Автор Тема: Проблеми с М-ТЕЛ  (Прочетена 39951 пъти)

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #30 -: Март 02, 2009, 05:30:48 pm »
Можеше да го уточните още в началото. напишете жалба до двкер с копие до кзп и Мтел

d3ud3ana

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #31 -: Март 03, 2009, 01:52:25 pm »
Писала  съм 2 жалби да Мтел една да КЗП и отговорът им е  един и същ: сметката може да се плати разсрочено ,договора не може да се прекрати и сметката не може да се опрости ,защото е натрупана от моето устройство.това е. не ги интересува  гаднярите.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #32 -: Март 03, 2009, 02:06:40 pm »
двкер се занимава с мтел и подобни - напишете жалба до тях. Поискайте писмено да ви обяснят защо трябва да си платите сметката, при условие, че са скрили информация, поради което сте натрупали тази сметка.

d3ud3ana

  • Новак
  • *
  • Публикации: 6
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #33 -: Март 03, 2009, 02:22:01 pm »
Държавна Комисия за Енергийно и Водна Регулиране това ли е ДВКЕР

milko

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #34 -: Март 03, 2009, 07:39:31 pm »
Хубаво е, че има хора, които си търсят правата срещу МенТел!Можете да опитате с местни органи за защита, но най-вероятно и не толкова случайно няма да получите подкрепа или защита с/у МАГ и Мтел!

Веднъж влязла в капана на договора на Ментел е много трудно за мушицата да се измъкне и за това са и така смели и безочливи господата - законът е на тяхна страна.Пък и много от потребителите им даже не разбират в какво положение са докато не се изгорят!

При положение, че по-голяма част от потребителите се организират е желателно да се обърнат към европейска институция за защита на правата на потребителите.Все пак българският комисар Кунева оглавява тази агенция.А който има повече ресурси направо може да съди Ментел и МАГ в международен съд!И между другото не случайно М(ен)Тел е най-големия телеком оператор в групата собственост на Мобиком Аустриа Груп.
Наслука и нека справедливостта възтържествува!
« Последна редакция: Март 03, 2009, 07:39:56 pm от milko »

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #35 -: Март 04, 2009, 10:47:53 am »
да точно това е. Както и milкo споменава - можете да се обърнете и към европейската институция. Обърнете се и към някоя телевизия - в България има една негативна тенденция - да се обръща внимание само на случаите, на които се дава гласност.

Stoian

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #36 -: Март 18, 2009, 07:54:08 pm »
Mtel явно четат този форум, тъй като вече на станицата им с описанието на хоумбоукса вече не е записано, че предоставят ВИСОКОСКОРОСТЕН интернет с услугата Мтел Homebox.Сега там си стой само скромното \'ИНТЕРНЕТ\'.Вероятно са го понижили в чин и вече предлагат неколкократно по-ниска скорост от преди!!!Така че внимание, ако желаете супер БАВЕН, ПРЕКЪСВАЩ, ЛЪЖЛИВ, ЛАТЕНТЕН и какъвто искате още интернет това е офертата точно за вас.Побързайте да се включите докато все още имате възможност да се прекарате.

А да има и нова разновидност на предлаганата услуга услужливо брандирана като М-Теl HomeBox Unlimited.Защо ли е на английски.Навярно, за престиж!И уж думичката \'unlimited\' трябва да значи неограничен.Малко подвеждащо нали?Защото интернета е неограничен при СУПЕР БАВНА скорост до изчерпването на 2.5 гига байта трафик, след което си остава неограничен, но вече при МНОГОКРАТНО ХИПЕР МЕГА СУПЕР УЛТРА бавна скорост.Тоест, ако преди изчерпването на 2.5 -те гигабайта трафик една страница Ви се отваря за 3 минути след това ще се отваря за 10 минути.Достатъчно време, за да се избръснете,лакирате(за дамите) или да хапнете на бързо!И така да обобщим с новия план получавате неограничена бавна скорост!

tsvetelina

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #37 -: Март 19, 2009, 06:29:08 pm »
Всички Вие, които искате след ИЗТИЧАНЕ НА ДОГОВОРА си за услугата, трябва да отидете 1 МЕСЕЦ ПО-РАНО в някой офис на м-тел и да подадете ПРЕДИЗВЕСТИЕ, че не желаете повече да я ползвате. В противен случай, според договора, м-тел има право да удължи договора ви за същия период и то без ваше знание, да не говорим, че и никой от служителите няма да ви усведоми, че все пак договора ви изтича. И не забравяйте тази дата,че ....пак ходене по мъките!
« Последна редакция: Март 19, 2009, 06:29:56 pm от tsvetelina »

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #38 -: Март 19, 2009, 07:25:39 pm »
svetelina - бъркате - след изтичане на срокът на договора, през който вие дължите неустойка, ако го прекратите по-рано, договорът се подновява автоматично, ако не посочите изрично, че не желаете. След подновяване на договора, можете да го прекратите по всяко време без да дължите неустойка. Клаузата за автоматичното подновяване на договора не е в ущърб на потребителя, защото не ви обвързва с нищо, освен да получавате услуга и да плащате за нея.

lyubo88

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #39 -: Април 09, 2009, 06:12:00 pm »
Zaraveite az se abonirax za uslugata homebox predi okolo sedmitsa  i sam ujasno razocherovan. pri podpisvaneto na dogovora slujitelkata me obejdavashe okolo 15 minuti che v naselenoto miasto kadeto jelaia da polzvam uslugata skorosta mi shte e 200kb zashtoto imlo EDGE pokritie a kgato vkyuchix ustroistvoto za parvi pat beshe 25kb sled 2 dena beshe 14kb sega e 9kb neznam kolko oshte moje da padne. A za da otvori stranitsta sa nujni okolko 20 sekundi NE SE PREKARVAITE S TAZI USLUGA na Mtel za nishto ne stava. Ako niakoi znae kak da anuliram dogovora moje da mi kaje shte sam mn blagodaren         lyubo88@abv.bg   mersi.

