Автор Тема: Проблеми с Билла  (Прочетена 22153 пъти)

iliandj

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Маргарин CLEVER произведен за БИЛЛА България
« Отговор #15 -: Януари 16, 2008, 09:30:54 pm »
Еми какво очаквате, купувате си ефтини хр.продукти, които се правят по-поръчка на супермаркетите или в самите тях. На самия маргарин си пише, че не става за термична обработка, не може да очаквате да напишат \"Вредно за вашето здраве\". Всеки продукт е вреден в някаква степен, всичко вече е изкуствено създадено и наблъскано с бои, аромати, стабилизатори и не знам си какво още.

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
Маргарин CLEVER произведен за БИЛЛА България
« Отговор #16 -: Януари 20, 2008, 02:40:29 pm »
За съжаление и много скъпи продукти са със съмнително качество,а и по-отношение на храните не трябва да има компромиси.Преди години имаше наденица кучешка радост беше на една от най-ниските цени,но се правеше от месо.Пушените бутове са се опушвали със седмици и са били с много дълъг срок на годност без да се развалят,а в днешно време с химикала и за половин ден пушен бут.Та идеята ми е,че и това с екологично чистите райони и био-продуктите макар и не винаги много често е просто един рекламен трик.Пак преди години в селската сладкарница сутрин бозата беше сладка,а към обяд ставаше по-резлива,а сега дори и там вкуса не се променя и това се постига със повечко стабилизатори и цената не е намаляла с оглед на много по-голямата трайност.Мойто лично мнение относно хранителните продукти е да не се делят на евтини и скъпи,а годни или негодни.
« Последна редакция: Януари 20, 2008, 02:50:40 pm от mikile »

pixel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #17 -: Февруари 13, 2008, 01:37:13 pm »
Днес за пореден път си тръгнах ядосана от Билла и мисля вече да не пазарувам от тази верига. Разбирам, че заплатите на касиерките са ниски, но това не може да е оправдание за грубото отношение на някои от тях към клиентите. Това, че някои клиенти лъжат с кантара като си мерят плодовете и зеленчуците не е причина касиерката да изгледа накриво точно мен, да каже многозначително: \"Сигурна ли сте че тежат толкова\", да отиде да ги провери и после даже и да не ми се извини,а е причина просто да сложат човек на кантара както в една друга подобна верига. Да ми хвърлят продуктите след маркиране върху продуктите на клиента преди мен също не ме прави щастлива клиентка на Билла.Да ме избутват служители на Билла от щандовете за да си заредят стоката с огромните си платформи - също. А случката, която днес преля чашата даже не ми се разказва, защото още ми е прекалено обидно.

