Автор Тема: Проблеми с М-ТЕЛ  (Прочетена 39950 пъти)

ivaimoni

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Проблеми с М-ТЕЛ
« -: Декември 07, 2007, 07:07:35 pm »
ами това е в обще линии-надписват смитки хората-искат премии за коледа
« Последна редакция: Февруари 20, 2014, 02:45:01 pm от Lachezar Barakov »

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
мтел са мошенници-надписват сметки
« Отговор #1 -: Декември 07, 2007, 09:06:32 pm »
Напоследък много рядко ползвам Мтел,но и аз съм останал с такова впечатление.Преди две-три години ми направи впечатление относно няколко SMS,който пуснах около Коледа и нова година ,че ги таксуват,а на практика не ги доставят,което доста ме разочарова от тях.
« Последна редакция: Декември 07, 2007, 09:08:36 pm от mikile »

vassi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #2 -: Януари 30, 2008, 04:15:41 pm »
Здравейте, нека сега аз да Ви разкажа какво ни се случи с новата услуга на мобилтел - интернет, домашен номер и мобилен номер. Миналата седмица си направихме абонамент за две години, интернета започнахме да го ползваме от самото начало, но телефонните номера не функционираха. Решихме че тъй като е нова услуга може да имат проблеми и решихме да изчакаме няколко дни. Снощи след поредния опит съпругът ми реши да се свърже с операторите в МТел. От там след 25 минути разговор му казаха, че проблемът бил в нашия телефон. Понеже бил слушалка и не можел да затвори веригата... Каквото и да значи това. Казаха ни да си вземем нов телефон, ама това на какво прилича. Никъде в офертата или в офис центъра не предупреждават какъв телефон трябва да притежаваш.  Попитахме ги, ако проблемът не се реши, можем ли да прекратим договора - отговорът беше \"Да но с неустойки, които са равни на двете години\" - що за безобразие, що за неустойки и то при положение, че проблемът не е в нас, ние имаме телефон - нов, качествен, но тяхната услуга не е доизмислена. Обещаха днес да се обадят, след като са се консултирали в централата, но все още никой не ни е потърсил.
Не си правете абонамент за новата услуга на МТел.

Ирина Марудина

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 325
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #3 -: Януари 30, 2008, 06:08:56 pm »
Никъде в офертата или в офис центъра не предупреждават какъв телефон трябва да притежаваш.

В договора няма ли точка по темата?

vassi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #4 -: Януари 31, 2008, 04:54:38 pm »
Не никъде не е споменато какъв да е телефона.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #5 -: Януари 31, 2008, 06:59:26 pm »
vassi: След като не е указано какъв телефон трябва да притежаваш и след като не са ви казала това в центъра имате право да претендирате за разваляне на договора поради непълна информация. Ако все пак го направите - не ходете и не се обаждайте в мтел - напишете жалба и я изпратете препоръчана, с обратна разписка

Bayb

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
мтел са мошенници-надписват сметки
« Отговор #6 -: Февруари 03, 2008, 01:13:06 pm »
Здравйте,
абонат съм на мтел от 6 месеца и искам да изкажа огромното си разочарование от тях.Изклучително некоректни с.Започвам да се чудя дали и другите оператори са такива и все си мисля,че ще ида от трън та на глог!Наистина надписват доста ,и дори тяхна служителка неможа да го отрече,просто вдигна рамене,когато й го казах.В разпечарката си получавам изговореното време в секунди напр.384 и какво трябва да изчисля колко минути са това и колко стуват.Нямам думи!!!!

strahil80

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #7 -: Февруари 11, 2008, 11:23:30 am »
В началото на февруари сключих двугодишен договор за Мтел хоум бокс с намерението да ползвам предимно интернета като в рекламата се споменава изключително бърз интернет. След сключването на договора първият проблем беше че не мога да си активирам пакета. След 40-50 мин. разговор с оператор на *88 към 23:00 вечерта най-накрая успях да го активирам. За мое голямо учудване интернет изобщо нямах а само телефон. След още 40-50 мин разиграване операторът установи че в квартала където се намирам /гр.Русе/ е много слаба 3G клетката и той каза че друго нищо не може да направи и това ще бъде моят интернет. Но при условие че съм взел този пакет предимно заради интернета а на практика е неизползваем подадох молба за прекратяване на договора. Казаха ми да звънна на *88 за да си получа входящия номер на молбата и след около месец ще получа отговор- ДА или НЕ. ГОЛЯМА ТЪПОТИЯ. Много лоша и подвеждаща реклама придружена с кофти обслужване.

