Автор Тема: ПАН сервиз-некадърници и мошеници  (Прочетена 5275 пъти)

trezegeto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ПАН сервиз-некадърници и мошеници
« -: Ноември 30, 2007, 02:47:09 pm »
Служител съм в магазин за бяла техника.Постоянно получаваме оплаквания  от този или онзи сервиз,нпрекъснато обясняваме на хората,че сервиза е този към когото трябва да се обръщат,но те не престават да вдигат скандали тук в магазина.Не се бях замисляла дали наистина сервизите си вършат работата,докато не ми се случи на мен да ми се повреди уред,закупен от нашия магазин и ми се наложи да се обърна към ПАН сервиз.За да \"докарам\"техник вкъщи ми отне 3 седмици след многократни обаждания по телефона,като всеки път ми определяха дата и ......техник в крайна сметка не идваше.Наложи се да отида лично в сервиза и да ги помоля\"както аз си знам\".Това помогна-на същия ден имах техник вкъщи.Той установи,че ще се сменя платка.Разбрахме се след около 2 седмици да се обадя да проверя дали ми е пристигнала платката(200 км.трябваше да пътува въпросната платка).Та...обаждам се аз да си търся платката и ми вдига един господин,който даже и не ме попита за кой уред става въпрос,а ми заяви,че техници нямало,всичките били в софия,и......не знаел нищо за никаква платка,да се обадя в понеделник.Помолих за помощ зам.-управителя на на магазина.Тя се обади и оттам и отговориха,че за такава платка се чакало 3 месеца.А,кажете ми,нормална държава ли е това-по грубите ми сметки за да ми отремонтират повредата аз трябва да чакам минимум 5 месеца(това по първоначални данни-не се знае колко време и обаждания ще ми отнеме да си докарам платката вкъщи от сервиза).Тъпата платка е във Варна ,а аз съм от В.Търново.Ако наистина съществува такава съм съгласна и сама да отида да си я взема.Просто не знам какво да направя,къде да се оплача,за да ми обърнат внимание.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
ПАН сервиз-некадърници и мошеници
« Отговор #1 -: Ноември 30, 2007, 04:11:01 pm »
Според действащото законодателство клиентът трябва да се обърне към търговеца, а не към сервиз, ако стоката, която е закупил е показала дефект, независимо дали има или няма гаранция, в срок от две години от закупуване. Така, че клиентите с право се обръщат към вас в магазина.

Колкото до Вашия случай, ако не ви поправят уреда в срок от 30 дни от предявяване на рекламация, може да поискате търговеца (в случая магазина, в който работите) да ви върне парите, да ви замени стоката, да направи отбив от цената...

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
ПАН сервиз-некадърници и мошеници
« Отговор #2 -: Ноември 30, 2007, 04:58:34 pm »
За да тече обаче този 30 дневен срок, трябва да отидете при търговеца и да настоявате да ви запише в книгата за рекламации (задължителна по закон). Ако не го направи - пуснете оплакване в Комисията за защита на потребителите (консултация на телефон 0700 111 22 на цена 1 импулс от цялата страна).

karakon4o

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ПАН сервиз-некадърници и мошеници
« Отговор #3 -: Май 15, 2008, 07:51:20 pm »
Пан сервиз издава невалидни гаранционни карти и след това се гаврят с хората. Лично го преживявам в момента.

zzz

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
ПАН сервиз-некадърници и мошеници
« Отговор #4 -: Декември 13, 2008, 12:17:58 pm »
Искам да разкажа неволите си от среща с Пан-сервиз. Преди време стъклата на фурната ми, марка DAVOLINE, се счупиха, и след като се порових в нета, открих, че именно те поддържат тази марка фурни. Обадих им се по телефона, обясних за какво става дума, и те ме увериха че имат два модела стъкла - тоест два модела от вътрешните и два от външните. Направо камък ми падна от сърцето, защото иначе трябваше отново да дам над 200 лв за готварска печка, а на тази и нямаше нищо и си работи перфектно. Още повече се засили радостта ми, като ми казаха, че цялата услуга - стъкла и монтаж, няма да ми струва повече от 50лв. Веднага занесохме печката в сервиза. Няколко дни по-късно реших да им се обадя по телефона и да проверя какво става. След като цял предиобяд в работен ден никой не ми вдигна, най-накрая някаква жена ми обясни, че нямат ток от 2ч. предната  нощ (!). Изобщо не си направих труда да бъда учтива и им обясних, че монтирането на две стъкла не представлява за мен голяма трудност и мога да си ги сложа, само да ми ги дадат. Обещаха ми, че на следващия ден ( събота) между 10 и 14 часа  печката ми ще бъде готова. Успокоих се и зачаках утрото. В събота отново реших да им се обадя, за да се уверя, че всичко е наред и че мога да си взема електроуреда от тях. Направо побеснях, като ми казаха, че нямали стъкла, за този модел. Ама как така, нали само преди 4 дни имаха, и то два различни модела. По-късно, пак след разговор с тях, вече бяха намерили едното стъкло, но за другото се налага да чакам до понеделник след обед, когато ще ми кажат дали са успели да намерят и другото!
Така за две стъкла, чието монтиране е лесно като детска игра, се наложи да чакам повече от седмица, и изобщо нямам надежда, че ще си взема печката ремонтирана!