мария

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #40 -: Април 10, 2009, 09:24:50 pm »
Не ползвайте услугите на Мтел!Сред всички други причини са и тези, свързани със здравето.Електромагнитните и радио вълните имат потенциално опасен ефект върху нашето здраве.Този факт се пренебрегва поради заинтересоваността на индустрията и липсата на информация сред населението.Въпреки че електромагнитното лъчение, което излъчват базовите станции на мобилните оператори е в спектъра на нейонизиращата радиация, при всекидневно и постоянно излагане на това лъчение са възможни множество неблагоприятни ефекти върху здравето.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #41 -: Април 11, 2009, 08:42:57 am »
Мария, а разрешавате ли да ползваме услугите на Глобул или Вивател????

Mihail

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #42 -: Април 27, 2009, 01:56:17 pm »
Ето го и моя опит с услугата Хоумбокс на Мтел.Използвам го в малък населен град и не съм доволен.Защото:

1) Интернетът е много бавен и с много ниско качество. Дайъл ап(Dial up) интернет с модем, който се предлагаше преди 15 години от БТК беше на сходно ниво.

2)От Мтел твърдят, че с предоставения от тях интернет могат да се теглят файлове от интернет - филми, музика, програми и т.н. Това просто НЕ е вярно, тъй като интернет връзката постоянно прекъсва и изтеглянето на цял файл по-голям от 5 мегабайта е напълно невъзможно. Връзката прекъсва по средата на изтеглянето и единствената опция, която ти остава е отново да пуснеш файла да се тегли, защото частично изтегленият файл е неизползваем, а не можеш да продължиш тегленето от там от където е спряло.

3)С интернета на Мтел с услугата Homebox не може да се използва Скайп или подобни чат клиенти нито за чат, а да не говорим за гласов разговор с камера и микрофон.При опит за чат, съобщенията не се доставят или се доставят с огромно закъснение - от порядъка на часове.Това е вероятно поради високата латентност на интернет връзката, загубата на пакети, ниската скорост, забиване на безжичния рутер и/или неспособност на мрежата на Мтел да изпълнява функцията си по пренос на данни пълноценно.

4)Мтел е компания, която не предлага подръжка за услугата Мтел Homebox. Вие ползвате услугата такава каквато е. Ако нещо се повреди или интернета и телефона ви не функционират можете да се обадите единствено на оператор . Ако оператора не успее да ви помогне вие оставате сами в решаването на проблема си. Операторите на Мтел са неподготвени и недостатъчно компетентни, съм остановил от моя досег с тях.Предоставят невярна информация и много често само ви губят времето без да са от полза. Оставят ви да чакате т.е. задържат разговора докато си прочетат наръчника или проверят какво пише в интернет относно въпроса, който вие сте им поставили. Също така дори и да се случи да ви обслужва компетентен оператор, в повечето случаи той може да направи много малко по телефона.За това и почти всички други компании в определени случаи изпращат екип на място, за да отсрани проблема.

5)Не всички модели телефони се подържат и работят с Mtel Homebox. Но това от Мтел не ви го казват и никъде не го пише. Единственото условие, което трябва да се изпълнява от телефона Ви, за да работи с услугата на Мтел е : \"За да ползвате услугата, фиксирания ви телефонен апарат трябва да поддържа тонално набиране\"Цитът е от страницата на Мтел. Следователно, ако фиксирания ви телефонен апарат подържа тонално избиране всичко е според изискванията на Мтел и трябва да работи безотказно.Това не е вярно, аз пробвах няколко модела телефонни апарати, които работят прекрасно в МРЕЖАТА на БТК и са с ТОНАЛНО избиране, но с Мтел Хоумбокс НЕ работят.  Попитах оператор как да си реша проблема.Каза ми да си купя нов телефон!!! А телефона, които бях пробвал беше нов. Значи него мога да го хвърля и да купувам докато улуча модел, който работи с Homebox-a на Мтел.Затова попитах кои модели телефонни апарати работят с тяхната услуга.Отговорът на операторката беше, че не знае и че няма списък с такива телефони.

В интерес на истината от Мтел въобще не ги интересува дали сте доволни или не от услугата им. Щом си плащате таксите те са доволни.

elenaaleks

  • Старши потребител
  • ****
  • Публикации: 385
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #43 -: Април 27, 2009, 03:41:20 pm »
Ако не сте доволни - пуснете жалба с искане за прекратяване на договора поради неизпълнението му от страна на Мтел.

Sasho1

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #44 -: Април 27, 2009, 07:52:57 pm »
Аз имам сходни проблеми с Мтел като изброените преди мен. elenaaleks можеш ли да ми кажеш къде трябва да я пусна тази жалба за прекратяване на договора и дали ще бъде удовлетворена. От офиса на Мтел, където сключих договора и ме уверяваха, че услугата е чудесна и никой не се бил оплаквал, в последствие ми казаха че имам сключен договор и не мога да го разваля без да заплатя всички такси до края му. А услугата, която ползвам не е такава каквато я представяха първоначално за съжаление.