tsvetelina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #8 -: Февруари 13, 2008, 08:39:08 pm »
Pri men e su6tata istoriq. V4era sklu4ih dogovor kum m-tel, vzemah si ustroistvoto i kogato se pribrah go aktivirah. Probvah da  vlqza v nqkolko stranici, no te se zarejdaha adski bavno. Zapo4nah da mestq ustroistvoto ot staq v staq, no efekta be6e nulev. Probvah dnes otnovo, no nqma6e nikakva promqna v interneta. Obadih se na operator i sled dulgi razgovori, polu4ih su6tiq otgovor, 4e nqmam pokritie na 3G kletkata. Jiveq v centura na Varna i ne moga da razbera ako tuk nqma "visokoka4estven" internet, to kude ima? Dnes otnovo otidoh v ofisa na m-tel, no za da podam molba za prekratqvane na dogovora i mi otgovoriha po su6tiq na4in, 4e sled okolo mesec 6te imam otgovor, no bez da mi davat vhodq6 nomer na molbata.

bobo2xl

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #9 -: Март 25, 2008, 07:28:27 pm »
Здравейте, моят случей е аналогичен, но при доставчик CableTel. Няколко месеца се мъчиха да оправят телефона, но без резултат. Когато реших да прекратя договора поради това, че не мога да ползвам услугата, която редовно заплащам, ми отговориха, че трябва да заплатя неустойка.
Как мислите: да хващам тоягата или да се обърна към Асоциацията на потребителите?

12345

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Mtel крадат ви без да питат
« Отговор #10 -: Август 14, 2008, 11:01:25 pm »
Внимавайте при покупка на телефон от мошениците Мтел.
\"Големия\" ни мобилен оператор се занимава с кражби на дребно.
На всеки телефон с WiFi като точка за достъп е зададен MtelGprs.
В резултат при липса на безжична мрежа АВТОМАТИЧНО браузерът минава през кожодерския \"Мтел мобилен интернет\"
Особенно гнусна е измамата при Нокия Мапс - там телефона не пита, просто си тегли при безобразните тарифи на Мтел. Защото мошениците предварително са му задали точката си.
И всичко това е при положение че НИКОГА, АМА НИКОГА НЕ СИ ИМ искал или заявявявал такава услуга!
Чистокръвна долнопробна кражба.
Мафиотска фирма, дано да фалира!

B.Trueger

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 68
    • Профил
Mtel крадат ви без да питат
« Отговор #11 -: Август 15, 2008, 02:11:47 pm »
Интернет не е ли нещо такова синичко, където се гледат каки?
Вече и по телефоните ли ги сложиха !

geleton

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #12 -: Ноември 07, 2008, 11:52:25 pm »
Здравейте,това ЧУДО на мтел и аз го ползвам, близо година.Е да викажа честно направо намразих интернета.
То като поискаш да ооооооооооотвоооооооооооооооооооооооооооориш някоя страааааааааааааааааааааница,
То забравиш че си седнал пред компютъра.Направо ме е срам да кажа че съм от СОФИЯ. И тук ли е слаба тази
                                                                           3G клетка ??????????
Един филм от 900 мегабайта се сваля за около 20 часа.    УУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ !!!

Иначе телефона свързан към него е безжичен-слушалка и вече работи нормално.    БРАВО
Първите два три месеца си звънеше постоянно,през интервал 10-20 минути,без никой да го набира.БЕШЕ КОШМАР
За мое успокоение му махах батерията когато несе ползва !!!!!

georgiminev

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #13 -: Декември 22, 2008, 06:36:59 pm »
3G има само в определени градове, а вече няколко месеца от Мтел твърдят че предлагат услугата в цялата страна.А дори и да има 3G покритие във вашия район много често има проблеми с мрежата и по този начин веднага устройство ви свързва към по-ниската спецификация, която се поддържа с много по-ниска интернет скорост, например EDGE или GPRS

http://www.mtel.bg/customer/q_and_a/index.php?topic_id=89&faq_id=433&    

Горната връзка съдържа описанията и спецификациите на различните поколения мобилни мрежи и способността за пренос на данни чрез тях.Точно според това описание EDGE достига до 236кбита/с т.е 3 пъти по-бърза скорост от тази възможна през GPRS и въпреки това много бавна за настоящето ниво на развитие на интернет скоростите в България.Така че дори и във вашия град вече Мтел да е изградил напълно 3G мрежата си се пригответе половината от времето да ползвате нета с десетократно по ниска скорост от обещаната.НО... има и друг момент оказва се че по някаква причина в Мтел не правят разлика между GPRS и EDGE.Мтел предлага еднаква скорост и за двете мрежи - максимално до 84кбита/с. Какво имам предвид? И аз се озадачих, но от Мтел ме просветиха.
Звъннах на *88 и се свързах с оператор и им обясних че не хващам 3G мрежа в момента, но съм се свързал към EDGE и въпреки това скоростта ми е много бавна - едва отварям някоя интернет страница за 2,3 минути.Първо ме питаха за редовния въпрос - дали имам бяло или черно устройство.Това е друга тема не много приятна, но на кратко отначало Мтел предлагаха услугата MTel Homebox със съвсем различен по-стар модел Хоумбокс устройство, което забива и т.н и след това го смениха с по-читаво черно на цвят устройстово.Тогава ми казаха че съм в грешка да си мисля че при EDGE скоростта е по-висока, била еднаква с GPRS . Поспорих малко, но като взех да осещам грубите нотки на враждебност в гласа на оператора и вече бях изчерпал разумните си аргументи и получавах автоматичния отговор: \" Съжалявам много, но не мога да ви помогна\" без значение какво казвам, се отказах окончателно да търсят помощ или отговор от МТЕЛ.

