Автор Тема: Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS  (Прочетена 1092 пъти)

dazi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #15 -: Февруари 02, 2008, 01:09:18 am »
Здравейте,нашия проблем е със закупен фотоапарат Олимпус за 500лв, от Германос!
След 3 седмици работа , апарата даде дефект-изписва, че капачето е отворено и блокира! Работи когато си иска! На няколко пъти описваме дефекта, защото когато им го покажем взема, че се включва и така се протакат нещата. Накрая склониха в Германос  и го пратиха в сервиз. Върнаха ни го и след  30 минути пак старата песен.  Казаха,че оправили някакви връзки.
Какво да правим? Пак ли да пращаме фотоапарата в София, в сервиз или да почваме войната-и каква е процедурата за начало?  Най-лошото е, че е на лизинг и плащаме месечно пари на вятъра!

ravel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #16 -: Февруари 08, 2008, 12:46:09 pm »
... И аз си патя от МР3 плейър, закупен от ГЕРМАНОС - Смолян! На вторият ден отказа да работи и ми обещаха, че ще го подменят! Почна се едно звънене, питане, увъртане, докато не им определих срок за да го подменят (все пак са Германос, а не някой махленски магазин.....) Работя във вестник и знам правата си като потребител - ще ги изчакам днес и ако не стане, знам какво да направя... Така че, съветвам всички, НЕ СИ ТРАЙТЕ, а давайте да докараме това общество до по-добри условия!!!!!

Grande

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #17 -: Февруари 13, 2008, 05:49:44 pm »
Струва ми се, че всичко дето е негодно от Гърция ни го мъкнат тук! Германос изнуди една възрастна двойка да подпишат поредния договор с Глобул за 100 мин при положение, че хората вече си имаха такава услуга. Да го дадяли на някой техен роднина...

snej

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #18 -: Февруари 13, 2008, 11:43:49 pm »
Zdraveite,slu4aino popadnah v tozi sait i sam adski razo4arovana ot ne6tata v Bg i otno6tenieto na vsi4ki kam potrepitelite.V momenta jiveia v UK i iskam samo da spodelia kak stoi polojenieto s garanzionnia srok i pravoto ni kato potrebiteli.PO4ti navsiakade 90% ot magazinite imat return polisy-do 2 sedmizi ili 28dena ima6 palnoto pravo da varne6 zakupenata stoka i da iska6 obratno parite si ili da ia zameniat i zabelejete  BEZ NIKOI DA TE PITA ZA6TO ISKA6 DA GO NAPRAVI6!Az v na4aloto daje mi be6e pritesneno kak da varna ne6to koeto ne mi stava ili ne mi haresva 5 dni sled kato sam go kupila naprimer a to se okazva 4e jenata daje ne ia interisuva za6to i nai-u4tivo mi predlaga parite obratno.E i v tova otno6tenie BG ima mn mn mnogo o6te da se u4i.Stava mi mn bolno kato vijdam otno6tenieto kam potrebitelia v skupata ni Bulgaria.ZAbravih samo da otbeleja 4e garanzionia srok zadaljitelno e otbeliazan za kasovata belejka i nai vajnoto koeto se iska ot teb kato potrebitel e samo da ia zapazi6 i razbirase da se varne6 o6te vednaj do magazina dori i na 27mia den ot pokupkata  i pak 6te ti opredlojat zamiana s nova stoka ili pari...

Georgi Zhekov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Здравейте,
Аз също направих грешката да си закупя телефон от магазин на Германос, ползвах го 4 дни и той дефектира. Вече 31 дни е в сервиза им и до този момент никой не ми се е обадил, че е отремонтиран. Преди седмица, когато попитах дали е готов една от служителките на магазина беше така \"любезна\" да ми каже да си закупя нов. Предишният телефон който закупих от германос също спря да работи, стоя 30 дни в сервиза и ми беше върнат с дефект причинен от самия сервиз.
От досега прочетените теми разбрах как да процедирам, но имам въпрос: НЯМА ЛИ ИНСТИТУЦИЯ В БЪЛГАИЯ, КОЯТО ДА НАЛОЖИ САНКЦИИ НА ФИРМА ГЕРМАНОС СЛЕД КАТО ОТ ТАЗИ ФИРМА МАСОВО СЕ ПРЕДЛАГАТ НЕКАЧЕСТВЕНИ СТОКИ НА БЪЛГАРСКИЯ ПОТРЕБИТЕЛ ?

Cambodja

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 248
    • Профил
Институция има, ефективен закон не :)
« Последна редакция: Май 25, 2009, 10:14:23 am от Cambodja »

genito

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #21 -: Ноември 24, 2009, 07:55:27 pm »
И аз имам проблем с покупка от Германос. Закупих си mp3 . Беше в понеделник, на другия понеделник я върнах за рекламация в магазина в моя град. Беше подарък за сестра ми. Няма да описвам колко е разочарована задето още не е дошла от сервиз......

hari36

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #22 -: Декември 26, 2009, 05:05:12 pm »
Здравейте,имам същия проблем като kod.Купих си нокия 6120 и 5 месеца преди да изтече гаранцията изведнъж отказа да включи.Занесох го на Германос и разбира се проблема е това че е мокрен при условие че това не е вярно.Изгубиха клиент от моя страна а и доста покрай мен,а бях добър клиент докато копувах.НЕ КОПУВАЙТЕ ОТ ТЯХ.

ludnica18

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #23 -: Януари 24, 2010, 01:30:28 pm »
ГЕРМАНОС (в добра комбинация с ПЛЕСИО) продават телефоните си без никакво намерение за сервиз. За всички, които мислят, че комисията за защита на потребителя върши работа - лъжат се. Комисията се намеси при поредния случай за сервиз от 40 дни и нищо не направи - предложиха на човека да заведе дело и да се оправя. Така че забравете за помощ различна от съд.
« Последна редакция: Януари 24, 2010, 01:30:47 pm от ludnica18 »

DENON

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Големи проблеми с гаранционното обслужване в GERMANOS
« Отговор #24 -: Януари 25, 2010, 09:06:21 pm »
ГЕРМАНОС - как звучи само........, а  ??!!!?  Човек неволно прави асоциация с нещо свързано с Германия, нещо немско, качествено демек...... ;–)   ДА НО НЕ уважаеми потребители. Тази \"фирма\" би трябвало да се нарича  \"ПРОТИВАРУС ГНУСОС РОМЕОС ПЕДЕРАСОС и БАНДИТОС\" ООД или поне \"МАЛЯКАС де АЛЪШ-ВЕРИШОС\" Ltd.  Да-а-а.