Автор Тема: Проблеми с М-ТЕЛ  (Прочетена 41809 пъти)

Милен Богунски

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #240 -: Февруари 10, 2012, 03:46:06 pm »
Закупих таблет с договор към мтел на лизинг
на четвъртия ден таблета му дефектира и неможеше да се свързва към мобилната мрежа на мтел.

Отидох в офиса и поисках направо да ми го заменят с нов, защото нямах желание да ремонтират чисто нов таблет.

Както и да е, казаха ми че можело да го подменят ако е дефектирал до третия ден, тъй като сега бил четвърти, решиха да го ремонтират.

Ремонтираха го и ми го върнаха, като пишеше че са подменили сим държача, след точно 4 дни, таблета дефектира по абсолютно същия начин, няма интернет връзка и на IMEI пише unknown.

В момента пак е на ремонт и вече го бавят около седмица, реално от както съм го купил повече стой при тях отколкото при мен.

И при второто носене на ремонт им казах че искам да ми го заменят с нов, защото този за мен просто е дефектен.
Казаха ми че неможе. Питах ги има ли лимит на тези ремонти преди някой да му дойде на акъла че таблета е дефектен и да ми го заменят с нов, но отговора беше че може да го нося всяка седмица през целия срок на гаранция от 2 години

Какво мога да направя по въпроса, защото нямам желание да им платя 1200лв за стока и услуга която немога ползвам?

Покемоша

  • Гост
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #241 -: Февруари 10, 2012, 07:33:44 pm »
Здравейте! Опитвам се да открия на кого е регистриран номер 1983 и все безуспешно. Номерът е с добавена стойност и важи и за трите мобилни оператора. Възниква проблем при изпращането на смс към въпросният номер. Услугата, която би трябвало да се предоставя чрез този номер е отказана, но въпреки това се таксува. Съответно клиентът плаща, но не получава нищо. Отправено е запитване към всеки от мобилните оператори, но всички отказват да дадат информация за въпросният номер с оправдание, че проблемът не е при тях. Някой може ли да даде съвет към кого да се обърна и къде да пиша?

iliyan handzhiyski

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #242 -: Февруари 11, 2012, 03:25:56 pm »
Днеска ходих в Мтел ,за да си прекратя договора но останали 10-15 дена до изтичането му и затова те го преподписали за една година...по новите закони имат ли право да го правят ??? не е ли нужен подписа ми и изрично съгласие (съдейки по статиите които изчетох в нета за тези нови закони)...

gogodif

  • Новак
  • *
  • Публикации: 11
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #243 -: Февруари 11, 2012, 05:40:04 pm »
За сключените преди повече от година договори си е валидно,че ако не се прекрати  месец преди изтичането му,се преподписва за още една година.При по-новите договори е залегнало правилото,че след изтичането им стават безсрочни.Така че сам сте си виновен,че договорът Ви се е преподновил.

Mariela Nencheva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #244 -: Февруари 14, 2012, 01:26:06 pm »
Всички договори които са подновени автоматично след 29.12.2011 могат да се прекратят с 1 месец предизвестие,а всички които са подновени преди тази дата след изтичането на новият едногодишен срок остават безсрочни и също могат да се прекратят с едномесечно предизвестие.Така ,че можеш да го прекратиш с едномесечно предизвестие.

