Автор Тема: Проблеми с М-ТЕЛ  (Прочетена 40482 пъти)

mikile

  • Новак
  • *
  • Публикации: 48
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #15 -: Декември 30, 2008, 07:08:03 am »
Апарата ви не затваря,което за вас означава,че няма да работи и при никой друг оператор независимо дали ще разтрогнете договора.В договора дори да не е споменат модел на апарат,то трябва да се подразбира здрав и изправен,нов с гаранция за предпочитане.
« Последна редакция: Декември 30, 2008, 07:13:10 am от mikile »

Vlado

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #16 -: Декември 31, 2008, 04:06:45 pm »
Здравейте, и аз като вас се прекарах с този абонаментен план Home Box на Мтел. Скоростта на интернета е под всякаква критика. С нетърпение очаквам да изтече срока на този договор и повече не искам да имам вземане-даване в каквото и да било отношение с тези ИЗМАМНИЦИ от Мтел. Вместо да се опитват да печелят повече абонати с коректност и уважение, те правят точно обратното. Отначало те подвеждат докато сключиш двугодишния договор, а после оставаш разочарован и измамен.

rasmus4eto

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #17 -: Януари 04, 2009, 09:09:50 pm »
Абе, хора, като ви трябва Интернет има толкова много доставчици. В този HoMEBOX  имате определен брой гигабайти, което ще рече, че ако сваляте филми ще ви се върже с музиката. Или вие като видите нещо ново, веднага \"Хайде, трябва да го имам!\". Първо трябва да се проучат нещата и да сте наясно със всичко, не да взимате насляпо. Договори не се развалят толкова лесно. Вече сте се разписали, защо не сте прочели какво пише там?

ivoart

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #18 -: Януари 11, 2009, 05:19:04 pm »
neta pri men e 6k download i 1k upload !!!!!! s modemite predi 10 godini beshe po-dobre .... i e s mnogo malko konekcii, ako se opitam da zaredq nqkolko stranici ednovremenno, ne vsi4ki uspqvat ... edinstveno stava za 4at...

talka

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #19 -: Февруари 02, 2009, 02:11:03 pm »
I az sum edna ot vas.Kosata mi pobelq s tozi xoymboks na M tel.Za teglene i dyma nemoje da stava,po dogovor davat 4e moje da se svurjat 2,3 kompa,DA AMA NE. Stava samo za 4at i ni6to drygo.Golqma firma no samo tolkova.Imax drygo mnenie za Mtel.purvite meseci smetkata be6e normalna a sega i tq zapo4na da raste bez osnovanie ta az ne teglq ni6to i ne govorq 4ak tolkova mnogo po tel.NE SE PREKARVAITE DA SI VZEMATE M-TEL XOYMBOKS.POJELAVAM NA VSI4KI ZDRAVI NERVI

riki

  • Новак
  • *
  • Публикации: 13
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #20 -: Февруари 03, 2009, 04:11:22 pm »
az sam na mneinieto  na vlado 31 12 2008 stopiha mi se nervi4kite ot home boxa tu ima tu nama ama pove4eto go nama

mladenov

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #21 -: Февруари 04, 2009, 03:15:57 pm »
зависи каде полззваш homebox, аз съм на 15 км. от София и за мен това е единствения горе-долу добър нет, има ограничение от 5гб но за сарфиране е идеален, но винаги има но - дава бъгове при зареждане на google. сметката и оставащите ГБ може да се провери на *88. Колкото до MaxTelekom е добър при слънчево време, при облачност забрави за нета- изпитано.
    Автор: mladenov

pharaon

  • Редовен потребител
  • ***
  • Публикации: 105
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #22 -: Февруари 04, 2009, 08:00:05 pm »
Хм макстелеком си мисля, че на това разстояние не би трябвало да хващаш и при ясно време... явно в София са им добри станциите. Хващал сам на 5 до 10 км. от станция и при пряка видимост едва едва... :)

Мая

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #23 -: Февруари 21, 2009, 01:41:50 pm »
На сайта на Мтел е посочено цитирам:\"С M-Tel HomeBox вие получавате домашен телефон, ВИСОКОСКОРОСТЕН интернет...\"(цитатът е от тук) Това е открита и нагла лъжа и заблуда!!!Интернета, предоставен от тях е изключително БАВЕН, НЕКАЧЕСТВЕН, с огромна латентност и непрестанни прекъсвания!Как е възможно да бъдат лъгани и мачкани по този начин потребителите?!Не се оставяйте в ръцете им, просто не ползвайте услугите на Мтел.
« Последна редакция: Февруари 21, 2009, 01:43:42 pm от Мая »

