декември 06, 2007, 03:59:46 pm »
Още при първия дефект може да искате смяна и да настоявате, че не желаете ремонт. Дали ще се съгласи - е, казано е, че избора е ваш, ама ако е икономически необосновано може да откаже.

Илина

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #7 -: Декември 06, 2007, 04:37:56 pm »
Нямях право, защото беше минало повече от 3 дена (само тогава можело да заменят апарата)

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #8 -: Декември 06, 2007, 06:12:59 pm »
Илина: Срокът не е вече 3 дни, а две години от покупката.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #9 -: Декември 07, 2007, 09:50:09 am »
elenaaleks е прав - срокът стана 2 години през лятото на 2006-та, когато Закона за защита на потребителите бе променен. Така че искайте смяна!

Илина

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #10 -: Януари 02, 2008, 01:07:16 am »
Здравейте, след като ми върнаха телефона на 22.12.2007 от ремонт (вече сменена клавиатура) днес 1.01.2008 вече е със същия проблем ОТНОВО СПУКАНА КЛАВИАТУРА, т.е. НОВАТА.... Въпросът ми е аз пак ли трябва да си го занеса в Германос, те пак да ме бавят 30дни и след 10 дена аз пак да им го връщам???? И така до кога??? Имате ли някаква идея? Незнам защо въобще си купих телефон, който ще седи повече време в сервиза на Германос отколкото аз да го ползвам???

Илина

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #11 -: Януари 02, 2008, 01:09:10 am »
И още един въпрос ако искам смяна на телефона, то пак същия модел ли ще ми дадат??? Защото аз вече не искам такъв - с проблемна клавиатура :(

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #12 -: Януари 03, 2008, 09:24:03 pm »
Ако не искате същия модел, поискайте си парите обратно.

Deisy

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #13 -: Януари 31, 2008, 01:23:09 pm »
Здравейте ,
имам проблем с нов телефон закупен от ГЕРМАНОС , дефектен който не работи от първата минута на закупуването . Опитах да го заредя , но телефона постоянно се изключва и изписва батерията е изтощена , изобщо не моге да се зареди и в момента  в който се махне зарядното ,телефона се изключва . От Германос ми казаха 4е до 3 дни се заменя , аз същият ден се обадих по телефона да съобщя, сменяха батериата и докато беше пълна батериа - телефона работеше половин ден , в момента в който падна батерята телефона не може да се включи и не се зарежда. Първо становище от сервиза - софтуерен ъпдеит . Втори път пращтан на сервиз - сменена батерия, и отново не се включва и зарежда след като се изтощи батериата . От 06.01.2008 до днес 31.01.2008 не съм ползвала телефона , постоянно ми повтарят  че не може да се замени за нов , т.е купувам си нов телефон и след като не работи и е дефектен , аз да забравя ли за него .Как се процедира в такъв случай?

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #14 -: Януари 31, 2008, 04:48:18 pm »
Подайте писмена жалба до Германос с която да поискате да ви заменят телефона. Изпратете и копие до КЗП.