Красимир Петков

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #245 -: Март 03, 2012, 12:21:11 pm »
Скъпи приятели,
   Ужасно е, че мобилните оператори се гаврят с нас, а държавните институции ги покровителстват с бездействието си. Но крайно време е  не само да се оплакваме един на друг по форумите, а да предприемем реални действия.
Аз лично след една година размотаване от Мобилтел и КРС се обърнах и към прокуратурата, защото смятам, че има основание Мобилтел да бъдат преследвани не само административно, но и съгласно Наказателния кодекс. Споменавам само Мобилтел, защото моят случай конкретно е с тях, макар че от няколко месеца понасям издевателствата и на Виваком, а убеден съм, че и с Глобул не е по различно.
   След като писах на главния прокурор Борис Велчев на адрес office_gp@prb.bg ме повикаха в икономическа полиция и дадох писмени показания. Разказах патилата си в писмен вид и накрая описах, че според мен ръководството на Мобилтел умишлено са разработили престъпна схема за измама, което е наказуемо по чл.209.
   Схемата е известна на всички:
   Първо: Обаждате се на *88. Ако първият оператор не успее да ви замотае ви прехвърля на втори, втория на трети. Ако и третият не успее, ви обещава, че ще предаде за проблема ви и ще ви се обадят, което не се случва и схемата започва отначало.
   Второ: Служителите на компанията са разделени на два лагера (служителите в кол-центъра (*88) и служителите в офисите на фирмата), на които е строго забранено да контактуват помежду си. Това отново се прави с цел клиентът да бъде измамен и проблемът му да не намери разрешение.
   Трето: Служителите са специално обучени от своите началници да мамят клиентите като настойчиво им показват само положителните страни на съответната услуга, а отрицателните старателно укриват.
   Призовавам ви, всеки който е пострадал по един или друг начин от Мобилтел, а защо не и от другите два оператора, да се включи към моя иск, който е регистриран във Върховна касационна прокуратура с вх. № 2015/2012г , като напише писмо до главния прокурор Борис Велчев на адрес office_gp@prb.bg, в което описва патилата си точно и ясно, а също и по-горе описаната схема, с помощта на която е е пострадал. Дайте и адрес и телефон за връзка.
   Не се плашете, има вероятност да ви се обади някой инспектор от икономическа полиция пред когото трябва и вие да дадете писмени показания като мен. Възможно е да ви убеждават, че това са само административни нарушения, че няма основания за наказателно преследване, но ние знаем, че не е така. Бъдете настойчиви и дайте показания, за да може да започне следствие по въпроса.
   Колкото повече хора се включат, толкова по добре.
   Ако сме единни и действаме, ще победим!

Яница Бенекова

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #246 -: Април 02, 2012, 10:26:29 pm »
Г-н Петров, с радост ще се присъединя към вашият иск. Споделям мнението ви, че трябва най-сетне да се действа и да се прекратят злоупотребите на мобилните оператори в частност Мобилтел ЕАД. Аз също съм потърпевша от техните схеми за измама и ще се радвам, ако успеем да се свържем по някакъв начин. Оставям e-mail: qnica_qnakieva@abv.bg . Очаквам отговор как по-точно мога да се включа към иска ви и съответно какво е нужно да направя.
 Благодаря предварително.

silvia dobreva

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #247 -: Юни 06, 2012, 06:29:13 pm »
Г-н Петров, и аз съм потърпевша, свържете се с  мен на e-mail; silvichca@abv.bg за да се присъединя към вас, в момента ги съдя но както върви ще загубя делото, Благодаря

Михаил Цвеов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #248 -: Юни 17, 2012, 01:30:16 pm »
купих си уж предплатена симкарта за 10 лв, която щяла първия месец да има 100 безплатни минути, и ако съм бил искал, можело друг месец ако платя 10 лв пак да имам безплатни. и на 1 място, където не пише нищо че се плаща всеки месец, и че са няколко месеца , ме накараха да се подпиша, като казаха че е предплатена. като гледах после в интернет, пишеше че е абонаментен план за 2 години. На всичкото отгоре в договора уминиците са сбъркали името ми,така че това не е моето име, а и датата е подправяна. Ходих да пиша искане да се анулира, че е сгрешен, питах ги знаеха ли че трябва да плащам на това всеки месец, те казаха че не знаели!!!!... казаха че ще ми се обадят да спрем договора, и не се обадиха. Това че договора е сгрешен и невалиден е ясно, ама кажете как най-добре да им отмъстя за наглостта да ме лъжат така неспортменски.

бих се включил в горната акция на Красимир Петков = иск, който е регистриран във Върховна касационна прокуратура с вх. № 2015/2012г , като напише писмо до главния прокурор Борис Велчев на адрес office_gp@prb.bg, в което описва патилата си точно и ясно.

Михаил Цвеов

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #249 -: Юни 17, 2012, 01:54:52 pm »
до главния прокурор Борис Велчев
 Здравейте Уважаеми Г-н Велчев

Моля да се вземат справедливи мерки срещу умишлените многократни финансови измами от М-Тел с цел финансово незаконно облагодетелстване чрез измама.
Моля да бъда включен към  иск,  регистриран във Върховна касационна прокуратура с вх. № 2015/2012г.

Конкретния ми случай:.....

