Автор Тема: Проблеми с М-ТЕЛ  (Прочетена 42613 пъти)

Veselin

  • Новак
  • *
  • Публикации: 26
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #180 -: Януари 25, 2011, 10:27:40 am »
Монополите са подчинени на рептилиите.  Тези същества, отдавна са проникнали в най-високите йерархични кръгове на държавните управления и оттам налагат своите правила. Те искат територия за живот. Искат Земята. За да оцелеят ядат хора, живо месо...

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #181 -: Януари 25, 2011, 12:07:11 pm »
ПИШЕТЕ ЖАЛБИ !

robo

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #182 -: Януари 25, 2011, 01:12:02 pm »
Докато бях в Турция за 8 дни моята Галакси ми навъртя 2300 лв. Писах жалба до МТел. Отговориха ми да си погледна електронната фактура /която така и не излезе в прословутия период в края на септември. Спряха ми телефоните и си платих. Втора жалба. Чакам повече от месец и днес ми изпратиха автоматично генерирано съобщение да не се притеснявам ако не съм си платил последната сметка, нямало да ми спират телефона. Въпросът се разглеждал. Установих, че Галаксито, ако не бъде спрян интернетът ми харчи над 900 лв. месечно за трафик в България. Вярно, че ми ги сконтират, ама ако не бях на този план - направо да ми се приплаче. Никак не ми се вярва да ми опростят дори и лев ог 2300 лв., но надеждата умира последна.

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #183 -: Януари 25, 2011, 03:31:11 pm »
Браво бе! Намерили си Мтел богат балък... Сорри, ама си е така...

humty11

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #184 -: Януари 28, 2011, 05:45:53 pm »
Трябва да си по-настоятелен в изясняването на случая. Те са опд напрежение и гледат да оправят такива проблеми.

flash2000bg

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #185 -: Януари 31, 2011, 01:30:12 am »
Как да прекратим договора с М-тел по тяхна вина:

В момента не получаваме информация нито за кредитния ни лимит при достигане на 90%, нито за сумта по текущата ни сметка! Можем да си дигнем шапката и да отидем където си искаме! А ни лъжат, че няма да ни освободят номерата, ако не сме си платили неустойката и сметката - НЯМА ТАКОВА НЕЩО, НЕИЗПРАВНА СТРАНА СА!!

Общи условия за взаимоотношенията между \"Мобилтел\" EАД и абонатите и потребителите на обществените мобилни наземни мрежи на \"Мобилтел\" ЕАД по стандарти GSM и UMTSIV.

ЦЕНИ И ЗАПЛАЩАНЕ НА УСЛУГИТЕ

25.3. Мобилтел информира абонатите си за изчерпване на кредитния лимит при достигане на сума, равна на 90 % от същия.
25.4. След получаване на информацията по т. 25.3 абонатът има право:
a) в срок до достигане на кредитния лимит да внесе гаранционна сумa или да представи банкова гаранция в размер, обезпечаващ плащането на сумата, надвишаваща кредитния лимит
б) (Изм. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС) да заплати всички ползвани до момента услуги в тридневен срок след уведомяването му по реда на т.25.3.
 ПРАВА НА АБОНАТА/ПОТРЕБИТЕЛЯ
28. (Изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) Абонатът/потребителят има право да ползва услугите на мрежите в съответствие с изискванията на настоящите Общи условия и договора за услуги.
30.6. да запази национално значимия си номер при смяна на Доставчика с друг Доставчик, предоставящ мобилна телефонна услуга посредством обществена мобилна наземна мрежа по стандарт GSM и UMTS в съответствие с изискванията на раздел ХІІА от настоящите Общи условия.
VI. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА АБОНАТА/ПОТРЕБИТЕЛЯ
31. Абонатът/потребителят е длъжен да спазва разпоредбите на настоящите Общи условия и договора за услуги
VIII. ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА МОБИЛТЕЛ
41. (Изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) Мобилтел е длъжен да осигурява качествени електронни съобщителни услуги, включително информационни услуги (справки) 24 часа на денонощие, 7 дни в седмицата, в зоните на обслужване на мрежите, освен в случаите на форсмажорни обстоятелства.
54.в. (Изм. в сила от 06.08.2010 г.) Договорът на абоната, който е подал заявление за пренасяне на номера от Мобилтел, се прекратява по реда, предвиден в настоящите Общи условия и сключения договор за услуги. Договорните отношения на абоната с Мобилтел се считат за прекратени на датата, на която се деактивира достъпът на абоната до мрежата на Мобилтел /най лесно става като не си платиш/. Абонатът следва да плати на Мобилтел всички задължения /не е посочено изрично, че това трябва да се случи и тогава да ти освободят номерата. Просто им дължиш сумите за проведените разговори/, посочени в т.34.в от настоящите Общи условия. В случай, че абонатът желае преносимост на част от всички номера, предоставени му от Мобилтел по договора за услуги, същият не се прекратява по отношение на номерата, оставащи в мрежата на Мобилтел.

