Автор Тема: Проблеми с М-ТЕЛ  (Прочетена 42106 пъти)

djoker

  • Новак
  • *
  • Публикации: 18
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #135 -: Ноември 07, 2010, 09:23:02 am »
четох, четох, четох и разбрах едно! АМАН от неразбиращи и всезнаещи хора! Нормално е за 20 лв. да не ви се предоставя връзка от гарантиран 4 GB международен трафик ... все пак за услуга 3 в 1 , 6 в 2 , логично на ниска цена, ниско качество. Аз също ползвам нет на МТЕЛ... на трафик. И да Ви кажа, че дори и в дълбоката провинция, работи завидно добре. В София бачка идеално... може би защото устройството не ми е М-телско ... не прекъсва, не дропи...

fashionmen

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #136 -: Ноември 09, 2010, 11:44:15 am »
az shte zaveda delo sreshtu tqh zashtoto mi praviha 1000 testove v kyshti i ustanoviha 4e probl;ema e ot tqh i kazaha 4e shte go predadat na po visoka instancia i 4akam ve4e dosta vreme vaprosa visi na po gornata instancia Aman ot Mentel.

katia stoiova

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
За мтл какви мошеници са
« Отговор #137 -: Ноември 21, 2010, 03:25:18 pm »
Здравейте ,предлагам по проблема с мтл да се събереме всички които сме недоволни  и да стачкуваме ,иначе никой няма да ни обърне внимание.Предлагам също да не си плащаме сметките,само така ще ги накараме да ни чуят.Неможе да няма решение , ние сме толкова много трябва да направиме нещо.

djoker

  • Новак
  • *
  • Публикации: 18
    • Профил
За мтл какви мошеници са
« Отговор #138 -: Ноември 22, 2010, 08:32:52 pm »
НАДЕЖДАТА УМИРА ПОСЛЕДНА... повярвай - няма да се трогнат грам !

Expert

  • Новак
  • *
  • Публикации: 8
    • Профил
За мтл какви мошеници са
« Отговор #139 -: Ноември 23, 2010, 08:14:33 pm »
Всички мобилни оператори са мафиотски структури. Независимо, че имат различни имена, тактиката е една и съща - да мамят и ограбват клиентите си. Ако се информирате повече, ще узнаете, че всички тези компании имат недокументирани споразумения да не си пречат на пазара, а да възприемат тактики, с които всяка такава структура да печели. Всички те имат далеч на върха на пирамидата общи собственици.

М-тел са особено арогантни към своите клиенти. Вече имах немалко проблеми с тази разбойническа структура. Претърпях значителни финансови и други щети поради неосигурено покритие (и до момента) в централен квартал на София. Какво да ви кажа - австрийски собственици. Правете си сами изводите ...

Основният извод е - се ставайте клиенти на мобилните оператори, не подписвайте никакви договори с никоя от тези бандитски компании !!!!!!!!  
Ако ви се налага да ползвате мобилен апарат, купете си предплатена карта, но не подписвайте договор !!!!!!!!!  Разговор през предплатена карта при Вивател е по-евтин от разговор при някои техни някои бизнес-абонаменти и многократно по-евтин от разговорите на М-Тел. Проклети да са МТел, проклети всички мобилни оператори !!!!!!

ns

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
Mtel крадат ви без да питат
« Отговор #140 -: Декември 02, 2010, 10:04:30 am »
Здравейте на всички \"ограбени\" от МТел. Етоме и мен, още един в групичката. И аз си купих \"смартфон\", явно наистина е \"смарт\'\', и се оказа че е техническо средство за законен \"грабеж\". За 6 дни, ми натраскаха трафик данни, GPRS- 500лв, 965мб, а когато го купувах, 21.09.10 подписах договор с план \"Сърф анд толк\" с неограничен трафик, който влиза в сила на 27. 09, та в този период аз пострадах, а все още не си знам сметките за октомври и ноември, когато трябва да съм на план с неограничен трафик,- сигурно са хиляди левове. Написах жалба до Мтел, а техният отговор е, че всичко е точно, дори и когато неползвам интернет и ли нещо друго, то трафика си продължава, което  е меко казано некоректно, а сметките ми за 10, и 11, месец и те не ги знаели колкоса. Купуваш си телефон от тях, настроен от тях, слагаш си СИМ картата и \"обирът\" започва, без да знаеш. Може ли някои да ме посъветва как да процедирам, засега смятам да се обърна към КЗП, просто друго не ми идва на акъла. Явно всичко в случая си е законно, но аз като потребител, трябва да заплатя нещо което несъм ползвал, което си е некоректна търговска практика. Струвами се че, око успеем да се съберем повече потърпевши и успеем да дадем гласност на проблема, включително и да потърсим съдействие, дори и депутати, бихме имали по - голям успех, защото въпросът е вече, че един монополист се държи некоректно спрямо клиентитеси и според договорите, това си е законно, следователно стигаме до закон. Какво ли би се случило в Австрия, ако някой получи сметка за \"трафик\'\' който не е ползвал в размер на месечната си заплата?

bloucester

  • Гост
Mtel крадат ви без да питат
« Отговор #141 -: Декември 02, 2010, 12:19:39 pm »
Като си купувате смартфон, трябва да сте достатъчно \"смарт\", за да го използвате. Ако е телефон с операционна система Андроид, може да се обновява и да зарежда ново съдържание през 2 минути. Просто влизате в менюто и изключвате въпросните опции. Чиста работа. Ако не можете, молите някой приятел да го направи - вече съм \"спасил\" поне 4-5 собственика на HTC.