Ръководството на Мобилтел умишлено са разработили престъпна схема за измама, което е наказуемо по чл.209.
Схемата е известна на всички:
  Първо:  Обаждате се на *88. Ако първият оператор не успее да ви замотае ви прехвърля на втори, втория на трети. Ако и третият не успее, ви обещава, че ще предаде за проблема ви и ще ви се обадят, което не се случва и схемата започва отначало.
  Второ: Служителите на компанията са разделени на два лагера (служителите в кол-центъра (*88) и служителите в офисите на фирмата), на които е строго забранено да контактуват помежду си. Това отново се прави с цел клиентът да бъде измамен и проблемът му да не намери разрешение.
  Трето:  Служителите са специално обучени от своите началници да мамят клиентите като настойчиво им показват само положителните страни на съответната услуга, а отрицателните старателно укриват.

С Поздрави, ....
тел...
адрес...

donka todorova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #250 -: Юни 26, 2012, 08:38:05 pm »
Здравейте приятели,
искам да ви разкажа колко некоректно се отнесоха от Мтел към мен. Бях в офис на Мтел и помолих да ми бъде предложен нов тарифен план , тъй като договора ми изтича и не ме удовлетворява. От направените предложения нищо не харесах и реших да си ги гледам на спокойно в къщи. След около половин час получих смс в който ми съобщаваха, че от моята клубна карта са изтеглени 500 клубни точки, пожелаваха ми успех в следващите игри и т. н.Свързах се веднага с оператор и разбрах , че съм си закупила флаш за 2 гигабайта и съм заплатила за това 0.90 лв. Това разбира се не отговаряше на истината и аз отново се върнах в офиса. След малко пререкания от моя страна, свързване отново с оператор , служителят успя да ми пробута една флашка , която ми е абсолютно ненужна. Такива флашки не струват нищо . Те и точките не ми бяха необходими , но много ме заболя от отношението на въпросния служител който се оказа шеф на офиса. Повярвайте ми, много е обидно някой да те гледа в очите , да те лъже с усмивка на уста и да си повтаря добре заучения урок в полза на Мтел.Явно указанията са такива , че да лъжат клиентите и да си пробутват боклуците които иначе никой не би си купил.

Красимир Петков

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #251 -: Август 30, 2012, 10:07:36 pm »
Здравейте отново!
Извинете ме, че дълго време не съм отварял този форум, а виждам, че има някои реакции.
Какво да ви кажа, не ми се ще да ви обезнадеждавам, но аз самия вече съм изгубил надежда,
виждайки безочието на монополистите, на техните марионетки - \"политиците\" и главното им оръжие:
средствата за масова манипулация (\"информация\"?!) и тяхното безплодно бръщолевене.
Следствието по моя случай беше прекратено без никакви обяснения (ако изобщо някога е започвало).
Въпреки това дерзайте. Подавайте жалби. Когато се съберат критичен брой жалби, понякога има
промени,макар и малки. Медиите отдавна са купени и в интернет контролът и манипулациите вече
са доста мощни, но това не трябва да ни спира да търсим справедливост. Пишете при всеки повод
до КРС, КЗК, КЗП, правителството, който знае езици нека пише и до европейски институции и медии.
Честно казано, страхувам се вече, че утре може да ми почукат на вратата и да ме приберат
за подбудителство към нещо нередно, така че призовавам: Използвайте само законни средства.
Когато писах предното изявление във този форум, тепърва се регистрирах и във www.facebook.com
много добре помня, че беше пълно с негативни страници не само срещу Мобилтел, сега не ги виждам.
Пълно е с фалшиви страници и профили и купища платени манипулатори.
Не смея да мисля за това хиляди хора да се организират по някакъв начин и да правят редовно
митинги в София пред институциите, докато им обърнат внимание - просто не си го представям в наши дни.
Ако някой мисли, че може да се организира подобно нещо, нека опитва и да го разпространява
през социалните мрежи, включително и във този форум.
Сега написах \"протест\" и намерих една група (или по скоро страница), в която членуват около
44 500 души: \"Национален Протест срещу безобразията в България\",
а също и \"Съпротива\" с около 10 000.
\"Окупирай България - Occupy Bulgaria\" е прокомунистическа,което не ми се нрави особено.
Това е, което мога да кажа към настоящия момент.
Тук можете да ме намерите:
http://www.facebook.com/krasimirpetkoff

eneya

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #252 -: Август 31, 2012, 02:48:59 pm »
БОБ също надписва като М-тел, разликата е, че не само няма смисъл да се оплакваш, ами и чрез оплакването до оператор доста си вредиш финансово.

