Автор Тема: Проблеми с М-ТЕЛ  (Прочетена 42481 пъти)

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #165 -: Януари 10, 2011, 04:51:10 pm »
На който не му е до главата му е лесно...

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #166 -: Януари 10, 2011, 07:23:59 pm »
Че е възможно възможно е,а дали е нормално никой не може да каже,зависи от човека.Човек трябва да си следи трафика и да  може да работи с крайното си устройство и да има елементарна компютърна грамотност иначе като дойде фактурата има неприятни изненади.

dipsi8

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #167 -: Януари 12, 2011, 04:44:25 pm »
Искам да попитам, сключих договор с Мтел за 2 години. След тези две години Мтел имал право автоматично да преподпише договора ми за още една година, ако не го прекратя. Въпросът ми е, трябва ли да бъда упълномощена с смс за преподписването на договора от страна на Мтел?
« Последна редакция: Януари 12, 2011, 04:44:50 pm от dipsi8 »

evg_eni

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #168 -: Януари 14, 2011, 03:11:19 am »
За един Месец може много повече да изразходи от 500лв за интернет. Един Мб в момента е около 2,5лв. В моята фактура пише че съм навъртял трафик за 35460лв. Добре че ми се брои за отстъпка, иначе незнам.... Дипси8 Би трябвало да бъдеш уведомена, но със сигурност това няма да стане, не е в тяхна полза просто.

sava

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Поредната Мтел тема
« Отговор #169 -: Януари 20, 2011, 02:38:43 pm »
Здравейте,

пиша Ви във връзка с продължаващото безумие от страна на Мтел. на 12.12 получих електронна фактура, която нарушаваше кредитния ми лимит с почти един път и половина. Възмутен, отидох да говоря с представители на оператора, които, понеже беше неделен ден, ме уведомиха, че няма начин да ме свържат с управител или супервайзор на клона. Проверих условията по Договора си и Общите условия на оператора и написах жалба.Не пожелаха да приемат приложенията ми. Не ми беше даден и входящ номер. Казаха ми, че срокът за отговор е 30 дни.

На следващия ден, във връзка с допуснатото нарушение, входирах жалба до Комисията за защита на потребителите, където ми бе заявено, че въпросът е в компетенциите на Комисията за регулиране на съобщенията и че те ще препратят въпросната жалба. Казано ми бе също, че до месец ще получа отговор на жалбата си.

Датата днес е 20.01.2011 г. Току що получих следващата си фактура от Мтел, която нарушава кредитния ми лимит с един път и половина. Отговор на жалбите си не съм получил нито от Мтел, нито от която и да е от цитираните комисии. Не съм получавал информация от оператора за достигане на лимитите ми, не съм плащал и депозити.

Сроковете са нарушени не само от оператора, но и от Комисията. Пиша Ви, за да попитам към кого да се обърна по тези проблеми?

evg_eni

  • Новак
  • *
  • Публикации: 4
    • Профил
Поредната Мтел тема
« Отговор #170 -: Януари 20, 2011, 02:52:01 pm »
Не че съм адвокат на Мтел - и аз не съм доволен от някой неща, ама кво ти пречи да си следиш сметката за да няма после изненади...
« Последна редакция: Януари 20, 2011, 02:52:26 pm от evg_eni »

sava

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
Поредната Мтел тема
« Отговор #171 -: Януари 20, 2011, 03:57:19 pm »
пречи ми това, че нямам достъп до системата: )

освен това съм подписал договор с определени клаузи и бих се радвал ако другата страна ги спазва също така, както аз го правя. : )

mipopov

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 56
    • Профил
Поредната Мтел тема
« Отговор #172 -: Януари 20, 2011, 05:52:04 pm »
Виж същия като твоя случай:


и какво казва човека.

humty11

  • Новак
  • *
  • Публикации: 5
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #173 -: Януари 20, 2011, 06:48:44 pm »
Ами, хора. съветвам ви да си прегелждате настройките. Ъпдейтват се разни глупости,
ако пък имате вируси, които препращат информация непрекъснато- сметките ви ще са зверски.
Това с вирусите е гигантски проблем, междудругото.