От друга страна, как така сте с неограничен трафик (в рамките на разумното потребление, защото мтел са идиоти), а плащате пари за трафик? Над колко мегабайта сте направили? Над 2000? Искайте подробна разпечатка, ако нямате, и почвайте да смятате.

evg_eni

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #142 -: Декември 06, 2010, 02:20:45 am »
Аз използвам Usb stick за неограничен мобилен интернет на Мтел срещу 25лв на месец, и също като вас не съм особено доволен от обслужването. Вззех си го преди 3 месеца,като подписах договор за 2 години :(  И на мен ми обещаха скорост на изтегляне 7,2Мб/с , но истината е че в най добрите случай достига едва 2/2,5Мб/с. Upload до 1Мб/с... Мрежата им е постоянно натоварена, а пък развали ли се малко времето нещата стават още по зле. Та се чудя сега какво да го правя като знам че идва зима и сигурно ще се налага една страница да я обновявам 10-тина пъти докато захапе.

Samokoveca

  • Новак
  • *
  • Публикации: 3
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #143 -: Декември 07, 2010, 03:33:22 pm »
evg_eni излъгали са те. Какво учудващо има тук, австрийците така действат. Само това, което е записано в договора е вярно, всичко друго е лъжа.

Щом Булсатком може да бъде глобен за заблуда в своите реклами, следователно и Мтел трябва да бъде глобен.
http://dobrich.info/novini/article/157839/%D0%92%D0%90%D0%A1-%D0%BF%D0%BE%D1%82%D0%B2%D1%8A%D1%80%D0%B4%D0%B8-%D0%B3%D0%BB%D0%BE%D0%B1%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BE%D1%82-100-%D1%85%D0%B8%D0%BB.-%D0%BB%D0%B2.-%D0%B7%D0%B0-%D0%91%D1%83%D0%BB%D1%81%D0%B0%D1%82%D0%BA%D0%BE%D0%BC

http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=1253713

Но не би. Щото дългата ръка на Мтел е по-богата и подкупваща.

През 2008г. Мтел започва предлагането на услугата Mtel Homebox, настоящата Mtel Combi Home е най-близка до нея в момента. Тогава в масирана рекламна кампания и в сайта на компанията се твърдеше,че  Мтел с въпросната услуга предоставя високоскоростен интернет + телефон. Разбира се понятието високоскоростен интернет е разтегливо, но тяхния в най-добрия случай е бил такъв само по места. Друг факт е, че когато предоставиха услугата в цялата страна тя трябваше да се казва ТЕЛЕФОН ИЛИ ИНТЕРНЕТ, защото и двете не можеха да се ползват едновременно в голямата част от територията на страната.

Доказателства.

1) реклама на Мтел, твърдяща, че услугата им предлага високоскоростен достъп до интернет : http://vbox7.com/play:b46fac32

http://vbox7.com/play:b46fac32

2)Архивни копия от сайта на Мтел, където Мтел заявява, че предоставя високоскоростен интернет : http://web.archive.org/web/20080202140807/http://www.mtel.bg/mobiltel/services/homebox.php

http://web.archive.org/web/20080727192014/http://mtel.bg/mobiltel/services/homebox.php

Има ли някой, които да се самосезира?

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #144 -: Декември 07, 2010, 04:16:39 pm »
Еми това си е ограничение на технологията,няма какво да се сърдите.Мтел като колкото и високоскоростен да го рекламират не могат да излъжат физиката и възможностите на техниката.В момента теоретично най-високата скорост която може да се постигне през мобилна мрежа е 7.2 мегабита в секунда.Това обаче далеч не значи,че ще я достигнете камо ли да я ползвате продължително време.Условностите от които зависи скоростта са много.Първо клетката трябва да поддържа тази скорост,не навсякъде в страна клетките са оптимизирани за да я поддържат.Освен това една клетка не обслужва един абонат.Представете си,че в даден момент когато си ползвате интернета,към същата клетка са се свързали още трима човека като вас които използват интернет и още 20-30 провеждат разговори през нея.Естествено ресурсите на тая клетка се разделят между всички ползватели и интернета отиде на кино.Да не говорим,че разговорите са с предимство пред интернета и ако клетката се натовари от много разговори може и да ви спре интернета.Да не включваме и метеорологичните условия в сметката,че става гювеч.Затова в условията на мтел не се гарантира никаква скорост,а се казва до 7.2 mbps.С една дума няма ли кабел няма хубав интернет.Обаче никой не се замисля и не си дава сметка \"Аджеба откъде идва интернета като няма кабел\" и мтел като пуснат рекламата рибките кълват,кълват ама така е докато има шарани ще има и рибари.