XVI. РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ
105. Спорове между страните по Договора за услуги и по настоящите Общи условия се решават чрез непосредствени преговори между тях. При непостигане на съгласие всяка от страните може да поиска съдействието на Комисията за регулиране на съобщенията или да отнесе спора пред компетентния съд в гр. София.

lazarova70

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #186 -: Януари 31, 2011, 08:59:00 pm »
Здравейте! И аз искам да споделя с вас последната \"изненада\", която ми спретнаха от М - тел. Преди време се обадих на *88, за да си разменя наличните точки за отстъпка от месечната такса ( немога да го направя в офис, тъй като номера не се води на мое име, а титуляра отсъства ). Няколко пъти повторихме с оператора колко точки разменям, за каква отстъпка точно ги разменям и от кога влиза в сила отстъпката. Днес звъннах на *88 по друг повод, получих нужната информация и реших да попитам за споменатата по - горе отстъпка, тъй като все още нямам публикувана фактура и немога да видя дали всичко е както съм го заявила. За мое ОГРОМНО СЪЖАЛЕНИЕ съм получила отстъпка от разговорите за период от 4 месеца. За какво са ми техните отстъпки от разговори, когато вече си имам телефон на друг оператор ( това не съм им казала, но знам ли, може някой да им го е подшушнал ) и изчаквам да ми изтече договора, за да го прекратя и да спра тази карта. За съжалени нямам черно на бяло нищо, с което да докажа какво съм искала, а какво съм получила в действителност...
« Последна редакция: Януари 31, 2011, 09:00:34 pm от lazarova70 »

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #187 -: Януари 31, 2011, 09:19:47 pm »
Поискай записа! Нали записват за улеснение на клиента? Поискай го писмено, точно и ясно, дата, време и т.н. Поискай входящ номер! Ако не ти дават, пусни им писмо с обратна разписка!

http://www.facebook.com/event.php?eid=103043269774031
http://www.facebook.com/pages/Protest-Da-sprem-proizvola-na-telekomite-v-Blgaria/127888060612250#!/pages/Protest-Da-sprem-proizvola-na-telekomite-v-Blgaria/127888060612250?v=info

lazarova70

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #188 -: Януари 31, 2011, 10:41:25 pm »
Благодаря за съвета мipopov! Но като не помня кога точно им се обаждах какво да кажа, че искам като запис? Всъщност мога да си погледна разпечатките, аз не звъня ден през ден на оператор...

lazarova70

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #189 -: Февруари 04, 2011, 06:47:34 pm »
Здравейте отново! Да ви кажа, че има развитие по моя казус с отстъпката. Пуснах оплакване в сайта на М - тел, получи отговор, че ще направят проверка по случая. На следващия ден ми се обадиха и казаха, че грешката е при тях, не са ми активирали отстъпката, която съм заявила. За целта ще ми издадат кредитно известие за двата месеца, в които са ми начислявали нежеланата от мен отстъпка. Сумата, която трябва да ми върнат ще стои като депозит в моята сметка и ще мога да си я използвам за плащане. От следващия месец, в продължение на 4 месеца ще получа отстъпката, която действително съм желала. Да видим сега дали ще стане точно така :)

iordi

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #190 -: Февруари 08, 2011, 03:04:36 pm »
gledah predavaneto po BNT sus vas i s svetlozar nikolov az sushto imam neplatena smetka kum globull ot 2002 koqto sum q zabravila obajdat mi se 2010 godina i zapochvat sus zaplahi znaqt che sum i inavalid a predi dve sednmici me sudat s chasten izpulnitel kato smetkata mi e 92 leva a te iskat blizo 900 leva kakvo da pravq shte vi buda blagodarna ako mi dadete suvet ili telefon za vruzka, a drygoto koeto iskam da vi kaja e che v momenta majum mi e kum globyl vkluchi ni i nas cqloto semeistvo. i v edin momet idva obshtat smetka v koqto pishe che  ot nomera na dushterq mi  sa izgovoreni 160 leva kum marejata na vivakom a tq nqma vuobshte nomera  kum tazi mreja. she vi buda blagodarna ako mi pomognete Blagodarq predvaritelno !!!