guro

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #24 -: Февруари 21, 2009, 07:01:04 pm »
pro4etoh statiite, kato moeto mnenie e si6toto nyama po golemi izmamnitsi,kato tyah(m-tel) prosto nyamam dumi.virosa mi e dali nyakoga ste ima VISOKOSKOROSTEN INTERNET?????????????????? nyakoy da mi otgovori ako ima takiv,4..a..k..a..m

d3ud3ana

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #25 -: Февруари 26, 2009, 03:13:49 pm »
Аз съм абонат на услугатa \"Mtel Home Box\" И СЪМ УЖАСНО НЕДОВОЛНА!ЕДИН СЛУЖИТЕЛ НЕ СИ СВЪРШИ РАБОТАТ КАКТО ТРЯБВА ОТ КОЕТО АЗ СЪМ ПОТЪРПЕВША И СМЕТКАТА ЗА 7ДНИ МИ Е БЛИЗО 600 ЛВ!ЗАРАДИ ИНТЕРНЕТА, НЕ МЕ ПРЕДУПРЕДИХА ЧЕ У-ВОТО Е С ВКЛ. БЕЗЖИЧНА ВРЪЗКА И НЕ Е КОДИРАНА,,,НАЛИ СЕ СЕЩАТЕ КАКВО Е СТАНАЛО ПО НАТАТЪК.! СЕГА АЗ  СЪМ ДЛЪЖНА СПОРЕД ТЯХ ДА ИМ ПЛАТЯ СУМАТА!МА ЛИ ДРУГИ КАТО МЕН, ПИШЕТЕ!

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #26 -: Февруари 26, 2009, 03:44:40 pm »
Наличието на wi-fi връзка и фактът, че не е криптирана са описани в сайта на Мтел и то в отделна графа, явно с подчертаващ характер. Вероятно това е описано и в документацията - мисля разбирате, че всякакви устни уговорки нямат валидност, ако условието е записано черно/бяло в някой предоставен ви документ. Служителят не ви е подвел (ако ви беше подвел - това е друго нещо), а ако в предоставената ви документация е записано, че безжичната, некриптирана връзка е активирана по подразбиране - не мисля, че можете да имате някакви претенции. Прегледайте какво пише в документите/ръководствата, които сте получили.

d3ud3ana

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #27 -: Февруари 28, 2009, 10:22:26 am »
Как може да продаваш устройство с план на трафик и да оставиш “отворена врата”.Май май, си съвсем нарочно , и хора които не са в час , се хващат на въдицата , а това какво пиша на сайта им въобще не ме интересува ,не сключвам договор онлайн а , в МАГАЗИН на МТЕЛ и ме обслужва техен КОНСУЛТАНТ който е длъжен да знае какво  продава и да не ПРЕМЪЛЧАВА съществени подробности от договора.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #28 -: Февруари 28, 2009, 04:20:05 pm »
Договорът е за да се прочете, а не някой да ви го обясни. Същото важи и за ръководствата. А ако ви го бяха продали с кодирана връзка, с парола, вие щяхте ли да си я смените? Може би не - тогава пак щяхте да сте недоволен/а, защото едва ли ще кодират връзките с уникални пароли, а щяха да използват само една и пак някой можеше да ви използва трафика.

Мисля, че нямате извинение за това, че сте пропуснали да прочетете и договора, и ръководството за работа. Както казах - можете се жалвате само ако тази подробност не е записана в документацията. Ако е - грешката е изцяло ваша.

d3ud3ana

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #29 -: Март 02, 2009, 05:05:00 pm »
уточнявам в договора не пише нищо за безжичен интернет достъп, а ръководство в комплекта нямаше, (служителката ве4е не е на работа там ,защо ли?)Просто не трябва да включват wifi връзката, който се интересува и е в час ,ще си я вкл. допълнително ,толкова е просто.
ЗЗП гласи:чл.4 Търговецът е длъжен да предостави на потребителя, преди придобиването на стоката или ползването на услугата, подходяща информация, позволяваща му да направи своя избор, която включва:
1. всички характеристики на стоката или услугата, които трябва да бъдат известни на потребителя, включително състава, опаковката, както и инструкция за ползване, комплектовка и поддържане;
4. опасностите, свързани с обичайната употреба, ползване или поддръжка на стоката или услугата;
Чл. 5. (1) Търговецът е длъжен да предоставя информацията за стоката или услугата в писмена форма или по друг подходящ начин, който позволява възприемането й от потребителя. Когато се предоставя в писмена форма, информацията задължително трябва да е на български език и да е изразена в единиците на величините от Международната система единици SI.
(2) Информацията трябва да бъде вярна, пълна и разбираема