Вчера си купих стартов пакет БОБ, днес го активирах и проверих сметката си и какво да видя – вече 3.25. За да разбера, трябваше да се обадя два пъти на оператор, първия път – 3 минути и втория път – 14 минути. Разбрах, че съм платила 3.25 - което било без ДДС – а всъщност 3.90 с ДДС – за ПУК-код, който никога не съм искала и не съм използвала. Но има ли смисъл да разбереш това, като за установяването на тази проста истина ще трябва да платя над 8 лв, защото разговор с оператор в БОБ е 49 стотинки на минута. Така че оттук идват печалбите - от разговорите на операторите с клиентите и от надписване.
Операторите правят всичко възможно да проточват разговорите, благодарят ти за търпението, правят справки за нещо, което би трябвало много добре да знаят (напр. в какъв срок ще имаш отговор на жалбата си),правят мноого дълги справки, \"всички оператори са заети, моля изчакайте (а изчакваш около 2 минути) и пр., само и само да те задържат. Става нещо като секс-телефон. Така че избягвайте разговорите с БОБ-оператори и ако имате жалба, пишете жалба на специална бланка в магазина на БОБ. Ако продължават да надписват, най-ефективният начин е да се прекрати договорът.

За разлика от предплатените услуги, които веднага след разговора ти начисляват сметката, в БОБ има \"технологично време\", което е неясно колко, така че всъщност трудно може да се ориентираш. Защо ти трябва да се ориентираш - само трябва да плащаш.

В нашата страна мобилните оператори имат монопол. Едва когато мобилните оператори станат толкова много, че нито един няма повече от 25 % от пазара, тогава ще може да разчитаме на почтеност в отношенията и на спадане на цените. БОБ не е нов оператор, това си е просто нов план на М-тел, както си личи по старите М-телски номера.

Zlatka Karabova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Re: M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #253 -: Май 18, 2013, 04:30:06 pm »
Умиране има от Мтел отърване няма !!!   :o

Не съм очаквала такова отношение от Мтел!

Клиент съм повече от 10 години, до сега съм нямала проблеми с големи сметки или обсужване от страна на Мтел, но това до днес!
Решихме да използваме комплексна услуга - цифрова, интернет и мобилен абонамент. До тук добре.
Тъй като кооперацията е нова, два пъти попитахме имат ли покритие в сградата, служителите в офиса бяха категорични в отговор "Да", получихме и СМС за потвърждение. Подписахме договора.
След два дни дойдоха техниците да прекарат цифровата и интернета, при което се установи, че нямат покрите в сградата. Два са вариантите за пускане на услугите, за които трябва да имаме съгласието на съседите. Естествено както ние така и те не са съгласни да дупчим стените, при положение че има изградена вътрешна скрита мрежа.
Последва отказ от наша страна в седем дневен срок в офиса на Мтел, от където ни посъветваха да попълним молба, за да сменим тарифния план - само мобилен абонамент, на която трябва да изчакаме отговора. Все още искахме да останем абонати на Мтел.

Получихме отговора на молбата след 15 дни, в която любезно ни обясняваха да посочим друг адрес за ползване на услугата (за съжаление не успяхме да закупим друг "адрес") или можем да се откажем като заплатим неустойка 475лв.

Най - интерсното в целия случай е, че услугата е предплатена за цифрова телевизия и интернет, които не сме получили.

Умиране има от Мтел отърване няма!!!

Явно клиента не е важен за компанията.

zucci

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
покана (извънсъдебна)
« Отговор #254 -: Юни 21, 2013, 06:44:15 pm »
здравейте!
чудя се дали уведомление за цесия е сериозно, а извънсъдебна покана е безобидно. доколкото знам давностният срок за задължения към мобилните оператори е 3 години, а моят договор към мтел е до 23.10.2010 г., т.е. не мога да се възползвам от такъв. това, което съм получил, е извънсъдебна покана. как да постъпя? може ли да се избегне плащане?
подрави