dove87

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #191 -: Февруари 08, 2011, 03:11:09 pm »
Mtel-Абсолютни измзамници!Наскоро преподписах договор с Мtel.Пкетът се казва Mtel-Surf and Talk.При подпсването ми беше обяснено,че със съответния пакет имам 1000 безплатни минути към мрежата на Mtel и 100 безплатни минути към всички останали мрежи.Впоследствие се оказва,че първите 100 минути са безплатни към всички национални мрежи,включително и Mtel.Това означава,че след всяко зануляване,дори и да говоря в мрежата на Mtel се изчерпват 100-те безплатни минути,които би трябвало да са към \"другите мрежи\".Mtel  за пореден път показва долна стратегия за привличане на абонати.Жалкото е,че това нелоялно и некоректно поведение ощетява стотици хора,които със сигурност никога няма да останат с измамния оператор.Аке планирате да подписвате договор с Мtel откажете се докато е време!

lazarova70

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #192 -: Февруари 08, 2011, 06:58:37 pm »
Здравейте! Аз вече пуснах предизвестие за най - скоро изтичащия договор. До една година ще спра и трите номера постепенно, писна ми от м - тел. Изкълчи си езика консултанта, при когото пуснах заявлението, да ми обяснява колко \"изгодни\" планове може да ми предложи. Сега имам един месец да \"мисля\", след 04.03.2011 г. трябва да отида вече фактически да спра номера, пък можело и да рзмисля... Да бе да, надявайте се...

Sony

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #193 -: Февруари 23, 2011, 01:24:37 am »
Аз съм \"ЗА\" промяна на договорите да може абоната да го  прекрати или да прехвърли номера си когато пожелае без да плаща неустойки !!! Визирам М-Тел ! Ако някой реши да отиде в бастиона на ул.\"Кукуш\"№1, и да поиска среща с юридически отдел или връзки с клиенти ,ще ви отговорят че НЯМАТЕ ПРАВО НА ТАКАВА!!! Не стига че повече от половин година ни правят на маймуни  и се оправдават със смяна на прословутата им система ,ами са нагли и безочливи !!! За тях клиента е дойна крава без права,само задължения. И да пишете жалби до тях ,няма ефект ,напротив - продължават да се гаврят с нас. Не виждам  КРС , КЗП  и държавата да взимат сериозни мерки срещу монополистите. До кога ще ги търпиме???
« Последна редакция: Февруари 23, 2011, 01:30:11 am от Sony »

Diana Tsvetkova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
МТЕЛ ИЗНУНДВАТ!!!!
« Отговор #194 -: Март 02, 2011, 02:43:31 pm »
Здравейте,

Днес ми спряха телефона. Причината: неплатени 4 о 5 издадени фактури. Написано така изглежда те са прави, но...Във връзка със смяната на платформата им, през септември 2010 аз не успях да се прехвърля към друг мобилен оператор, защото МТЕЛ не можеха да издадат фактура и да изчистя задължението си към тях. От август 2010, първата фактура получих Декември 2010 и след това за два месеца 5 фактури, от които първата платих януари и смятах постепенно да изчистя задълженията си към тях. Днес се оказах без телефон. служителката от *88 ми заяви, че за да ми го пуснат трябва да платя всички фактури. Изводът: МТел се отнасят кък клиентите си като с крепостни селяни: първо не мога да си прехвърля номера, заради техни неуредици, после ми заявяват, че ако прекратя договора, губя номера и днес, че докато не платя всички фактури, няма да ми пуснат телефона....Свързах се с акаунт мениджъра си и я попитах дали ако платя една от фактурите ще ми го пуснат и така да продължавам малко по малко да изчиствам, а тя ми заяви, че не го правят за клиенти, които имали сметки за по 5000 лева, та за моите 150лв месечно ли щели да го направят...Значи аз межех да чакам 6 месеца за фактура, те не могат да чакат...Нямам намерение да им плащам. Не се оставяйте и вие да ви изнудват!!!!