BeTaTesTeR

  • Младши потребител
  • **
  • Публикации: 65
    • Профил
Поредната Мтел тема
« Отговор #174 -: Януари 20, 2011, 07:27:24 pm »
Само да вметна,че кредитния лимит не е въведен за ваше удобство,а чрез него оператора контролира кредитния риск.Тъй като когато вие използвате абонаментна услуга,първо говорите и после плащате.Тоест докато не си платите сметката вие използвате кредит от оператора за сумата от направените разговори.С определянето на кредитния лимит оператора решава доколко може да ви има доверие и каква сума за разговори може да ви отпусне така,че да можете да си платите навреме сметката без допълнителни усложнения.И при трите мобилни оператора в България,без да имат проблеми с билинг системите кредитния лимит е възможно да се прескочи при използване на услуги с добавена стойност,използване на мобилен интернет или потребление в роуминг.Като при потребление в роуминг информацията се бави с дни и напрактика кредитния лимит може да се надвиши драстично.Надвишаването на кредитния лимит е в ущърб най-вече на оператора и в никакъв случай не предполага неплащане на сметката или някакви претенции от страна на абоната.След като абоната е потребил услуги за определена стойност следва да ги заплати независимо от кредитния лимит.Това е все едно на отидете на ресторант и след като се навечеряте и ви връчат сметката да откажете да платите цялата сума с оправданието,че ресторанта е виновен,че ви е позволил да ядете толкова много.

tonch

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #175 -: Януари 22, 2011, 10:00:24 pm »
Към моя телефон имим прима карта кидс, за която ми спират на месец по 5 лв и аз трябва да говоря към нея на цена от 0.1лв с ДДС. След като два месеца платих двойно по високи сметки от обичайното, реших да си проверя разпечатките. Оказа се че нямам нито един разговор с кидса на цена от 1 ст, а всички са на цена от 0.29лв без ДДС. Свързах се с оператор. Разговора ми отне час и половина, като предимно беше слушане на музика и гузно прехвърляне от оператор на оператор. В крайна сметка ми обещаха преразглеждане на казуса. Сега чакам резултат и евентуално връщане на сумата.

ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #176 -: Януари 23, 2011, 11:29:21 am »
И аз открих грешка за сметка, която вече бях платила. Добре, че получих хартиена фактура. Месечната ми такса беше удвоена, това лесно се вижда. Обадих се на оператор, чаках дълго, прехвърляха ме няколко пъти. След това ми се обадиха да ми се извинят. Бяха ми направили депозит, с който си покрих сметката за месец декември. Помолих ги в писмен вид да проверят сметките ми и за септември и октомври, тъй като имам висок интернет трафик. Получих отговор да се обадя на оператор, но като зная колко време ще ми отнемат все отлагам.

tonch

  • Новак
  • *
  • Публикации: 2
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #177 -: Януари 23, 2011, 03:28:19 pm »
Явно това \"свържете се с оператор\" е най-новият им начин да те накарат да се откажеш.

ninany

  • Новак
  • *
  • Публикации: 31
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #178 -: Януари 24, 2011, 09:16:44 am »
Да, като знаеш колко време ще те прехвърлят.............

todorovas

  • Новак
  • *
  • Публикации: 1
    • Профил
M-TEL ИЗМАМИ
« Отговор #179 -: Януари 25, 2011, 03:49:55 am »
Хора,помагайте.Имам сметкаот 292 лв за 1 месец, а по принцип само ми по 100-120. Обадих се на оператор, прехвърляха ме 1 чаяс като при вас, и накрая едно момче каза: \"да, наистина има начислени няколко фактури.Ще ви се обадим да уточним въпроса.\" Оттогава не са звънналивъобще(2 седмици), и днес пристига хартиената фактура, където по часове и минути пиче пълен отчет, и накрая пише 292 отново?!?Значи ли , че наистина съм си ги изговорила, а операторите са се объркали, или сметката е преправена.....Не знам какво да правя:(