philippa

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Магазин \"БИЛА\"
« Отговор #18 -: Декември 28, 2008, 07:44:59 am »
Искам да ви представя следният случай, в който бяхме ощететни финасово и морално от верига магазини БИЛА по времето Коледа и новогодишните празници в навечерието на 2009 година.
На 27 декември 2008, наша семейна приятелка ни подари кутия шоколадови бонбони -  Ferrero Rocher – след неприятния инцидент свързан с тях, разбрахме, че бонбоните са купени и донесени от Гърция, където понастоящем работи нашата приятелка.
След като ни бяха подарени бонбоните ни се налжи да минем през магазин БИЛА в град Плевен, за да напазаруваеме продукти за празниците. По това време вече бяхме изяли няколко бонбона от кутията. При влизането ни в магазина нямахме 0.50 стотини на разположение, за да оставим багажа си в багажните клетки, а и не сме знаели, че трябва да се отиде на касата, да ни развалят пари или да ударят печат на стоката. Мислейки, че след като веднъж са платени тези бонбони и са минали през скенер, който ги е маркирал като платени, не мислех, че би имало проблем да вляза с тях на територията на магазина (по това време, все още не знаех, че бонбоните са закупени в Гърция).
По време на покупките дори не съм се доближавала до щанда с шоколодвите бонобони.
При отиването ми на касата, за да платя покупки на стойност от около 50 лева, майка ми си отвори чантата пред служителя на касата, за да покаже, че няма нищо, което да сме се опитали да изнесем незакнно. Вътре бяха и бонбоните Ferrero Rocher. Служителят на касата каза, че те също продават такива бонбони в магазина и ги поиска, за да ги маркира на скенера. Не мислейки, че ще има каквито и да било проблеми ги предоставихме, и при маркирането бяха отчетени като неплатена стока и служителят ни никаза, че са от магазин БИЛА и трябва да бъдат платени.
Ние реагирахме, като изтъкнахме фактът, че тези бонбони не са купени от тях, а те ни попитаха как ще докажем, че не са купени от тях. Обикновено, когато ти подаряват нещо, не ти го дават с касова бележка, така че беше нормално да нямаме такова досказтелство с нас, а и едва ли някой би си мъкнал бележките от Атина до Плевен. Моят отоговор беше, че няма как аз лично да го докажа, но предпложих, че след като имат охранитлени камери в магазина могат да бъдат прегледани записите и да се види дали дори сме се доближавали до щанда с бонбоните и дали сме се опитали да откраднем тази стока. При тази ситуация тя се обади по телефона и дойде човек, който започна да ни обяснява, че не можем да изискваме преглеждане на камерите, защото право на това имало само полицията. В последствие разбрахме, че това е управителят, който не се представи като такъв. Обясни, че не можело заради всеки клиент да проверяваме камерите. Разговорът продължи в този тон около 20 минути, като аз исках да прегледаме записите от камерите, а той ми обясняваше, че не можело да се направи това и трябва да заплатим бонбоните. Не можело аз да влизам в тази стаичка, където са камерите, защото там можело да влиза само полиция. Тогава му предложих да отиде да провери сам, но той отказа. На въпроса ми, защо са сложили тези камери той отговори, че са за тяхна собствена сигурност. Каза, че едиснтвеният начин при който могат да се проверят камерите е да дойде полиция и да провери. След като им предложихме да извикат полиция, те казаха, че „проблемът не е точно такъв”, защото те сигнализарали полицията, само за кражба, а случаят не бил точно такъв. Уведоми ни, че записите от камрите се пазят един месец.
След двадесетина минути безполезно препиране, изнервени, че вечерта ни върви към провал, решихме да платим тази стока, а те ни казаха, че с касовата бележка можем да подадем жалба в полицията ако желаем. Цената на бонбоните беше 8.99 лв.
След като напуснахме магазин БИЛА и се прибрахме в къщи, се обадихме на полицията, и оттам ни отговориха, че случаят не е от тяхната компетенция, а от компетенцията на Българска Национала Асоциация на Потребителите.
Незнаейки какво да направим в този случай, решихме да търсим правата си по всички възможни начини, защото смятаме, че представителите на магазин БИЛА разчитаха точно на това, че няма да се борим за правата си и дори не си направиха елементарния труд, да проверят камерите, за да разберат дали не обвиняват несправеливо клиенти на магазина. Да не говорим, че е крайно унизително да те обвинят в кражба пред пълен магазин и да се държат с теб като с някакво изпаднало същество, което няма никакви права, докато все пак ти си Клиентът с главно „K”. Колкото да фактът, че сами им показахме чантата, в която беше въпросната стока, едва ли подлелжи на въпрос това, че ако бяхме решили да крадем, едва ли щяхме да го направим.
Ние смятаме, че е крайно време всеки човек в България да търси правата си незвисимо дали става дуа за покупка в магазин за 9 или 999 лева или заради това, че са му нарушени други изконни права. Докато не се научим да се борим докрай за „дребните” 9 лева, когато сме ощететни неправомерно, няма да можем да защитим и 999-те лева...независимо в какво са вложени.

sakazakov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Магазин \"БИЛА\"
« Отговор #19 -: Декември 28, 2008, 11:57:05 am »
Преди десетина минути пазарувах в \"Била\". Като закупих яйца от тях. И тъй като бяха на акция от 1.79лв за 10бр. взех два пакета. На касата цената се оказа 1.89лв. Аз разбира се им казах. Касиерката викна човек от щанда за яйцата. С него ходехме да проверим цената и се указа, че сам прав и служителката от щанда прие вината си, но не и отговорността. И тези хора никога няма да поемат отговорност, докато правата на потребителите и човека се потъпкват и няма кой да ги контролира.
Ето това е мрачната действителност в нашата страна за която всеки усетил разликата с една цивилизована страна би желал да живее другаде. И тогава търговците да го мислият. :)
P.S. Сметнах че не е необходимо да говоря с управителия, защото ако той можеше (желаеше) да направи нещо още служителката щеше да го направи.

dqvolina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Магазин \"БИЛА\"
« Отговор #20 -: Декември 28, 2008, 12:55:39 pm »
Отиде реномето и на тоя магазин!Смешно е защото  по филмите в огромните казина на Лас Вегас,веднага се хващат нарушителите и се прави бърз преглед на камерите,а тук тромавата система и мързелът на важните клечки(управители) целят по-скоро да те унижат,отколкото да ти помогнат.Така доверие и клиенти не се печелят според мен.Явно е трябвало да си отстоявате правото и да стоите там докато не ви изпълнят желанието ,защото безгрешни хора няма,а не да ви принизяват до нивото на крадци.Те не биха си отворили чантите!!!!Къде сме ние,къде са те....

