Автор Тема: Туристическа агенция \"България Холидей\" - НИКОГА ПОВЕЧЕ!  (Прочетена 363 пъти)

Drevnata

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
Мой близък е редовен клиент на туристическа агенция \"България Холидей\". От години ползва техните услуги и не е имал никакви забележки. Преди няколко седмици отново се свързва с тях – иска да организира за свои приятели обиколка из няколко БГ курорта. Групата е от 8 човека, повечето гости от чужбина. Клиентът сам посочва хотелите, в които иска да отседне, дори дава координатите им на агенцията. Задължение на туроператора остава единствено да се обади в хотелите, за да запази стаи за посочените дати. От агенцията дори отказват да поръчат вечеря в един от хотелите с мотив – забележете! – че им било неудобно. Клиентът е принуден сам да се обади във въпросната кръчма и да поръча исканата вечеря. Както и да е. Наближава началната дата на пътуването, но се случва така, че двама от групата са възпрепятствани да заминат. Обаждат се в \"България Холидей\" и питат дали може да се направи нещо по въпроса, тъй като всички нощувки са предплатени 100%. Казват им, че евентуално могат да им направят някакво намаление при бъдещи почивки, но пари не връщали.
Клиентът се примирил с положението и прежалил парите, които съвсем не са малко – почти четирицифрено число. Решил поне за първите две нощувки да ползва платената стая като изпрати 11-годишния си син на почивка с останалите от групата. Огромно било изумлението, когато пристигайки в хотела, се оказало, че въпросната стая е с отменена резервация. Наложило се хлапето да спи в тройна стая, а били 4 човека. Нищо, че баща му бил платил отделна стая. Клиентът веднага се обажда на туоператора и след няколко телефонни разговора с любезна служителка на агенцията, е прехвърлен към управителката на “България холидей”. Тя с изключително арогантен тон обяснила, че резервацията е анулирана и според договора, подписан от клиента, самият той дължи 100% неустойка при отказ от услугата по-малко от 7 дни преди първата нощувка, т.е. няма да получи и лев от парите си. Парадоксът е, че клиентът не се е отказал от нощувките и не е подписвал анекс към договора за анулиране на резервациите. Просто в телефонен разговор е попитал дали има начин да се направи нещо и не е давал съгласието си резервациите да бъдат анулирани.
Какво се получава – агенцията прибира парите, анулира резервациите и без грам усилие и притеснение печели сериозна сума само от един клиент.
Явно “България холидей” просто ей така афишира гръмки лозунги на своя сайт: “Наша основна цел е НАЙ-ДОБРОТО ЗА НАШИТЕ КЛИЕНТИ – да преживеете мигове, спомените за които са трайни и винаги щастливи.” А всъщност само чака някой да подпише договор и да му бие шута. Независимо, че е редовен клиент.
« Последна редакция: Ноември 09, 2007, 11:03:46 pm от Drevnata »

bjork

  • Новак
  • *
  • Публикации: 41
    • Профил
BG kurorti - never...