svetlio17vt1

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #145 -: Декември 07, 2010, 04:50:35 pm »
Много ми е любопитно защо Мтел не ми позволява да прекратя договора си с тях в срок който имам право а съм длъжед да изчакам излизането на всички вече четири мои фактури.след една седмица започва пета поредна фактура,а нали се сещете колко кинти ще ми се струпат за месеци напред.
Та конкретно към въпросът ми:Имам право да прекратя договорът си с тях в условия че:или тои изтича или съм съгласен да заплатя сумата от неустойките до изтичане на договорът ми.Така,ама да речем че ми предстои пътуване след един месец :Д:Д:Д:Д:Д:Д ужи немога защото имам задължения към тях-четирите си неизлезли все още фактури.Какво мога да направя в такъв случай?Към кого е нуйно да се обърна?
А друг проблем имах до скоро с тях,тъй като имам 6 арти на сметка съответно на мои близки,и реших според стечение на обстоятелствата да прекратя договорите с три от картите си.Един месец по рано подадох заявление.Изпълних първото и задължително условие.ок.До тук добре.Един месец по касно бе нужно да изпълня още едно условие-да си направя клиентска парола,тъй като нямах до момента.Уви,начините бяха два-от саита мтел.бг или *88 опция 7 и т.н. .Нямаше друг начин,но тази услуга бе временно недостъпна.Така на моите три карти се начислиха още две сметки-такси за два месеца след изтичане на договорите ми които нямаще как да предотвратя защото нямах достап до последното и задължително условие "клиентска парола".Подадох жалба преди един месец заради което,и отговор още нямам-днес е 7-ми декември :) .Добре,както и да е и с това се примирих за сега....Но една седмица след като си направих най-накрая клиентската парола реших че всичко е приключило.ХА ХА ХА.не!Уви Не е.трите ми карти бяха активни.При което силно се разочаровах.Отивайки в офис на Мтел да получа обяснение защо? Получих и най-неочакваният отговор-картите ми са преминали от сметки на прима.При което загубих ума и дума,защото ми заявиха че аз така съм пожелал.А такова нещо няма.При изясняване на обстоятелствата в крайна сметка ги премахнаха,Спряха ги.Защото разбраха че вината не е отново в мен.
Сега искам да знам какъв е шанса ако искам да ги съдя за неизпълнение на общите условия от договора ми с тях,аз като лоялен клиент и в срокове изплащащ задълженията си към тях и техен абонат от 6 години,и за понесени щети като душевно безпокойство,допринасяне за нервни състояния в следствие некомпетентността им към мен и за неудобството да съм в невидение какво се случва със системата им,тъй като пряко касае моите сметки?
Коя е институцията за втора стъпка към която ога да се обърна за помощ?
svetlio17vt@abv.bg i 0883319894 mi e tela
Моля всеки които може да ми даде пряка насока да се свърже с мен.
Много ще съм благодарен за което!!!

MirМир

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
за M-Tel HomeBox
« Отговор #146 -: Декември 09, 2010, 08:57:00 pm »
Всички примери тук са за полицията. Мтел, Глобул, Виваком - се оказват едни от най-големите Законни извършители на кражби в историята на Републиката!! Трябва да се обърнете към МВР, те се занимават с измами, кражби и изнасилвания, преусвояване в особено високи размери и т.н.

Щото, който лъже и краде,
В МВР-то от бате Цецо, бой яде!!
« Последна редакция: Декември 09, 2010, 08:58:54 pm от MirМир »

freezingskull

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
За мтл какви мошеници са
« Отговор #147 -: Декември 11, 2010, 03:38:28 pm »
катя, на мен ми писна от пълната гавра на Мтел с/у нас и организирам протест. Повече информация:
http://www.facebook.com/pages/Protiv-prepodpisvaneto-na-dogovorite-i-nadpisvaneto-na-smetkite/124324917631052
« Последна редакция: Декември 11, 2010, 03:40:30 pm от freezingskull »

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
За мтл какви мошеници са
« Отговор #148 -: Декември 11, 2010, 04:58:35 pm »
Организирай,те мениджърите им всеки ден влизат във фейсбука и го четат и си късат дрехите от яд ша знайш.

freezingskull

  • Новак
  • *
  • Публикации: 7
    • Профил
За мтл какви мошеници са
« Отговор #149 -: Декември 11, 2010, 05:20:31 pm »
не мисля да е само по фейсбук, но това е една от платформите, чрез които най-много хора могат да видят за протеста.