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
Магазин \"БИЛА\"
« Отговор #21 -: Декември 28, 2008, 02:22:19 pm »
Голяма грешка, че сте платили!!! Сега нищо не можете да докажете. Трябваше на момента да се изясняват нещата. Например, когато ви обвиняват в кражба, а реално тя не съществува органът който трябва да разреши този спор е Полицията. Ако тя не успее следващата инстанция е съдът! Вие не трябваше да плащате нищо защото така си признавате косвено вината! Давате си съгласието да платите нещо и така казвате писмено, че сте виновни едва ли не. Правилния начин е да поискате да повикат Полиция, защото няма да платите нищо. Хем като дойдат органите могат да изискат и преглед на камерите! Когато има спор между две страни и те не могат да стигнат до споразумение има държавни институции, които да отсъдят. Така че за неплатил клиент, крадец и т.н. се вика Полиция. Ако някой ви задържи неправомерно може да се счете дори за отвличане. И най-малкото, когато се докаже че е неправомерно ви се дължи обещетение!!! Но вие вече нищо не можете да докажете...

galq

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Магазин \"БИЛА\"
« Отговор #22 -: Декември 28, 2008, 03:58:51 pm »
az sam slyjitel na billa i trqbva da vi kaja 4e oxranata e prava v na6iq magazin vseki den xva6tame xora da kradat i to predimno pensioneri az li4no bqx dejyren ypravitel kato xvanaxme
edni decha da kradat izvikaxme ba6tite im za6toto nqmaxa 18 godini varnaxme kamerite i se vidq

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
Магазин \"БИЛА\"
« Отговор #23 -: Декември 28, 2008, 05:54:31 pm »
Мисля,че и вие имате известна вина за случилото се.Могли сте да уведомите охраната на влизане,че внасяте този и този багаж поради еди каква си причина.Действително ако не сте платили бихте могли да изискате преглед на камерите,но в крайна сметка това е едно допълнително усложняване на нещата и за вас и за охраната на Била при положение,че сте могли още при влизането да проявите малко повече отговорност.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
Магазин \"БИЛА\"
« Отговор #24 -: Декември 29, 2008, 10:03:40 am »
Колко нерви щяхте да си спестите ако просто не бяхте вкарвали бонбоните в магазина! Какво значи : \"При влизането ни в магазина нямахме 0.50 стотини на разположение, за да оставим багажа си в багажните клетки, а и не сме знаели, че трябва да се отиде на касата, да ни развалят пари или да ударят печат на стоката.\" ? Незнанието не ви извинява! А и това, че само сте показали чантата изобщо не гарантира, че сте невинни - просто показва, че или сте невинни, или са ви хванали в крачка. На ваше място бих си платила и бих си излязла по живо по здраво. Всеки магазин има политика да таксува стока, която е внесена в него и се предлага и в магазина. Колкото до камерите - в блъсканицата преди празниците мислите ли, че може да се проследи пътя ви из магазина?

carlyangel

  • Новак
  • *
  • Публикации: 25
    • Профил
Магазин \"БИЛА\"
« Отговор #25 -: Февруари 10, 2009, 03:13:02 pm »
Е това изречение изби рибата отвсякъде!Цитирам \"и са минали през скенер, който ги е маркирал като платени\" егати напредналия скенер трябва да е бил ..брей завиден скенер...да маркира стоката като платена!Абе вие как си я мислите тази работа?!Това е МАГАЗИН ЗА ХРАНИТЕЛНИ СТОКИ,което ще рече,че не трябва да внасяте хранителни стоки отвън,все едно в Техномаркет да влезнеш с някой компютър в джоба...ахах нека малко ви е било,че сте си я платили друг път да се научите на ред и дисциплина.И хич не се правете,че падате от Марс и не знаете,че има шкафчета за багаж!

oj

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
Магазин \"БИЛА\"
« Отговор #26 -: Февруари 10, 2009, 04:28:40 pm »
Въпрос: трябва ли всеки път, когато влизам в Била или друг голям магазин да вадя от дамската си чанта всичко, което евентуално би могло дас е продава в магазина - дъвки, дребни бонбони, дезодорант, химикалки и всичко останало - след като го има в магазина. Лично на мен ми се струва нелепо, но кажете, ако греша.