Заключението ми е, че въпреки добрия замислъл услугата не е никак добра.Ако беше качествена нямаше да има нужда от това \"вързване\" с дългосрочен договор.   А който си мисли че защото в неговия град има 3G мрежа скоростта на интернета ще е добра това не е задължително да е така,  пак повтарям, че по една или друга причина, ако няма наличност на 3G мрежа в конкретния момент , устройството се свързва към по-бавната мрежа и тогава всички могат да бъдат спокойни че интернет трафика ще им стигне не за един месец, а за няколко.

Като цяло не препоръчвам Хоумбокс на никой по следните причини:

1)12 месеца не бяха достатъчни за да се изгладят недостатъците на предлаганата услуга.Служителите на Мтел са неподготвени да дават компетентна информация за услугата.Често дават заблужаваща информация, на което някои хора му казват лъжене на клиента(преднамерено или не).Говоря за служители в магазини представители на Мтел и оператори на *88.Такъв оператор ме убеждаваше, че ако се сключа договор с тях за две години ще имам скорост на интернета до 7.2мбит/с на СЕЛО.Невинно попитах как ще стане това щом на село няма 3G?И тогава като се почна едно убеждаване че на село имам 3G ми стана смешно.

2)Услугата е подходяща най вече за малка населени места(села и малки градове), където няма по-добри алтернативи.Но и там не е удачна, тъй като в тези населени места няма 3G(UMTS) покритие.Следователно скоростта на интернета ще бъде жалка през GPRS или EDGE.Тогава включените 5GB няма да могат да се изразходват и за половин година

Вероятно с всичко това Мтел цели да разбие остатъка от добрия си имидж.Липсата на добри управленски решения и качество на някои от услугите ще им изиграят лоша шега.Както се казва само с маркетинг и реклама бизнес не се прави.

Не се прекарвайте с тази услуга!!!
« Последна редакция: Декември 22, 2008, 06:37:59 pm от georgiminev »

petar_ivanov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #14 -: Декември 29, 2008, 10:52:34 pm »
Това е цитат от сайта на Мтел.Ето и връзка към целия текст :  http://mtel.bg/mobiltel/services/homeboxqa.php

\"Какви скорости за Интернет достъп мога да ползвам с услугата?  
- В покритие на HSDPA мрежата на М-Теl с устройството ZTE MF600, услугата поддържа скорост на download до 3,6 Mbps и на upload до 384 kbps; с устройството  Huawei E960 съответно download до 7,2 Mbps и на upload до 384 kbps.
- В покритие на 3G(UMTS) мрежата, услугата поддържа скорост на download до 384 kbps, и на upload до 64 kbps.
- В покритие на EDGE, услугата поддържа скорост на download до 236 kbps и и на upload до 117 kbps.\"

Малък кометар по горния текст.Първо UMTS(т.е най-бързия интернет) е наличен само в най-големия град и то само на определени територии, а не в целия град(пример София).Ако се абонирате за услугата, при най-голям късмет, ще имате 3G и то само ако живеете в централен квартал на Варна ,Пловдив, Бургас, следователно много по-ниска скорост.

Тук идва интересния въпрос - щом Петър живее в София и ползва услугата на М-тел - Homebox и получава интернет скорост до 7.2mbits/s като при двугодишен договор заплаща по 20 лв на месец, а Лили живее в Попово или Дулово,Карнобат,Трън,Видин,Карлово,Исперих или което и е да е друго по-малко селище и плаща същата сума от 20лв. при същия срок на договора, НО не получава същото качество и скорост за парите, които плаща(а да речем СТОкратно по-ниска скорост) тогава можем да говорим за лъжа,дискриминация, заблуда, на потребителите или... просто за печалби от обвързване с дългосрочен договор, който се оказва че не може да се развали, освен ако се заплатят всички такси до края на срока му.Е това, ако не е корупция и злоупотреба с власт на икономическите силните в невежа България... може пък и да се появи някакъв орган, който да е независим и да регулира картелиращите се и използващи доминацията си над пазара, пък и над държавата компании... а дотогава ще се появяват заблуждаващи, подвеждащи, крадливи и какви ли още не реклами, а в магазините на М(ен)-тел лукаво ще вързват нови рибки, казвайки им или по-скоро премълчавайки какво е качеството предлаганите услуги, а след като се обвържат с договор ще идва и редовния отговор: \"О, съжалявам много! Не можем да направим нищо.Услугата ви ще такава сега, а ако решим след време(само ако пожелаем) ще я подобрим.Е може и да не е във вашето населено място, но ще я подобрим ... не се тревожете ние сме доволни, трябва и Вие да сте.\"
« Последна редакция: Декември 29, 2008, 10:57:59 pm от petar_ivanov »