Автор Тема: каде и как да подам жалба  (Прочетена 432 пъти)

Минчо Тодоров

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
каде и как да подам жалба
« -: Ноември 17, 2007, 10:57:54 am »
става въпрос за един магазин за авто части,исках да си сменя ремъка на колата и от там ме пратиха в тяхен сервиз за да нямало проблеми.Въпросния сервиз е малко гаражче и след смяна не получих нито гаранция нито касов бон както и от магазина,взеха ми 80лв. както на всякаде само че не можаха да направят нищо.На следващия ден ходих на диагностика 35лв ми взеха и ми казаха че ремъка не е зацепен правилно ,върнахсе пак уж го правиха и ми казаха че сам се набутал с колата понеже я купих наскоро и ремонта може да струва около 1000лв от там на 2 елкона по 30лв и в сервиз които ми оправи ремъка за 170лв плус смяна на масло за 50лв защото беше с бензин от неправилната центровка а бах го сменил преди 100км.И така за смяна на ремък 400лв и сега не искат да ми покрият половината расходи.При положение че маи работят нелегално от сервизчето как и каде и каво мога да направя по въпроса.

lidi4ka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
каде и как да подам жалба
« Отговор #1 -: Ноември 28, 2007, 01:08:50 pm »
Уважаеми Господа и Дами, имам проблем и незнам към кои да се обърна. Писнами да ходя по мъките! Закупихме си нов автомобил Рено - Симбол. На 8220 км отказа  викнах ме пътна помощ, закараха ни в най- близкия сервиз. Още не бяхме влезли в сервиза и господина който го примаше каза гориво.3 дни колата беше в сервиз. Обадиха се след това и ни заха дюзи.бБяха източили горивото без наше знание и разрешение.След което ние отидохме и взехме колата и решихме да отидем в София. Там "диагнозата" се потвърди с допълнение и горивна помпа.Вдигнах ме луд скандал и стигнах ме до официалният вносител там казаха: за нас няма немърливост на колегите но за запазването на добрите отношения ще ви направим 25% отстъпка.
Моята Молба е следната : към кого да се обърна, и как да процедирам от тук на там . Имам ли право да заведа дело. Писна ми да те правят на идиот в тази страна и да няма закони.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
каде и как да подам жалба
« Отговор #2 -: Ноември 28, 2007, 03:30:30 pm »
Уважаема ludi4ka - вероятно е имало причина да източат горивото - поискахте ли си го обратно? Колата  е само на 8000км - вероятно е в гаранция  - кои покри разходите в този случай - вие или вносителя? 25% са сериозна отстъпка за толкова скъпа стока. В края на краищата не ми стана ясно какво точно искате от вносителя и за какво искате да го съдите.... Може би ако си сдържате малко нервите и не вдигате луди скандали (Има и друг начин да предявите претенциите си)  нещата ще се решат и без съд.

solej

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
каде и как да подам жалба
« Отговор #3 -: Януари 06, 2008, 08:32:54 pm »
Здравейте! Вероятно постъпих глупаво, но тъй като имах нужда от книгата Macromedia Flash 8 - Официален учебен курс, а никъде не я намирах, реших да си я поръчам от интернет книжалница www.books.bg. Прочетох внимателно условията им и тъй като изискваха парите да се преведат предварително по банков път, внесох необходимата сума (около 26 лв.) на 18.12.2007г. Съответно фирмата се задължаваше в срок от 2 до 5 работни дни да ми достави поръчаната от мен книга. От банката ме увериха, че парите са преведени, но до ден днешен от фирмата няма нито вест, нито книга. При това им написах няколко писма, а на посочените от тях телефони за връзка никой не отговаря.
        Моята Молба е следната : към кого да се обърна за помощ и как да процедирам за вбъдеще.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
каде и как да подам жалба
« Отговор #4 -: Януари 06, 2008, 09:36:40 pm »
Май с тези трябва някой сериозно да се заеме : \"www.books.bg са неоткриваеми\"

Звъннете за безплатна консултация (цена на разговора - 1 импулс от цялата страна) на телефона на Комисията за защита на потребителите - 0700 111 22.

В случая най-малкото са нарушили закона за защита на потребителите, където изрично се забранява авансово взимане на пари от клиента при дистанционна търговия.

jivko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
каде и как да подам жалба
« Отговор #5 -: Януари 07, 2008, 02:51:31 pm »
spechelih ot kokakola digitalna fotoramka.izpratiha mi defektna i dori bez distancionno.sled desetki razgovori se razbrahme az da q izpratq obratno v kokakola,ate da mi dostavqt nova.pratih defektnata i ne poluchih novata.sega kato se obadq,mi kazvat,che nishto ne mojeli da napravqt! nqmqm dumi!!! Molq nqkoi ako moje da mi dade savet. BLAGODARQ