Hristofor Kossev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ПАН сервиз-некадърници и мошеници
« Отговор #5 -: Септември 09, 2011, 03:59:12 pm »
ПАН СЕРВИЗ СА НЕКАДЪРНИЦИ И ХАБЕР СИ НЯМАТ ОТ ЕЛЕКТРОНИКА \"ТЕХНИЦИ\" ИМ !!!

Hristofor Kossev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ПАН сервиз-некадърници и мошеници
« Отговор #6 -: Септември 09, 2011, 04:32:24 pm »
Да разкажа за комунистическото им одношение към клиентите си и \"добре\" извършените ремонти там.Тези \"Специалисти\" си живеят в комунизма още - заплатата им тече пари бол, закакво да се зорят и да поправят нещо въобще.
Нося аз един телевизор Самсунг старичък проблем с захранването - електролитните кондензатори заминали, сменят те каквото сменят и опа дистанционното не работи - объркали кабели и то изгоряло. равносметка 2 пъти го нося. След една година пак захранване пак 2 пъти го нося щото тия не сменили всичко и бавно вадеше образ.След още около година пак. Та след около 5-6 пъти носене и около 3 години носене специалистите от ПАН ЕБАН оспяха да направят това захранване, замалко една петилетка. Засега работи Самсунга.
Понататъка - първите сд уредби - сд след една година беше за чистене, но аз тогава не бях на ясно какво се прави и техникът Пецев още му помня името на измамника ми открадна моето и сложи друго сд което за нищо не ставаше. Така и уредба от това не стана, моето сд потъна някъде, мерси на ПЕЦЕВ КРАДЕЦА.
Така отново тези дни на дядо ми телевизор Голдстар - захранване - нормално, стар е не е правен никога.
След 3 пъти носене в сервиз ПАН ЕБАН телевизора се замозагасваше- Специалистът се изказа, че не можел да открие проблема докато не изгори напълно захранването. Накрая го занесохме в Квартален Сервиз и хората СМЕНИХА ЕЛЕКТРОНИЯТ КЛЮЧ-транзисторчета и един от основните кондензатори и всичко е ок. Последната история не ви ли е позната от някъде. ПРИЗА е за СПЕЦИАЛИСТИТЕ от ЛЮЛИНСКИЯТ ПАН ЕБАН, разпределен по равно с СПЕЦИАЛИСТИТЕ от ПАН ЕБАН на ЦАР СИМЕОН. БРАВО ЗА ПАН ЛАЙНЯН !!!
Добре, че другата ми техника е читава и нямам работа със Специалистите от подобен ранг и не желая да имам повече.

Stefan Garmidolov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ПАН сервиз-некадърници и мошеници
« Отговор #7 -: Декември 06, 2011, 08:17:17 pm »
Преди 2 години ми се скапа  съдомиялна Индезит (след 3 месеца) употреба. След като тези некадърници ме въртяха 3 месеца не се стърпях и писах до Индезит - Италия. Писмото ми беше препратено до централен сервиз България и проблема беше решен за 1 седмица. Направете и вие така за да се знае колко струват и какви грешни пари се изливат там!

Stefan Garmidolov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
ПАН сервиз-некадърници и мошеници
« Отговор #8 -: Декември 20, 2011, 11:15:18 am »
Ако искате да загубите време, пари и нерви вървете в Пан сервиз В. Търново!