B.Trueger

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 68
    • Профил
Магазин \"БИЛА\"
« Отговор #27 -: Февруари 10, 2009, 05:35:19 pm »
Не грешите - всичко, за което не можете да докажете, че е купено от друго място, се поставя в касетка или се декларира. Всеки от нас е виждал такова указание:\"СТОКИ, ВНЕСЕНИ ОТВЪН И НЕДЕКЛАРИРАНИ, СЕ ЗАПЛАЩАТ (В ТРОЕН РАЗМЕР)\". Ясно е защо е това - ние сме си крадлив народ. А ако искаме магазинаджиите да ни уважават, нека и ние уважаваме техните правила.

p_vanya

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #28 -: Април 05, 2009, 07:00:11 am »
Имах намерение да забравя тази случка и да не се занимавам, но вече пети ден като филмова лента се върти непрекъснато пред очите ми и не ми дава мира. Случвало ли се е на някой да го обвинят в кражба на нещо което дори и не си е помислял, че му трябва и го иска. Охраната на магазин Билла Бургас-Славейков е способна да го направи. Тя дори знае цената на това, което искате да откраднете.
След като платих на касата избраната от мен стока и отправяйки се към изхода към мен устремено се насочи охраната, поиска ми касовата бележка наведе се и извади от рафта под количката ролка домакинска хартия. Попита дали тава е маркирано. Отговорих - че не е маркирано. Естествено, че не е аз дори и не съм си помисляла да го купувам това, за първи път го виждам, не съм го сложила там и се учудвам как е попаднало. Изразих мнение, че дори е възможно да съм влязла с него. Ако някой го е забравил, а аз не съм забелязала...Извикаха шефа на охраната, отиде да гледа записа на камерите и след няма и 2-3 минути се обади по устройството им за свръзка, че в количката не е имало нищо. Тогава въпросния охранител се обърна авторитетно към мен "Госпожо, Вие сте заловена след касовата зона с немаркирана стока и трябва да я заплатите в троен размер. Последвайте ме стоката струва 2,70." Разбирате ли, той охранителя знае цените на всички стоки. Като се добави и факта, че през цялото време ме наблюдаваше докато плащах и спокойно можеше да дойде и да обърне внимание, че е останала немаркирана стока. Кажете ми това не е ли скроен номер? Не мога да си обясня как е попаднала въпросната ролка хартия на рафта под количката след като аз не съм я сложила там? Бях с петгодишната си внучка, но съм сигурна, че не е тя. Вече е голяма и обсъждаме какво да купим, а и едва ли ролка хартия ще привлече вниманието и.  Не я платих стоката. Вдигнах голям скандал от, който се видяха в чудо и ме пуснаха да си ходя, но не в това е проблема. Излязох от магазина разтреперана, унизена, омърсена, смачкана. Детето се уплаши, разплака се и дълго не можах да го успокоя.  Как да обясня, че баба му не е крадла и как да отговоря на безбройните му въпроси относно това, което се случи. Не пожелавам на никого това да се случи - чувството е ужасно
« Последна редакция: Април 05, 2009, 07:03:33 am от p_vanya »

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
За Билла- България
« Отговор #29 -: Април 05, 2009, 12:31:01 pm »
Подайте жалба - препоръчана с обратна разписка до централния офис на билла - поискайте поне писмено извинение и най-малкото изразете мнение, че е не ви е направена забележка с умисъл - ако искате да крадете, едва ли ще поставите стоката в количката. Поискайте да ви покажат и къде точно пише, че стоката се заплаща в троен размер.

На мен ми се случи нещо подобно в Кауфланд преди време - взех пакетирано сирене от 100 г, малка опаковка, която остана в количката и аз не видях - беше с цвета на едни брошури. Касиерката ми направи забележка за останалата стока - за което съм благодарна. Пикадили са решили проблема с поставянето на детектори до касите.